اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201267237516238
در دسترس نیست

سایت های کاریابی آنلاین

سایت کاریابی

کد: 140201267237516238

، (اخبار رسمی): سایت کاریابی، وب‌سایتی است که برای یافتن، ارزیابی و جذب کارکنان که به‌عنوان کاریابی الکترونیکی شناخته می‌شود. این فرایند از طریق فناوری نحوه تعامل کارفرماها و کارجوها را تغییر داده است و به‌عنوان پل ارتباطی میان این دو عمل می‌کند.

سایت کاریابی
بهترین و معتبرترین سایت کاریابی آنلاین

بهترین سایت کاریابی و بروز ترین آگهی های شغلی و استخدامی رایگان

سایت کاریابی
سایت کاریابی، وب‌سایتی است که برای یافتن، ارزیابی و جذب کارکنان که به‌عنوان کاریابی الکترونیکی شناخته می‌شود. این فرایند از طریق فناوری نحوه تعامل کارفرماها و کارجوها را تغییر داده است و به‌عنوان پل ارتباطی میان این دو عمل می‌کند.
معمولا این سایت‌های کاریابی رایگان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای با بررسی کارفرماها و موقعیت‌های شغلی و مشاوره شغلی و در نهایت با معرفی شغل به کارجویان خدمت‌رسانی می‌کنند.
مزایای استفاده از سایت کاریابی برای کارفرماها چیست؟
سایت‌های کاریابی برای کارفرماها و استخدام‌کنندگان که به دنبال نیروی خاص هستند بسیار مفید هست زیرا:
1.کارفرماها را قادر می‌سازد تا به کارجویان بیشتری دسترسی داشته باشند:
سایت‌های کاریابی سال‌ها است که فعالیت می‌کنند، بسیاری از آنها بانک گسترده‌ای از اطلاعات کارجویان دارند؛ بنابراین کارفرماها می‌توانند به تعداد زیادی از رزومه کارجویان دسترسی داشته باشند. 
این به این معنی است که می‌توانند کارکنان بالقوه‌ای را در هر سطوح از مهارت و تحصیلات و تجربه در هر مکانی پیدا کنند. با امکان ارسال آگهی به رزومه‌های انتخاب شده و یا ارسال آگهی به‌صورت انبوهی از کارجویان را دارند.
 2.امکان ارسال رزومه از طریق کارجو به کارفرما، ارسال آگهی دعوت به کار کارفرما به کارجو:
کارجوها با استفاده از سایت کاریابی می‌توانند به‌صورت آنلاین رزومه خودرو را به کارفرماها ارسال بکنند و کارفرماها با مشاهده این رزومه‌ها می‌توانند به‌راحتی تعیین کنند که از نظر صلاحیت و تجربه با شرایط آنها مطابقت دارد یا نه و بهترین فرد را برای مجموعه خود استخدام کنند.
کارفرماها می‌توانند با استفاده از کاریابی الکترونیکی و با دسترسی به بانک اطلاعاتی کارجوها به رزومه‌های انتخابی و یا انبوهی از رزومه‌ها آگهی دعوت به کار و استخدام ارسال کنند. 
3. کمک به برندسازی شرکت:
کارفرماها با انتشار آگهی و ثبت موقعیت شغلی خود در سایت کاریابی می‌توانند سازمان خود را معرفی کرده و دیدگاه، فرهنگ و ارزش‌های تجاری خود را به اشتراک بگذارند و ارائه کمک می‌کند که نیروی مناسب‌تری را جذب کنند.
هم چنین برخی از این سایت‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا به کارفرماها امتیاز دهند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. 

مزایای استفاده از سایت کاریابی برای کارجویان چیست؟
مزایای این مؤسسات فقط به کارفرمایان و شرکت‌ها محدود نمی‌شود و برای کارجوهای کار نیز مزایای زیادی دارد. این مزایا عبارت‌انداز:
1.به جویندگان کار کمک می‌کند تا شغل موردنظر خود را کارآمدتر و دقیق‌تر جستجو کنند:
سایت‌های کاریابی در زمینه کاریابی و استخدام مهارت دارند و بهتر از هر کسی می‌دانند که کدام شغل برای کدام کارجو مناسب است.
بنابراین، می‌توان از راهنمایی و مشاوره برای کمک به کارجویان کار در یافتن شغل مناسب استفاده کرد. سایت‌های کاریابی رایگان دارای ده‌ها فیلتر و ویژگی‌های ویژه هستند که کارجوها می‌توانند از آنها برای محدودکردن جستجوی خود و یافتن مشاغل مناسب دقیقاً به همان روش هدفمند استفاده کنند.
2.جویندگان کار از راهنمایی و مشاوره شغلی بهره‌مند می‌شوند:
در کنار ایجاد رزومه استاندارد، روش جستجوی مناسب، کارجویان را راهنمایی می‌کنند. این مؤسسه آنلاین خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند که به افراد جویای کار کمک می‌کند تا رزومه‌ای به‌صورت استاندارد و حرفه‌ای ایجاد کنند. همچنین نکات شغلی، دستورالعمل‌های حقوق و دستمزد و مقالات مختلف در مورد صنایع مختلف شناخته شده را در بخش وبلاگ وب‌سایت خود منتشر می‌کنند و دوره‌هایی را برای کمک به کارجویان کار برای موفقیت بیشتر در مسیر شغلی خود منتشر می‌کنند.
3.استفاده از سرویس کاریابی الکترونیکی برای جویندگان کار رایگان است: 
اگرچه مؤسسات کاریابی حضوری برای خدماتی که به کارجویان کار ارائه می‌دهند، هزینه‌ای دریافت می‌کنند. اما سایت‌های کاریابی تمامی این خدمات را به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار افراد جویای کار قرار می‌دهند. به‌این‌ترتیب کارجویان فقط با مراجعه به سایت می‌توانند صدها آگهی و فرصت شغلی را به‌صورت رایگان پیدا کنند و با ارسال رزومه خود استخدام شوند.
4.کارجو می‌تواند اطلاعات ارائه شده توسط کارفرمایان را مشاهده کند:
کارجویانی که رزومه خود را به موقعیت‌های شغلی موجود در سایت ارسال می‌کنند، می‌توانند نظرات کارفرما را مشاهده کنند. در صورت قبولی رزومه به کارجو اطلاع داده می‌شود و حتی در صورت رد رزومه دلایل رد از نظر کارفرما به کارجو اعلام می‌شود. به‌این‌ترتیب کارجویان می‌توانند با استفاده از این بازخورد نقاط ضعف خود را شناسایی و آنها را تقویت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام