اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109266875212957
در دسترس نیست

بهترین روش تقویت اسپیکینگ انگلیسی

کد: 140109266875212957

، تهران , (اخبار رسمی): همه ما می‌دانیم که برای تقویت زبان انگلیسی خود، باید تمرین و تمرین و تمرین کنیم. اما راستش را بخواهید، این روش واقعاً بهترین توصیه برای یادگیری زبان انگلیسی نیست. اگر ایده‌های جالب و جدیدی برای تقویت دانش زبان انگلیسی‌تان ندارید، احتمالاً بزودی دچار خستگی و یا بی‌انگیزگی خواهید شد.

بهترین روش تقویت اسپیکینگ انگلیسی
بهترین روش تقویت اسپیکینگ انگلیسی

ما در این مقاله "روش های تقویت اسپیکینگ انگلیسی" 5 روش بسیار کاربردی برای تقویت اسپیکینگ را به شما یاد خواهیم داد. شما می‌توانید از این نکات به صورت خودآموز و بدون نیاز به معلم برای بهبود همه مهارت‌های انگلیسی‌تان از جمله صحبت کردن و نوشتن و همچنین افزایش دانش گرامر، واژگان و درک مطلب خود استفاده کنید.

بهترین روش های تقویت اسپیکینگ انگلیسی

1- استفاده از تکنیک‌ “intensive reading”

تکنیک intensive reading شامل خواندن با دقت و تمرکز بر معنای دقیق متن نوشته شده است. این تکنیک در مقابل تکنیک extensive reading قرار دارد که شامل خواندن برای رسیدن به یک درک کلی از متن برای ایجاد اعتماد به نفس و لذت بردن از فرآیند خواندن است. در حالی که استفاده از تکنیک extensive می‌تواند عالی باشد، خواندن با کمک تکنیک intensive برای بهبود سریع مهارت‌های انگلیسی مفیدتر است.

2- صحبت کردن در مقابل آینه

صحبت کردن در مقابل آینه می‌تواند به شما کمک کند تا با خجالت کمتر و راحتی بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنید. گاهی اوقات صحبت کردن به زبان انگلیسی می‌تواند بسیار عجیب باشد، علی‌الخصوص اگر هنوز به زبان انگلیسی مسلط نبوده و در ابتدای پروسه یادگیری زبان هستید. این مساله تا حدی به این دلیل است که نمی‌دانید هنگام ایجاد صداها و کلماتی که در زبان خودتان وجود ندارند، چه شکلی هستید و یا اینکه حتی آن صداها را به درستی تولید می‌کنید یا نه؟

3- یادگیری زبان انگلیسی از طریق Native Speaker ها

یادگیری زبان انگلیسی با کمک افراد Native Speaker، بهترین راه برای ارتقای سطح زبان شما است. به عنوان مثال، وقتی کسی از شما می‌‎پرسد که حال شما چطور است، چه پاسخی می‌دهید؟ “I’m fine” و یا “I’m ok” ؟ این پاسخ کاملا درست است، اما راه بهتری هم وجود دارد. در واقع native speakerها از روش‌های متنوعی برای پاسخگویی به همین سئوال ساده استفاده می‌کنند.

4- تمرین اسپیکینگ با کمک ویدیوهای انگلیسی معتبر

یکی از سخت‌ترین چالش‌ها برای تقویت زبان انگلیسی به صورت خودآموز در این است که شما به طور کامل در معرض زبان انگلیسی واقعی قرار نمی‌گیرید. تقویت مهارت اسپیکینگ انگلیسی به تنهایی بسیار دشوار است. در این شرایط، استفاده از بهترین ویدیوهای آموزش زبان انگلیسی به خوبی می‌تواند مکالمه شما را در سطوح مختلف تقویت کند

5- مجموعه سایبرویدئو (Cyber Videos)

کلیه افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی داشته ولی به هر دلیلی امکان شرکت در کلاس‌ زبان را ندارند، می‌توانند از مجموعه سایبرویدئو (Cyber Videos) که مجموعه ویدئوی آموزش زبان انگلیسی است، به صورت خودآموز استفاده کنند. ویدئوهای سایبرویدئو توسط تیم آموزش موسسه سفیر گفتمان تولید شده و با توجه به سطح‌بندی دقیق این ویدئوها، زبان‌آموزان سطوح مبتدی تا پیشرفته می‌توانند ویدیو آموزش زبان مناسب سطح خود را تهیه و از آموزش‌های استاندارد آن بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش