اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109056839119105
در دسترس نیست

بررسی ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور

ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور

کد: 140109056839119105

، تهران , (اخبار رسمی): ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور، شایع‌ترین ارور در بین ارورهای این پکیج است، این ارور مربوط به کمبود آب داخل سیکل گرمایشی است و هنگام بروز این ارور باید با باز کردن شیر پرکن اقدام به رفع این مشکل نماییم.تعمیر پکیج ایران رادیاتور با ضمانت 6 ماه 66593368

ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور
ارور 40 70پکیج ایران رادیاتور

ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور، شایع‌ترین ارور در بین ارورهای این پکیج است، این ارور مربوط به کمبود آب داخل سیکل گرمایشی است و هنگام بروز این ارور باید با باز کردن شیر پرکن اقدام به رفع این مشکل

ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور یکی از رایج ترین خطاهای پکیج ایران رادیاتور است که باعث مختل شدن کامل عملکرد پکیج میشود این ارور به دلیل کمبود فشار بار پکیج رخ می‌دهد در این حالت میبایست اقدام به شارژ آب سیستم کنید .

اگر از مصرف کنندگان محصولات ایران رادیاتور هستید و جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور به دنبال مرکز معتبری میباشید لازمه بدونید شرکت تهران سرویس آنلاین بر خلاف سایر تعمیرکاران که ارائه دهنده خدمات انواع پکیج دیواری هستند به صورت تخصصی فقط ارائه دهنده خدمات ایران رادیاتور است و به همین خاطر کیفیت خدمات تعمیرکاران خود را 180 روز گارانتی میکند و در ضمن تعرفه ای که ارائه میدهند تقریبا نصف قیمت رقبا است .

علت بروز ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور:

ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور، شایع‌ترین ارور در بین ارورهای این پکیج است، این ارور مربوط به کمبود آب داخل سیکل گرمایشی است و هنگام بروز این ارور باید با باز کردن شیر پرکن اقدام به رفع این مشکل نماییم.

1-فشار اب ساختمان را چک کنید.
1-اولین و مهم ترین دلیل ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور پایین بود فشار آب پکیج وعقربه ای که روی گیج پکیج قرار دارد پایین تر از عدد ۱ قرار گرفته است .
2- پرشر سوئیچ خراب باشد.
3- گرفتگی مسیر مانومتر

برطرف کردن ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور:

اگر فشار دستگاه زیر عدد یک بود به‌وسیلهٔ شیر پر کن آب را وارد دستگاه کنید و صبر کنید که فشار دستگاه بین عدد 1/5 الی 2 ثابت بایستد، سپس دستگاه را ریست کنید.

توجه:

به‌خاطر داشته باشید شیر پرکن دستگاه شیری است به رنگ آبی یا مشکی که در زیر دستگاه تعبیه شده است و آن را باید در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. به یاد داشته باشید باید شیر را به‌آرامی بچرخانید و به عقربه پکیج نیز توجه داشته باشید.
بعد از انجام این مراحل بالا و ریست کردن ارور باید برطرف شود، در هر مرحله شما می‌توانید از مشاوره رایگان متخصصان تهران سرویس بهرمند شوید.
در ساختمان‌هایی که به دلیل افت فشار آب از پمپ استفاده می‌نمایند، در صورت خرابی و هرگونه مشکل در پمپ ورودی آب ما شاهد بروز ارور 40 70 در پکیج ایران رادیاتور آنها هستیم. پس در هنگام بروز این ارور ابتدا باید از فشار آب ساختمان نیز اطمینان حاصل نمایید.
در صورت خرابی پر شر سوئیچ باید با یکی از نمایندگی‌های تهران سرویس برای تعویض قطعه معیوب تماس حاصل نمایید.

ارور 40 70 در پکیج های آنالوگ :

ارور 40 70 در پکیج‌های آنالوگ ممکن است، چندین بار در روز بروز دهد و شما خواهید دید هنگامی که این ارور در دستگاه ایجاد می‌شود، دستگاه ازکارافتاده و خاموش می‌شود که در این لحظه برای روشن‌کردن مجدد پکیج ایران رادیاتور خود باید شیر پرکن پکیج را بازکرده و منتظر باشید تا بار دستگاه تا 1.5 بالا بیاید. در صورت برطرف نشدن ارور باید با تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور خود تماس حاصل نمایید.

نکات مهم در حین کار جهت رفع ارور پکیج ایران رادیاتور

  • توجه داشته باشید که این سرپیچ آبی رنگ که گاهی مشکی رنگ است به صورت مورب است و هیچ قطعه مشابه آن وجود ندارد.
  • اگر گیج عددی کمتر از یک بار را نمایش می داد، موارد بیان شده را انجام دهید.
  • شیر را باید در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید.
  • میزان چرخش شیر باید بسیار کم و با احتیاط باشد.
  • همزمان فشار پکیج را مشاهده و کنترل کنید.
  • نگذارید گیج فشار از ۱٫۵ بار گذر کند.

با رعایت نکات و موارد بیان شده به احتمال خیلی زیاد مورد حل می‌شود اما اگر پس از ریست کردن و گذشت چند دقیقه مجددا اخطار نمایش داده شد به احتمال زیاد پرشر سوئیچ آسیب دیده است و باید تعمیر شود.

همچنین مشاهده شده در برخی موارد کم بودن فشار آب ورودی به پکیج موجب این خطا می شود، توصیه می کنیم که اگر در طبقات بالایی ساختمان سکونت دارید ابتدا شیر آب سرد آشپزخانه و یا حمام را باز کنید و قدرت آب را چک کنید. در این حالت اگر پمپ داشته باشید پمپ روشن می شود و آب با قدرت بیشتری در لوله ها جریان پیدا می‌ کند که می ‌تواند در کنترل و افزایش فشار پکیج به شما کمک کند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران:

بعضاً ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور با توضیحات ارائه شده برطرف نشده و نیاز به حضور یک تکنسین باتجربه در محل است، در هنگام مواجه‌شدن با این مشکل برای ثبت درخواست تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور خود تنها کافی است با نزدیک‌ترین شعبه تهران سرویس آنلاین به خود تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید تمامی خدمات این مجموعه با 6 ماه گارانتی و پشتیبانی آنلاین به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید