اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201217229612957
در دسترس نیست

چگونه اعداد در انگلیسی را سریع یادبگیریم؟

کد: 140201217229612957

، تهران , (اخبار رسمی): همیشه در اطراف شما هستند و هر روز با آن‌ها سر و کار دارید. در اخبار، خیابان‌ها، بر روی تلفن همراه شما و یا در کیف پولتان! به عبارت دیگر، همه‌جا هستند. می‌توانید آن را حدس بزنید؟

چگونه اعداد در انگلیسی را سریع یادبگیریم؟
چگونه اعداد در انگلیسی را سریع یادبگیریم؟

زمانی که در مورد پول صحبت می‌کنید و یا به خرید می‌روید، اعداد مختلفی را می‌بینید، و یا زمانی که یک ماشین یا رایانه می‌خرید، این اعداد بسیار بزرگ می‌شوند. تعداد اعدادی که در روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند، بیشمار است و برخی از آن‌ها نیز بزرگ و پیچیده هستند. حال چگونه می‌توان اعداد مختلف را به خصوص اعداد بزرگ، قیمت، سال‌ها و یا شماره تلفن را به زبان انگلیسی خواند و بیان کرد؟ در مقاله روش خواندن اعداد در انگلیسی با ما همراه باشید تا خواندن اعداد گوناگون به زبان انگلیسی را با هم مرور کنیم.

دانستن نحوه خواندن اعداد بزرگ به زبان انگلیسی یک مهارت ضروری است. به خصوص اگر در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می‌کنید و یا مشغول به تحصیل و کار هستید. همچنین اگر در ابتدای مسیر یادگیری زبان انگلیسی قرار دارید، در اینجا به چند دلیل بر اهمیت یادگیری اعداد در زبان انگلیسی را بررسی خواهیم کرد:

وقتی با پول سر و کار دارید، درک نحوه خواندن اعداد و قیمت‌ها به زبان انگلیسی بسیار مهم است.

اگر در یک شرکت انگلیسی زبان و با مشتریان انگلیسی زبان کار می‌کنید، در انتخاب اعداد و بیان آن‌ها خیلی دقت کنید.

زمانیکه در مورد اعداد به همان روش native speakerها صحبت می‌کنید، متوجه می‌شوند که انگلیسی را خوب می‌فهمید.

اعداد بزرگ

مانند هر مهارت زبان انگلیسی که یاد می‌گیرید، برای اینکه به اعداد انگلیسی مسلط شوید، باید خواندن آن‌ها به زبان انگلیسی را تمرین کنید. خوشبختانه، فرصت‌های زیادی برای تمرین مهارت‌های شمارش وجود دارد! مانند بسیاری از زبان‌ها، ابزارهای اساسی که برای خواندن اعداد بزرگ به زبان انگلیسی نیاز دارید، اعداد از 1 تا 100 هستند.

حال چیزی که به آن نیاز دارید، دانستن نام گروه‌های مختلف اعداد است. چگونه می‌توان آن‌ها را استفاده کرد؟

اسامی اعداد بزرگ را حفظ کنید.

مطمئناً قبلاً این کلمات را شنیده‌اید:

Thousand، Million، Billion، Trillion، Kajillion

البته مورد آخر در حقیقت یک عدد نیست. انگلیسی زبانان گاهی اوقات از کلماتی مانند “kajillion” برای صحبت در مورد اعداد بسیار بسیار بزرگ استفاده می‌کنند. اعداد بسیار بزرگی که تصور آن‌ها تقریباً دشوار است، مانند تعداد ستاره‌های آسمان!

برای عدد ” one hundred twenty three” 123، عدد 1 در جایگاه صدگان، عدد 2 در جایگاه ده‌گان و عدد 3 در جایگاه یکان قرار دارد. حال شما بگویید، هزار، میلیون و میلیارد در انگلیسی چگونه بیان می‌شوند؟

بیایید یک نگاه به آن‎‌ها بیندازیم.

1000 — one thousand

10,000 — ten thousand

100,000 — one hundred thousand

1,000,000 — one million

10,000,000 — ten million

100,000,000 — one hundred million

1,000,000,000 — one billion

اعداد را با استفاده از علائم نگارشی صحیح گروه‌بندی کنید.

در بسیاری از زبان‌ها، اعداد بزرگ با یک “نقطه” یا “اعشار” گروه‌بندی می‌شوند. در زبان انگلیسی، از کاما (,) برای جدا کردن گروه‌های اعداد سه‌تایی استفاده می‌شود. مثلا:

12,300 — Twelve thousand, three hundred

1,500,050 — One million, five hundred thousand fifty

علاوه بر این، در زبان انگلیسی از نقطه برای نشان دادن کسری از اعداد استفاده می‌شود. این عدد گذاری را در زمینه مبلغ و پول زیاد مشاهده خواهید کرد. در حالی که ممکن است یک لپ تاپ در اروپا 1.485.27 یورو قیمت داشته باشد، در کشور آمریکا قیمت آن 1485.27 دلار خواهد بود.

به عنوان مثال:

$4.99 — Four dollars and ninety-nine cents (four ninety-nine)

$645.50 — Six hundred forty-five dollars and fifty cents

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش