اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108026786912957
در دسترس نیست

آموزش صفر تا صد زبان ترکی استانبولی

کد: 140108026786912957

، تهران , (اخبار رسمی): یادگیری یک زبان جدید مثل کارهای روزمره‌ای است که برای حفظ سلامتی‌مان انجام می‌دهیم. اگر هر روز تمرین نکنید، توانایی‌های شما در صحبت کردن به یک زبان جدید کاهش می‌یابد. حتی اگر به دلیل شرایط پاندمی کرونا نمی‌توانید زبان ترکی استانبولی را در کلاس‌های حضوری و با یک فرد ترک زبان تمرین کنید.

آموزش صفر تا صد زبان ترکی استانبولی
آموزش صفر تا صد زبان ترکی استانبولی

فراموش نکنید که راهکارهای بیشماری برای تمرین زبان ترکی استانبولی وجود دارد که مهارت‌هایتان را سرزنده و بروز نگه می‌دارد. راه حلی که حتما به ذهن شما هم رسیده است یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل است.

پس بگذارید یکبار دیگر تاکید کنیم، هیچ عذر و بهانه‌ای وجود ندارد که زبان ترکی را یاد‌ نگیرید و یا یادگیری خود را به دلیل قرنطینه و کنسلی کلاس‌های حضوری به تعویق بیاندازید شما می‌توانید به راحتی و با استفاده از متریال آنلاین، پادکست‌های ترکی استانبولی و کتاب‌های آموزش زبان ترکی و کلاس‌‌های خصوصی آنلاین زبان ترکی در منزل و به صورت خودخوان زبان ترکی استانبولی را یاد‌ بگیرید.

آموزش صفر تا صد زبان ترکی استانبولی در خانه

اینترنت با داده‌های بی‌نهایتی که در دل خود جای داده یادگیری را برای همه افراد تسهیل کرده است. برنامه‌های 12ساعته یادگیری مقدماتی زبان ترکی استانبولی به شما کمک می‌کنند تا با سرعت خودتان و در زمان ازادی که دارید به یادگیری این زبان بپردازید.

اگر هدف شما از یادگیری زبان ترکی سفر و تفریح باشد از طریق اپلیکیشن‌ها و یا برنامه‌های یادگیری مرتبط می‌توانید به هدف خود برسید. اگر قصد شما راه اندازی کسب و کار به زبان ترکی است هم متریال و کتاب‌های جداگانه‌ای وجود دارد که با توجه به سطح‌تان از مبتدی تا پیشرفته می‌توانید از آنها استفاده نمایید.

یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل فقط به پشتکار و پیگیری شما بستگی دارد. هر آنچه که بخواهید به راحتی در دسترستان خواهد بود.

پادکست پیمزلر ترکی Pimsleur TURKISH

مجموعه پیمزلر از معتبرترین روش‌های آموزش زبان در دنیا است. مردم در سرتاسر دنیا از متد آموزشی پیمزلر برای درک یک زبان جدید همانند زبان ترکی و صحبت به آن زبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهره می‌برند. اگر تجربه‌ای در این زمینه ندارید، ممکن است در ابتدا یادگیری یک زبان جدید و بیگانه فقط از طریق پادکست برای شما غیر قابل باور به نظر برسد.

رزتا استون ترکی Rosetta Stone TURKISH

مجموعه آموزشی رزتا استون از محبوب‌ترین و بهترین مجموعه‌‌های آموزش زبان در دنیاست که زبان‌های مختلف از جمله ترکی استانبولی را با به صورت خودآموز آموزش می‌دهد. استفاده از این مجموعه آموزشی به تقویت هر چهار مهارت زبانی شامل listening، speaking، reading و writing کمک می‌کند. این مجموعه از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته را پوشش داده و به افرادی که قصد یادگیری زبان ترکی را دارند، توصیه می‌شود.

  • آموزش معانی از طریق تصویر
  • آموزش تلفظ صحیح و تقویت مهارت‌های شنیداری و گفتاری
  • آموزش همه جانبه و به کارگیری موضوعات مفید و روزمره
  • مرور آموخته‌ها و به کارگیری مجدد جهت تثبیت آن‌ها
  • خودآزمایی از طریق پرسش و پاسخ

بهترین کتاب ترکی استانبولی

  • کتاب یدی ایکلیم Yedi Iklim Turkce
  • کتاب آموزش ترکی استانبولی Istanbul
  • کتاب ینی هیتیت Yeni HITIT

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش