اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108176812316238
در دسترس نیست

چگونه استخدام شویم !

کد: 140108176812316238

، (اخبار رسمی): نوشتن برنامه شخصی کمک بسازیی به افراد می کند .شاید از خود بپرسید منظور از این برنامه شخصی چیست؟

چگونه استخدام شویم !
کاریابی ملی کار

ثبت رزومه در سامانه کاریابی ملی کار

چگونه استخدام شویم !

سوالی که اکثرا کارجویان هنگام بدو ورود به بازار کار از خود می پرسند این است که چگونه استخدام شویم ؟ چه کاری باید انجام دهیم تا سریع استخدام شویم؟

ما در این مقاله جهت پاسخ دهی به دغدغه چگونه استخدام شویم کارجویان می پردازیم.

شاید برای هر کدام از ما اتفاق افتاده باشد که به دنبال شغلی مناسب باشیم و بعد از جستجو شغل مورد نظر با وجود کلی اگهی شغلی و مصاحبه با کارفرمایات نتواسته ایم استخدام شویم.

اینجاست که کلی سوال بی جواب به ذهنمان می رسد ،می گوییم چرا؟

مگر من چه چیزی برای استخدام شدن کم داشتم؟ چه کاری باید انجام دهم تا استخدام شوم؟ در ادامه این مقاله به این پاسخ سوال های بی جواب شما خواهیم پرداخت.

شاید شما هم جزء افرادی باشید که در بحث چگونه استخدام شویم اولین چیزی که به ذهنتان برسد این است که برای استخدام شدن نیازمند پارتی دارید و یا حتما افراد موفق در سازمانها به جاهایی وصل هستند و حتی شاید بگویید که من شانس ندارم.

ولی در حقیقیت این طور نیست، این خود افراد هستند که جایگاه خودشان را در جامعه تعیین می کنند یعنی اینکه در چه شغلی داشته باشم و در کدام سازمان مشغول به کار شوم و اینکه کجا و چگونه استخدام شوم این موارد فقط و فقط به شما بستگی دارد.

البته در نظر داشته باشید که اگر سوال شما در رابطه با چگونه استخدام شویم در سازمانهای دولتی یا نیمه دولتی باشد این گفته ها برای شما صدق نمی کنند، ولی برای کار در شرکت ها و بنگاه های خصوصی تمامی موارد مطرح شده صادق خواهد بود.

نکات کلیدی در زمینه چگونه استخدام شویم 

۱. داشتن برنامه ای مشخص در کار و زندگی:

اولین دیدگاه مثبت مصاحبه گر از کارجو این است که فرد بداند که چرا در جلسه استخدام شرکت کرده و چه برنامه ای برای آینده خود دارد؟

به احتمال خیلی زیاد فردی که نداند چه هدفی دارد و چگونه باید برنامه ریزی کند تا به اهدافش برسد توسط مصاحبه گر حرفه ای مشخص می گردد و شانس قبولی وی در قبولی مصاحبه پایین می آید.

برای مثال فردی را در نظر بگیرید که به دنبال کار دفتری باشد، این فرد نباید به آگهی های نامرتبط مانند سئو و یا طراح و… رزومه ارسال کند چراکه این شغل در راستای هدف های او قرار ندارد.

نوشتن برنامه شخصی کمک بسازیی به افراد می کند .شاید از خود بپرسید منظور از این برنامه شخصی چیست؟

جواب این سوال این هست که با دانش مهارت و توانمندی هایی که الان دارید کجا ایستاده اید و در چند سال آینده میخواهید به کجا برسید؛ برای رسیدن به هدف و جایگاه مد نظر خود به چه مهارت ها و دانشی نیاز دارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام