اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109056839619105
در دسترس نیست

معرفی بهترین برند کولر گازی ایرانی

معرفی بهترین برند کولر گازی ایرانی

کد: 140109056839619105

، تهران , (اخبار رسمی): با وجود تحریم ها و رشد چشم گیر تولیدات داخلی تولید کنندگان داخلی کشورمان علاوه بر تامین وسایل ضروری مردم در این چند سال اقدام به تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع نیز کرده اند.در این میان ما قصد داریم به معرفی کولر گازی های ایرانی بپردازیم و آنها را مورد نقد و بررسی قرار دهیم با ما همراه باشید.

معرفی بهترین برند کولر گازی ایرانی
بهترین برند کولرگازی ایرانی

با وجود تحریم ها و رشد چشم گیر تولیدات داخلی تولید کنندگان داخلی کشورمان علاوه بر تامین وسایل ضروری مردم در این چند سال اقدام به تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع نیز کرده اند.در این میان ما قصد داریم

بهترین کولر گازی ایرانی (Introducing the best Iranian air conditioner )با وجود تحریم ها و رشد چشم گیر تولیدات داخلی تولید کنندگان داخلی کشورمان علاوه بر تامین وسایل ضروری مردم در این چند سال اقدام به تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع نیز کرده اند.در این میان ما قصد داریم به معرفی کولر گازی های ایرانی بپردازیم و آنها را مورد نقد و بررسی قرار دهیم با ما همراه باشید.
در ادامه معرفی بهترین کولر گازی ایرانی اگر شما هم تجربه استفاده از کولر گازی ایرانی را دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

مزایای نصب کولرگازی ساخت ایران

بزرگترین مزیت استفاده از اسپلیت های ایرانی قیمت آن هاست که با توجه به کاهش هزینه های تولید در  داخل محصولات قیمت کمتری را خواهند داشت. در کنار قیمت برند ها برای جذب درصد بیشتری ار بازار رقابت بالایی با هم داشته و این سبب شده تا هم کیفیت محصولات افزایش یابد و هم خدمات پس از فروش آن مشتری را راضی نگه دارد. این برند ها مخصولات خود را گاها حتی تا 5 سال نیز ضمانت می کنند و سعی می کنند مشتری را به هر نحوی راضی نگاه دارند.

برند داکت اسپلیت ایرانی

برند های کوچک و بزرگ زیادی هستند که در صنعت کولرگازی و دیگر دستگاه های مرتبط مانند سیستم های تهویه و…. فعالیت می کنند. از مهم ترین و با سابقه ترین برند های سازنده کولرگازی ایرانی می توان به شرکت تک التکریک، ایران رادیاتور، ایساتیس و اسنوا  اشاره کرد که سال هاست در بازار حضور مستمر دارند و محصولات با کیفیتی هم تولید می کنند.

خرید کولرگازی ایرانی

برای خرید انواع سیستم های خنک کننده گازی ایرانی می توانید محصولات موجود در این بخش از وب سایت دماپا را بررسی کنید و در صورت تمایل با تماس تلفنی و یا آنلاین خرید خود را به ثبت برسانید.

کولر گازی ایران رادیاتور 

یکی از کمپانی های معروف تولید کننده کولر گازی ایرانی ایران رادیاتور که یکی از سردمدارن تولید سیستم های گرمایشی با کیفیت در کشور است.این گروه صنعتی طی سال ها فعالیت در زمینه تولید تجهیزات گرمایشی و ارائه محصولات با سطح کیفیت بالا در حد استاندارد های ملی توانست در لیست پرفروش ترین محصولات تولیدی قرار بگیرد. این گروه تولیدی با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب و همچنین بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا توانسته محصولاتی مدرن و پیشرفته تولید و وارد بازار رقابت کند. یکی از دلایل خرید این محصولات میتواند کیفیت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه ی آنها باشد. این شرکت بعد از گذشت چند دهه حضور موفق و فروش گسترده محصولات تولیدی این گروه و با توجه به نیاز بازار و پشتوانه به تجهیزات پیشرفته در خط تولید و نمایندگی های فعال در سراسر کشور تصمیم به فعالیت در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع نمود. گروه تولیدی ایران رادیاتور در سال 1395 اولین کولر گازی را تولید و در اختیار هموطنان ایرانی قرار داد. خرید کولر گازی ایران رادیاتور از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و زیبایی خاصی در دکوراسیون داخلی شما ایجاد می نماید. تمامی مدل های تولیدی در وب سایت دماپویا با گارانتی اصلی موجود است.
گفتنی است استفاده از کمپرسورهای GMCC با قدرت خنک کنندگی بالا و کندانسورهایی از این قبیل بدون محدودیت می توان در فضاهای مختلف به منظور تامین هوایی خنک و مطبوع GOLDEN FIN از آن بهره مند شد که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی را نیز دارد. تمامی اسپلیت و کولر گازی ایران رادیاتور از 5 سال گارانتی کمپرسور، 18 ماه قطعات، 5 متر لوله و عایق رایگان برخوردار بوده که به صورت رایگان در سراسر ایران با گارانتی اصلی از سوی این شرکت ایران رادیاتور به جهت نصب عرضه می گردد.

کولر گازی تک الکتریک 

شرکت بدر تک الکتریک در سال 1383 به منظور تمرکز تمامی فعالیت های مرتبط به حوزه صنایع تهویه مطبوع به صورت سازمان یافته، توسط شرکت سرمایه گذاری گروه بدر تأسیس گردید. در حال حاضر شرکت بدرتک الکتریک با داشتن شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می نماید.
از جمله این خدمات می توان به محاسبه و طراحی، نصب و راه اندازی، پشتیبانی از محصولات و تامین قطعات و … برای انواع دستگاه ها ی تهویه مطبوع و کولرهای گازی ارائه شده اشاره نمود. انواع اسپلیت های تک الکتریک در ظرفیت 9000 تا 30000  btu/hr  و متناسب با آب و هوای معتدل و گرم و خشک در بازار عرضه می شوند.ت. البته برخلاف نوپا بودن این کمپانی باید گفت به دلیل ساخت محصولاتی مدرن، در همان سالهای ابتدایی سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داده و در مدل پشت پنجره ای، دیواری، ایستاده، پرتابل در ظرفیت هوادهی متفاوت تولید و عرضه می گردد. از ویژگی های منحصر بفرد این نمونه از برترین کولر گازی های ایرانی می توان به سیستم فیلتر ضد آلرژی و ضد ویروس، سیستم حالت خواب، سیستم مجدد شروع خودکار، اعلام نشتی گاز و عملکرد بی صدا اشاره داشت. لازم به ذکر است تمامی اسپلیت و کولر گازی تک الکتریک دارای 5 سال گارانتی کمپرسور، 24 ماه قطعات ، 5 متر لوله و عایق بوده که به صورت رایگان در تمامی نقاط کشور نصب می شود .

کولر گازی پاکشوما 

از دسته تجهیزاتی که تحت عنوان برترین کولر گازی های ایرانی در بازار شناخته شده میتوان به برند مطرح و معتبر پاکشوما اشاره داشت. این کمپانی با بیش از نیم قرن سابقه در خصوص طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه نماید. شرکت پاکشوما در سال 1354 شمسی تاسیس و به بهره برداری رسید. شرکت پاکشوما با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی مفتخر به دریافت گواهینامه های سیستم های مدیریتی 10004 ISO و 10002 ISO و 14001 ISO و 9001 ISO شده است . تمامی اسپلیت و کولرگازی پاکشوما دارای 24 ماه گارانتی محصول ، 60 ماه خدمات پس از فروش ، در سراسر ایران با گارانتی اصلی شرکت پاکشوما عرضه و نصب میگردد. از مهم ترین ویژگی های این برترین کولر گازی های ایرانی با نام پاکشوما می توان به استفاده از فیلتر پلاسما جهت کاهش آلودگی محیط، قابلیت کارکرد تا دمای 55 درجه سانتیگراد، سیستم نظافت خودکار فیلترها، محافظ کمپرسور در مقابل نوسانات برق و مجهز به کاتالیزور سرما اشاره نمود. با توجه به برخورداری از سطح کیفیت بالا و تنوع در ظرفیت هوادهی توانسته در لیست پرفروش ترین های بازار قرار گیرد.

کولر گازی تهویه 

کولر گازی تهویه از جمله ده‌ها محصول تولیدی شرکت صاحب نام و معتبر تهویه است که با بهره گیری از فناوری‌های روز دنیا، در ظرفیت‌های متنوع عرضه می گردد. اگر به دنبال خرید کولر گازی ایرانی با قیمت و کیفیت مناسب هستید، قطعا کولرهای گازی تهویه می توانند برای سال‌های طولانی پاسخگوی نیاز شما در تامین سرمایش و گرمایش محیط زندگی و کار شما باشند.

به طور کلی شرکت تهویه به عنوان یکی از پیشروهای صنعت تهویه مطبوع در ایران شناخته می شود که از سال 1343 قدم در راه طراحی و ساخت تجهیزات تهویه مطبوع نهاده است و امروزه یکی از کامل ترین شرکت‌ها در زمینه تولید این نوع محصولات به شمار می آید.

در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و فناوری‌های روز دنیا، یکی از تولید کنندگان اصلی سیستم‌های تهویه مطبوع با تنوع گسترده در زمینه خانگی، اداری، صنعتی و غیره است که کولر گازی و فن کویل از جمله پرفروش ترین محصولات تولیدی آن محسوب می گردند. علاوه بر این ها تمامی مدل های کولر گازی تهویه دارای 10 سال گارانتی کمپرسور، 18 ماه قطعات، 5 متر لوله و عایق است که در تمام کشور به شکل رایگان قابل نصب است.

کولر گازی اسپلیت ایساتیس 

کولر گازی ایساتیس از جدیدترین محصولات شرکت ایساتیس است.این کولر گازی ایرانی با قطعات بسیار با کیفیت ساخته شده است و تایید این موضوع گارانتی 5 سال این کولر گازی ایسانیس است . کولر گازی ایساتیس دارای رده انرژی A است و در نتیجه بسیار کم مصرف است. از مزایای شرکت ایساتیس می توان به گستردگی زیاد خدمات پس از فروش این شرکت است در نتیجه در هر کجای ایران می توانید از نصب رایگان این محصول و گارانتی 5 ساله آن استفاده نمایید. کولر گازی ایساتیس در کنار قیمت مناسب کیفیت بسیار بالایی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.شرکت ایساتیس سالهاست که توانسته است در بازار تاسیسات جایگاه خوبی را برای خود ایجاد کند. رادیاتور پنلی ایساتیس و پکیج ایساتیس از پرفروش ترین ها در بازار تاسیسات می باشند .کولر گازی ایساتیس در سایزهای مختلف همچون 12000 ، 18000 ، 24000 و 300000 Btu/hr تولید می شود. قطعا انتخاب صحیح کولر گازی شما از میان مدل های تولیدی کمک می کند که میزان مصرف برق کولرگازی تا حد قابل توجهی پایین بیاید در زیر راهنمایی برای انتخاب هرچه مناسب تر و بهتر کولر ازی ایساتیس برای شما در نظر گرفته ایم که کمک می کند انتخاب به صرفه تری داشته باشید. البته توجه داشته باشید که راهنمای زیر مربوط به آب و هوای تهران و شهر هایی مثل تهران که دارای آب و هوای معتدل می باشند هست در صورتی که در یکی از شهر های گرمسیر زندگی می کنید حتما از یک سایز بزرگتر استفاده نمایید

کولر گازی اسنوا 

اسنوا را باید به عنوان یکی از بهترین و مطرح ترین برند های ایرانی در زمینه ی ارائه انواع تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع به شمار آورد که با برخورداری از برخی قابلیت ها توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار رقابتی به خود اختصاص دهد. کیفیت و کارایی بالای این محصول را باید از موتور قدرتمند با صدای کم و قدرت پرتاب باد بالای آن دانست که کارایی های گوناگونی را از آن سیستم نموده اما در مقابل با این میزان از عملکرد و مزایا قیمت به صرفه ای هم داشته که آن را همواره مورد توجه افراد قرار می دهد. نکته ی حائز اهمیت در رابطه با انتخاب کولر گازی اسنوا تناسب طرح و مدل با محیط کاربری است به این منظور که حتما باید مدل در نظر گرفته شده با فضایی که قصد تامین دمای آن را داریم هماهنگی داشته باشد تا بتواند توان پاسخگویی و کاربرد لازمه را داشته باشد به عنوان مثال برای فضایی با متراژ بالا حتما باید نوعی از سیستم را در نظر گرفت که تمام محیط را تحت پوشش قرار دهد. اگر بخواهیم به انواع موجود از این تجهیزات اشاره داشته باشیم، نمونه های آن در ظرفیت 9 الی 48000 را میتوان نام برد که باتوجه به این موضوع باید گفت هریک مناسب برای استفاده در یک بخش میباشند. نکته ی دیگر اینکه شرکت تولید کننده برای ساخت این محصول از انواع کمپرسور ها از قبیل: روتاری و روتاری اینورتر با برچسب انرژی A استفاده نموده که نشان از میزان مصرف پایین در این دستگاه را دارد. مشخصه ی دیگری که به کولر گازی اسنوا اختصاص دارد بهره گیری از گازهای R410 , R22 بوده که از سازگاری بالایی با محیط را هم دارد علاوه بر این وجود فیلترهایی چون: سیلوریون، نانو، کربن فعال و فتوکاتالیست در آن سبب شده تا از ورود هرگونه آلودگی و باکتری مانع به عمل آورد و عملکردی شبیه به فیلتراسیون را داشته باشد و در نهایت نیز هوایی مطلوب را فراهم آورد.

کولر گازی مهر اصل 

شرکت مهر اصل در سال 1369 با هدف ارائه محصولات بروز با فناوری های جدید در زمینه تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع و تبرید صنعتی افتتاح گردید. در حال حاضر این شرکت از نظر ظرفیت تولید ، در اختیار داشتن نیروی متخصص ،تنوع و پیشرفتگی ماشین آلات، بزرگ ترین شرکت فعال در زمینه تهویه و تبرید در ایران است.
کلیه مراحل تولید ، خدمات پس از فروش و فروش این شرکت تحت نظام تضمین کیفیت مطابق با استاندارد ISO 9000 و کلیه فعالیت های اثرگذار بر محیط زیست تحت استاندارد ISO 14000  تحت مراقبت است و اختصاصا برای کولر گازی های اسپلیت نیز دارای آزمایشگاه تست کولرهای گازی جهت مطابقت طرح با استانداردهای ISIRI 6016، ISO 5151، ISIRI 3740 ، ARI 440 است.
کولر گازی مهر اصل در ظرفیت های مختلفی برای کاربری های مختلف طراحی و تولید شده است. این مدل اسپلیت دیواری در ظرفیت 9000، 12000، 18000، 24000، 30000، در فروشگاه بزرگ تاسیسات بانک با قیمت شرکتی عرضه می گردد. تنها نکته ای که در انتخاب ظرفیت کولر گازی باید مد نظر قرار دهید متراژ محیط، شرایط آب و هوایی منطقه، میزان نورگیر بودن محیط و ارتفاع طبقه از طبقه همکف است.

کولر گازی امرسان 

کولرگازی امرسان لبه ی فن اوری تهویه هوا بوده و از قطعات مکانیکی و الکترونیکی بسیار پیشرفته بهره می برند. وقتی صحبت از رقابت در بازار پیچیده اسپلیت می شود ، اسپلیت های امرسان با طراحی خاص و منحصر به فرد از دیگر رقبا میشی می گیرد.مقاومت بالای بدنه ی امرسان در مقابل تغییرات دمایی اطمینان خاطر از لحاظ عدم رنگ پریدگی را فراهم می اورد. فن اوری موتور اینورتر در برخی اسپلیت های امرسان قابل توجه است. کولر گازی امرسان در ظرفیت های ۱۲۰۰۰ ، ۱۸۰۰۰ ، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ وارد عرصه رقابت شده است. تمامی مدل ها دارای ظرفبت واقعی بوده و از معتبرترین کمپرسور های گارانتی دار در ساخت آن ها استفاده شده است.بازدهی انرژی کولرگازی های امرسان در رده A قرار داشته که نشان از اهمیت مصرف انرژی برای تولیدات این کمپانی ایرانی دارد. برای خرید کولر گازی ایرانی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دماپا با اطمینان خاطر اقدام نمایید. انتخاب کولر گازی ایرانی امرسان قطعا شما را به لحاظ طراحی و تکنولوژی شگفت زده خواهد کرد.

کولر گازی جی پلاس 

برند ایرانی جی‌پلاس در راستای تأمین آسایش هر چه بیشتر مردم سعی دارد بهترین محصولات را باکیفیت عالی و قیمت مناسب روانه بازار کند. یکی از محصولاتی که مخصوصاً این روزها در گرمای تابستان بسیار پرکاربرد است، کولرگازی است.کولرهای گازی جی‌پلاس در دو مدل GAC-TM و GAC- TE و مناسب برای انواع هوای گرمسیری و غیرگرمسیری به بازار عرضه‌شده‌اند.ازجمله امکانات این اسپلیت‌ها می‌توان به ظرفیت‌های متنوع 9 هزار تا 30 هزار بی‌تی‌یو اشاره کرد. همچنین قابلیت‌هایی همچون موتور هوشمند اینورتر و 5 سال گارانتی کمپرسور از دیگر مزایای این محصولات است.مدل GAC-TM دارای چندین ظرفیت متفاوت است و از 9 هزار تا 30 هزار BTU دارد. این در حالی است که اسپلیت GAC- TE جی‌پلاس فقط با ظرفیت 30000 بی‌تی‌یو عرضه می‌شود.هر دو محصولات هم سرمایش دارند و هم گرمایش و حالت ECO آن‌ها در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید