اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107066544819105

تعمیر برد پکیج با کمترین قیمت

کد: 140107066544819105

https://bit.ly/3SHyBSn

، تهران , (اخبار رسمی): در صورت بروز مشکل در برد پکیج خود کافیست با کارشناسان تهران سرویس آنلاین تماس گرفته و آنها را از مشکل پیش آمده آگاه سازید،کارشناسان ما در کمتر از یک ساعت در محل حاضر بوده و نسبت به تعمیر برد پکیج شما اقدام خواهند کرد.با شماره 02166593368 تماس بگیرید

تعمیر برد پکیج با کمترین قیمت
تعمیر برد پکیج

در صورت بروز مشکل در برد پکیج خود با کارشناسان ما تماس گرفته و آنها را از مشکل پیش آمده آگاه سازید،کارشناسان ما در کمتر از یک ساعت در محل حاضر بوده و نسبت به تعمیر برد پکیج شما اقدام خواهند کرد.

برد پکیج یکی ازبخش‌های مهم و اصلی پکیج است، در واقع مغز و مقر فرماندهی پکیج است. تمامی فرمان‌های عملکرد برای پکیج‌ها از این بخش صادر می‌شود.که دراصل یک کیت حساس کامپیوتری است ،که دارای بخش‌های پیچیده‌ای می‌باشد. معمولا بروز هر نوع ایرادی در پکیج به صورت ارورهای خطا روی صفحه برد به نمایش درمی‌آید.که از روی این کدها و ارورهای سیستم می‌توانیم متوجه ایراد مشخصی در برد شد، تعمیر برد پکیج دیواری فرایندی پیچیده دارد و نیاز به دانش الکترونیک و تجربه دارد.برای جلوگیری از آسیب بیشتر لازم است که با تکنیسین متخصص تماس بگیرید.بدلیل اینکه کدهای خطای برد پکیج می‌تواند هشداری باشد که در صورت بی‌توجهی و عدم رسیدگی سریع شما را متحمل هزینه‌های بالاتری کند.

تعمیر برد پکیج (gas boliler board repair) برد پکیج یکی از اصلی ترین قطعات آن محسوب میشود، که در صورت بروز کوچکترین مشکل در آن عملکرد پکیج با مشکل مواجه خواهد شد.بسیاری از کارشناسان از برد پکیج به عنوان مغز سیکل گرمایشی یاد میکنند، چرا که تمامی عملکردهای پکیج به دستور برد در زمان های مشخص انجام میگیرد.

بیشتر مشکلات ایجاد شده در برد پکیج به دلیل نوسانات برقی بوده که اغلب منجر به سوختگی قطعات برد میشود.یکی دیگر از عمده دلایل بروز مشکل در برد پکیج نادیده گرفتن سرویس پکیج است.

سرویس پکیج نقش مهمی در کارایی و بازده ی مناسب پکیج شما دارد و باید به صورت منظم هر 6 ماه یکبار انجام گیرد.

تعمیر برد پکیج در تهران :

در صورت بروز مشکل در برد پکیج خود کافیست با کارشناسان تهران سرویس آنلاین تماس گرفته و آنها را از مشکل پیش آمده آگاه سازید،کارشناسان ما در کمتر از یک ساعت در محل حاضر بوده و نسبت به تعمیر برد پکیج شما اقدام خواهند کرد.

تعمیر پکیج خود را با خیالی آسوده به تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین بسپارید ، این شرکت با بیش از 7 سال سابقه در  زمینه تعمیر انواع برند پکیج آماده خدمت رسانی به تمامی شما عزیزان میباشد.

در صورت عضویت در باشگاه مشتریان تهران سرویس انلاین از 10% تخفیف بر روی تمامی خدمات این مجموعه بهرمند خواهید شد.

دلایل خراب شدن برد در دستگاه پکیج چیست؟

برد دستگاه پکیج بسیار حساس است و ممکن است که در اثر نوسانات برق و یا مدت زمان طولانی که از دستگاه استفاده بشود در اثر گذشت زمان این قطعه صدمه ببیند.یکی از موارد می تواند در عدم نگهداری مناسب و بی توجه بودن در امر استفاده کردن از این دستگاه باعث بشود که عمر مفید آن را کوتاه کند.فرسوده بودن دستگاه پکیج، معیوب شدن خازن ها، ورود آب به قسمت برد الکترونیکی دستگاه پکیج، وجود گرمای حاصل از عملکرد دستگاه پکیج، وجود گرد و غبار بر روی صفحه ی برد الکترونیکی می تواند از دلایل خراب شدن برد بشود.

نشانه های خراب بودن بُرد پکیج:

مواردی که با به وجود آمدن آنها می‌ توانیم بگوییم که نیاز به تعمیر برد پکیج داریم را به اختصار برای شما ارائه می کنیم.وقتی که بُرد یک پکیج دچار آسیب شود کارکرد تمامی قطعات آن از حالت نرمال و طبیعی که دارند خارج می‌ شود و دچار مشکل می‌ شود.و این امر کاملا قابل پیش‌ بینی می باشد چون تمامی اجزای به کار رفته در پکیج با برد آن  با رابطه‌ ای تنگاتنگ و مستقیم دارند.

چراغ نمایشگر در سری آنالوگ:

وقتی که برد پکیج شما معیوب شود چراغ ال ای دی که در سری آنالوگ آن وجود دارد روشن می شود.با وجود روشن شدن این چراغ باید متوجه شوید که مشکلی در بُرد پکیج شما وجود دارد و باید به تعمیر برد پکیج بپردازید.

وجود ارور در صفحه ی نمایشگر سری دیجیتال:

سری های دیجیتال دارای نمایشگر ال سی دی می باشند و این نمایشگر ال سی دی به شما کمک می کند تا شما خرابی دستگاه و ایراد هایی که در آن به وجود آمده را بهتر بررسی بکنید و زودتر متوجه آن ایرادات شوید.نمایش ارور E50 بر روی صفحه ی نمایشگر نشان می دهد که برد پکیج شما دچار مشکل شده است. و نیازمند تعمیر برد پکیج هستید.

عدم کار کردن پمپ در پکیج:

وقتی که پمپ پکیج شما به درستی کار نمی کند می توانید مشکل آن را در خراب بودن بُرد پکیج جستجو کنید.چون یکی از دلایل مهمی که باعث از کار افتادن پمپ یک پکیج می شود مشکل در بُرد آن می باشد.چنین مشکلی باید سریعاً بررسی شود و تعمیر برد پکیج توسط متخصصین ماهر و کاردان انجام پذیرد.

مناسب نبودن دمای آب گرم در پکیج:

اگر دیدید که در یک بازه ی زمانی خاص آب گرمی که از پکیج دریافت می‌ کنید دمای مناسب و مطلوب همیشگی را ندارد و به اصطلاح سرد یا ولرم می باشدو داغ نمی‌ شود باید احتمال را به آسیب‌ دیدگی بُرد پکیج بدهید. که در این صورت باید بُرد پکیج شما به صورت فنی باز بینی و در صورت نیاز تعمیر شود.

ریستارت بعد از شعله ور شدن:

وقتی که شما آب گرم را باز می کنید و شعله جهت گرم کردن آب شعله ور می شود، ممکن است که در چنین لحظه ای دستگاه شما ریست شود.وقتی که چنین اتفاقی افتاد باید بدانید که ممکن است مشکلی در بُرد پکیج شما وجود داشته باشد و احتمال خرابی آن بسیار بالا است. در چنین شرایطی نباید هرگز از تعمیر برد پکیج غافل شوید.

اکنون که با نشانه های خرابی بُرد پکیج آشنا شدید، می خواهیم به شناسایی علل و عوامل خراب شدن بُرد یک پکیج بپردازیم.

قدیمی بودن پکیج:

وقتی که مدت زمان زیادی از طول عمر یک پکیج می‌گذرد آن پکیج قدیمی می‌ شود و در صورت قدیمی شدن نیز ممکن است که قطعات آن دچار استهلاک و مشکلاتی شوند.که یکی از مهم ترین قطعات آن نیز بُرد آن می‌ باشد که در اثر گذر زمان و طی سالیان و استفاده ی مداوم ممکن است که دچار خرابی شود.و شما در صورت گذر سالیان زیاد باید بدانید که برد پکیج شما در معرض خراب شدن قرار دارد و ممکن است که روزی نیاز به تعمیر برد پکیج داشته باشید.

ورود گرد و غبار درون قطعات و بُرد پکیج:

یکی دیگر از مهم‌ ترین عواملی که می‌ تواند آسیب‌ زا باشد و پکیج شما را با مشکل مواجه کند ورود ذرات گرد و خاک و گرد و غبار به درون قطعات پکیج شما و به ویژه بُرد آن می باشد.پس حتماً باید از قرار دادن پکیج خود در فضا های باز که در معرض گرد و غبار قرار دارند خودداری بکنید و پکیج را همیشه از گزند گرد و غبار آلودگی در امان بدارید.زیرا ورود گرد و غبار به درون قطعات آن می تواند آسیب های جبران ناپذیری به پکیج شما وارد بکند.

ریزش آب روی صفحه ی بُرد پکیج:

وقتی قطعات پکیج را از یک دیگر باز می کنید و یا تعمیر کار به تعمیر آن‌ ها می پردازد، ممکن است که قطرات آب روی بُرد پکیج بریزندو یا حتی ممکن است که این اتفاق از درون خود دستگاه به صورت کاملاً خودکار و ناخود آگاه اتفاق بیفتد.که در هر صورت ریزش آب روی صفحه برد پکیج موجب سوختن و از کار افتادن آن می‌ شود که اتفاقی بسیار ناگوار می باشد.

هزینه تعمیر برد پکیج چقدر است؟

هزینه تعمیر برد الکترونیکی پکیج با توجه به میزان خرابی و شدت آسیبی که به این قطعه وارد شده متفاوت است. شدت خرابی بر زمان لازم برای تعمیر و قطعات مورد نیاز برای تعویض تاثیر می‌گذارد و این موضوع باعث هزینه متفاوت تعمیرات می‌شود. به عنوان مثال قیمت تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور به دلیل تفاوت‌های ساختاری این برند با هزینه تعمیرات برد پکیج تاچی و برندهای دیگر متفاوت است.

وظیفه و کاربرد رله برد در دستگاه پکیج چیست؟

رله برد از قطعاتی است که در بین قطعات دیگر دستگاه پکیج بیشتر دچار آسیب می شود.قطعه ی رله برد موظف به قطع و وصل کردن برق در قسمت هایی از قطعه ی برد است.گاهی اتفاق می افتد که صدایی مانند قطع و وصل شدن یک کنتاکت را متوجه می شوید ولی دستگاه به کارش ادامه نمی دهد.ولی با زدن ضربه به آن کارش را ادامه می دهد که این خود می تواند نشانه ایی از علائم خراب بودن و معیوب شدن قطعه ی رله برد است که نیازمند انجام عمل تعویض خواهد بود.

قیمت برد پکیج:

قیمت برد پکیج  بستگی به برند پکیج و  مدل برد پکیج دارد.برای خرید برد انواع پکیج خود میتوانید با کارشناسان تهران سرویس آنلاین تماس حاصل  نمایید، تا در اولین فرصت کارشناس جهت بررسی و ارسال برد پکیج شما اقدام نماید. تهران سرویس آنلاین تامین کننده قطعات تمامی برندهای پکیج در سراسر تهران است که با تمامی قطعات خود را در کمتر از یک ساعت به محل مورد نظر شما ارسال می نماید .شهرستانی های عزیز برای خرید از تهران سرویس آنلاین کافیست ثبت سفارش خود را انجام داده تا بسته ارسالی از طریق تیپاکس در کمترین مدت زمانی به دست مصرف کننده عزیز برسد.

تعمیرکار برد پکیج:

امروزه با وجود انواع برندهای ایرانی و خارجی در کشور و تفاوت های بسیار زیاد در جزئیات برد هر کدام از این مدل ، ما نیازمند تعیمرکاران متخصص برای هریک از این برد ها هستیم.

تعمیرکاران برد پکیج در شرکت ما، با تمامی برندهای موجود در بازار آشنایی کامل داشته و نسبت به تعمیرات برد پکیج از اطلاعات کافی برخوردار می باشند.

در هر یک از پکیج های نامبرده در هنگام خرابی برد، کد خطاهای خاصی در صفحه نمایشگر نشان داده می شود که تعمیرکاران به محض مشاهده آنها متوجه خرابی برد دستگاه می گردند.

تعمیرکاران شرکت تهرا سرویس با تعهد و ضمانت خدمات انجام شده ابتدا به تعمیر برد شما مشغول و در صورت تعمیر نشدن آن با برد اصلی جایگزین خواهند کرد.

هزینه تعمیر برد پکیج :

هزینه تعمیر برد پکیج برای مشتریان مختلف با توجه به نوع خرابی متفاوت است و نمیتوان یک هزینه ثابت را در نظر گرفت.اما به مشتریان عزیز این نوید را میدهیم که تمامی هزینه های تهران سرویس آنلاین طبق نرخ اتحادیه بوده و هزینه ی بیشتری از مشتریان اخذ نخواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل