اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202247284016238
در دسترس نیست

استخدام البرز

استخدام البرز

کد: 140202247284016238

، (اخبار رسمی): به روز ترین و جدید ترین آگهی های استخدامی استان البرز بدون نیاز به سابقه کار در بیش از 300 عنوان شغلی به بیمه و حقوق قانون کار

استخدام البرز
استخدام البرز

جدید ترین فرصت های شغلی استخدام در البرز

استخدام در البرز
کرج مرکز استان البرز یکی از کلان‌شهرهای بزرگ جزء بیست و دومین شهرهای پرجمعیت خاورمیانه به دلیل داشتن شهرک‌های صنعتی و موقعیت اقتصادی با تهران فرصت های شغلی مناسبی جهت استخدام در البرز به وجود آورده است.

در ادامه به وضعیت استخدامی البرز در برخی از حوزه های شغلی پر کاربرد میپردازیم.

وضعیت اقتصادی استخدام در البرز
استان البرز مدت‌ها است که در لیست استان‌های کشور ایران قرار گرفته است و از جمله استان‌هایی است که از ظرفیت بالایی برخوردار است، استان البرز با داشتن بیش از ۳ هزار واحد صنعتی و تولیدی و هم چنین شهرک‌های صنعتی فعال از رشد اقتصادی بالای برخوردار است.

بنا به گفته رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان، برای تحقق رشد اقتصادی در استان البرز باتوجه‌ به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، توسط دستگاه‌های اجرایی در قالب سرمایه‌گذاری و بهره‌وری منجر به توسعه اقتصادی در این استان شده است.
زمینه های شغلی استخدام در البرز

1)    کشاورزی
استان البرز نسبت به سطح کشاورزی کل کشور محصول بیشتری را برداشت می‌کند و این یکی از شاخصه‌های این استان می‌باشد و این منطقه سالانه بیش از ۱٫۹ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید می‌کند که بخشی از سبد غذایی جوامع محلی را تأمین می‌کند.

2)    استخدام در البرز در حوزه صنعت 

هر روزه آگهی های شغلی بسیاری در زمینه های مختلف صنعت به روش های مختلف نظیر سایت های کاریابی، شبکه های اجتماعی، صفحه استخدام روزنامه ها و... در استان البرز منتشر می‌شود.

یکی از دلایل ازدحام این آگهی های شغلی وجود شهرک های صنعتی در حاشیه استان البرز می‌باشد که از معروف ترین آنها می‌توان به:

  • شهرک صنعتی سیمین دشت با ۱۷۰ واحد صنعتی فعال
  • شهرک صنعتی هشتگرد با ۱۵۰ واحد صنعتی فعال
  • منطقه صنعتی بهارستان با ۱۱۹ واحد صنعتی فعال
  • منطقه صنعتی ساپار با ۱۳۰ واحد فعال در حوالی نظرآباد و...

3)    حسابداری 

شغل حسابداری از جمله شغل های پر طرفدار در بین کارجویان می‌باشد چرا که امروزه اکثر شرکت های خصوصی، کارخانه ها ، سازمان هاو... در تلاش اند تا در کمترین زمان ممکن حسابدار خبره و با تجربه کاری بالا را جذب نمایند.

وضعیت اشتغال در استان البرز

هر روزه تعداد زیادی کارجو در استان البرز استخدام می‌شوند که این نشان دهنده توسعه شهرک های صنعتی در این استان می‌شود این به نوبه خود می‌تواند علاوه بر اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم بر تعداد زیادی از کارجویان زمینه ی صادرات محصولات تولیدی این کارخانه های را نیز به دنبال داشته باشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام