اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112147190512957
در دسترس نیست

چگونه مدرک آیلتس و تافل در سال جدید بگیریم؟

کد: 140112147190512957

، تهران , (اخبار رسمی): مدرک بین المللی آیلتس و تافل از آن دسته مدارکی هستند که حتما در برهه‌های مختلف زندگی یکبار اسمشان را شنیده‌اید یا برای کسب نمره قابل قبول در آن‌ها تلاش کرده‌اید. اگر تازه در ابتدای راه هستید و می‌خواهید بدانید چگونه مدرک آیلتس یا تافل بگیرید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه مدرک آیلتس و تافل در سال جدید بگیریم؟
چگونه مدرک آیلتس و تافل در سال جدید بگیریم؟

برای گرفتن مدرک آیلتس یا تافل باید بدانید که حتما در اولین و مهم‌ترین گام، سطح زبان انگلیسی‌تان را با خرید کتاب آیلتس یا خرید کتاب تافل و مطالعه آن به صورت خودآموز یا با شرکت در کلاس خصوصی آیلتس و تافل به سطحC1 یعنی پیشرفته برسانید. دایره لغت فعال‌تان را با استفاده از کتاب لغت گسترش دهید. به اندازه کافی ساختار و گرامر در زبان انگلیسی یاد بگیرید و از همه مهم‌تر تا می‌توانید خود را در معرض انگلیسی صحیح و درست با لهجه های متفاوت قرار دهید.

پس از اینکه سطح زبان شما به سطح قابل قبول رسید می‌بایست متناسب با آزمونی که می‌خواهید در آن شرکت کنید یعنی آیلتس یا تافل مهارت‌های مورد نیاز را تقویت نمایید. برای تقویت مهارت‌هایتان باید به صورت کامل فرمت آزمون ها را بشناسید تا هدفمند دانش زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید.

آزمون آیلتس 

نمره آزمون آیلتس از 9 محاسبه می‌شود. اولین موضوعی که باید بدانید این است که در آزمون آیلتس مهارت‌های ۴ گانه listening, reading, writing, speaking  به طور جداگانه سنجیده می‌شوند و نمره یا band score به دست می‌آید.
آزمون بین المللی آیلتس IELTS، به دو دسته کلی جنرال ( برای مهاجرت کاری و زندگی در کشورهای انگلیسی زبان)  و آکادمیک (برای مهاجرت تحصیلی) تقسیم می‌شود. لیسنینگ و اسپیکینگ در آزمون آکادمیک و جنرال کاملا یکسان است اما سوالات در بخش رایتینگ و ریدینگ با هم تفاوت عمده‌ای دارند.

برای موفقیت در آزمون آیلتس و گرفتن مدرک آیلتس با نمره مناسب می‌توانید  پک‌ خود آموز آیلتس را تهیه کنید، درس بخوانید، با شرکت در آزمون ماک آیلتس سفیر خود را در به طور مداوم در شرایط امتحانی قرار دهید و مهارت اسپیکینگ را تمرین کنید.
بهترین کار برای گرفتن مدرک آیلتس با نمره خوب این است که در مدت زمان باقیمانده تا امتحان‌تان حداقل 50 یا 60 رایتینگ بنویسید. خودتان اولین معلم خودتان باشید. متن‌هایتان را بخوانید و اصلاح کنید و سعی کنید لغات و گرامر بهتری استفاده نمایید. و برای اینکه نکات کلیدی و فوت و فن هر مهارت را بشناسید در ورکشاپ‌های یکروزه آیلتس سفیر شرکت نمایید

آزمون تافل

آزمون تافل TOEFL یک آزمون آمریکایی است و بیشتر برای ادامه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان علی الخصوص آمریکا استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین اقدامات برای موفقیت در آزمون تافل این است که با شرکت در کلاس خصوصی تافل و کمک گرفتن از اساتید خبره و کاردان ریزه کاری‌های آزمون تافل را بشناسید و خود را برای روز آزمون اصلی آماده کنید. نکته مهم و کلیدی این است که که تمام انواع سوالات را تمرین کرده باشید و بدانید در روز امتحان اصلی باید انتظار چه سوالاتی را داشته باشید و برای پاسخ دادن به هر بخش چقدر زمان دارید.

در بازه قبل از آزمون اصلی، حتما با کمک کتاب خودآموز تافل و یا با استفاده از کتاب‌های تست آمادگی آزمون تافل، خودتان را بخوبی برای روز امتحان کنید، مدیریت زمان را تمرین کنید، استرس خود را مدیریت کنید و به طور کلی قبل از روز آزمون اصلی، چند بار به طور کامل از صفر تا صد آزمون را تمرین کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش