اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107166759612957
در دسترس نیست

چگونه ارتباطات انگلیسی را بهبود دهیم؟

کد: 140107166759612957

، تهران , (اخبار رسمی): یادگیری زبان انگلیسی مانند یک تکه کیک خوشمزه است. وقتی برای اولین بار آن را می بینید، شگفت انگیز به نظر می‌رسد : پوشیده از خامه است و بسیار خوشمزه. بوی شیرین آن اتاق را پر می‌کند و دهان شما را آب می‌اندازد. اما با گذشت زمان، احساسات شما نسبت به کیک تغییر می‌کند

چگونه ارتباطات انگلیسی را بهبود دهیم؟
چگونه ارتباطات انگلیسی را بهبود دهیم؟

پس از گذشت یک زمان طولانی، بوی شیرین از بین می‌رود و کیک خشک می‌شود. دیگر چندان چشمگیر به نظر نمی‌رسد و هیجان شما برای خوردن کیک از بین می‌رود. در واقع، بعد از مدتی شروع به فکر کردن می‌کنید که آیا اصلاً می‌خواهید کیک را بخورید یا خیر!

درست مانند این تکه کیک، یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند احساس کهنه و یا خراب شدن را به شما منتقل کند. ممکن است اشتیاق خود را از دست بدهید و زبان انگلیسی برایتان کمی خسته‌کننده شود. اگر این اتفاق برای شما افتاد، نگران نباشید! این بی‌اشتیاقی برای همه افراد اتفاق می‌افتد و به سادگی قابل حل است. کشف تکنیک‌های خلاقانه‌تر برای بیان افکار و ایده‌های خود، راهی عالی برای هیجان‌انگیز کردن یادگیری شما و در عین حال تقویت مهارت‌های انگلیسی است.

در این مقاله 3 تکنیک بهبود ارتباطات انگلیسی را بررسی خواهیم کرد که در نتیجه دنبال کردن آن‌ها علاقه شما را به زبان انگلیسی افزایش یافته و توانایی خواندن، نوشتن و درک مطلب شما را به سطح بالاتری می‌رسد.

تکنیک های تقویت مهارت‌های برقراری ارتباط انگلیسی

1- از گفتن کلمه‌های ساده دست بردارید؛ به جای آن از هم‌معنی آن‌‌ها برای بهتر شدن مکالمات خود استفاده کنید.

تصور کنید که یک روز کاری فوق‌العاده داشته‌اید و همه ارائه شما را دوست داشته‌اند و همه‌چیز خوب و طبق برنامه‌تان پیش رفته است. اگر از شما بپرسیم در انتهای روز چه حسی داشتید، در جواب چه چیزی خواهید گفت؟ جواب شما می‌تواند “I feel good.”، “I feel great.” ، “I am so happy” و یا “I am fantastic” باشد. خب جواب صحیح کدام جمله است؟

2- کلمه not را به فراموشی بسپارید و به دنبال متضاد کلمات باشید.

آیا همیشه از کلمه not برای برعکس کردن کلمات استفاده می‌کنید؟ به طور مثال “not nice” ، “not happy” ؟ چرا از کلمات “mean” و “sad” استفاده نمی‌کنید؟ به این کلمات متضاد یا همان antonym می‌گویند. این کلمات جنبه‌های مختلفی از هرچیز را نشان می‌دهند و به شما اجازه می‌دهند راجع به موضوعات مختلف بیشتر و دقیق‌تر صحبت کنید.
به نظر ساده می‌آید؟ این قاعده در اکثر مواقع صدق می‌کند اما در شرایطی ممکن است برای بعضی از لغات درست نباشد.

3- از صنعت تشبیه در زمان صحبت کردن یا نوشتن استفاده کنید. 

تابحال شنیده‌اید کسی بگوید که یک فرد مثل ارّه خروپف می‌کند؟ (He snores like a chainsaw). معنی این جمله در وافع این است: او خیلی بلند خروپف می‌کند! یا فردی به اندازه یک گنجشک غذا می‌خورد؟ (she eats like a bird). در اینجا از تشبیه‌های انگلیسی برای مقایسه دو مفهوم با استفاده از کلمه like  استفاده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش