اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206117463823425
در دسترس نیست

قابلیت استفاده ایمپلنت دندان اشترومن

ایمپلنت اشترومن قابلیت استفاده در پروتز متحرک را دارند؟

کد: 140206117463823425

، (اخبار رسمی): کاربرد ها مختلف ایمپلنت دندان محصول شرکت اشترومن سوییس

ایمپلنت اشترومن قابلیت استفاده در پروتز متحرک را دارند؟
ایمپلنت اشترومن قابلیت استفاده در پروتز متحرک را دارند؟

ایمپلنت اشترومن در ایران نسبت به ایمپلنت های دیگر کشورها محبوبیت بیشتری دارد . این نوع ایمپلنت توصیه بسیاری از جراحان است به دلیل داشتن شرایط بسیار خوب خطر شکست بسیار کمی دارد

ایمپلنت‌های شرکت Straumann قابلیت استفاده در پروتزهای دندانی متحرک را دارند. استفاده از ایمپلنت‌های Straumann به عنوان پایه‌های استوانه‌ای در پروتزهای دندانی متحرک می‌تواند به طور قابل توجهی استحکام و پایداری را به پروتز اضافه کند.

با استفاده از ایمپلنت‌های Straumann در پروتزهای متحرک، پروتز به صورت محکم به ایمپلنت متصل می‌شود و جابجایی و لغزش پروتز در دهان به حداقل می‌رسد. این امر باعث افزایش راحتی و ثبات در استفاده از پروتز می‌شود و به بیمار اجازه می‌دهد تا با اطمینان بیشتری خوردن و صحبت کردن را تجربه کند.

معمولاً پزشکان دندانپزشکی، با توجه به نیازهای بیمار و شرایط دهانی او، تصمیم می‌گیرند که آیا استفاده از ایمپلنت‌های Straumann برای پروتز دندانی متحرک مناسب است یا خیر. 

قیمت ایمپلنت اشترومن در ایران نسبت به ایمپلنت های دیگر کشورها محبوبیت بیشتری دارد . این نوع ایمپلنت توصیه بسیاری از جراحان است به دلیل داشتن شرایط بسیار خوب با خطر شکست بسیار کم است. 

- قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن و ویژگی‌های آن:

پژوهش‌های 50 ساله شرکت اشترومن نام این برند را در ردیف برترین‌های دنیای پزشکی قرار داده است. ایمپلنت‌های اشترومن از شناخته‌شده‌ترین پروتزهای دندانی در همه دنیا به شمار می‌روند. دندان‌های این برند در بیش از 100 کشور دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند و بالاترین درصد رضایت را به دست آورده‌اند. شرکت اشترومن با تیمی از برترین ایمپلنتولوژیست‌های دنیا به بررسی دندان‌های تولیدی خود می‌پردازد. همین نکته پیشرفت روزافزون پروتزهای دندانی این برند را به دنبال داشته است.

ساختار انواع ایمپلنت اشترومن:

از نظر ماده‌ به‌کاررفته در ساخت، ایمپلنت‌های برند اشترومن را می‌توانیم به چند گروه دسته‌بندی کنیم:

* ایمپلنت تیتانیومی اشترومن:

ارزان‌ترین ایمپلنت‌های اشترومن را در بین این گروه از ایمپلنت‌ها پیدا می‌کنید. تیتانیوم فلزی سازگار با بدن انسان است و در ترکیب با بافت بدن شما دچار خوردگی نمی‌شود. البته شرکت اشترومن ایمپلنت‌های باکیفیت‌تری نیز از پروتزهای تیتانیومی ساخته است. به همین دلیل است که قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن از نوع تیتانیومی پایین‌تر از انواع پیشرفته‌تر آن است. توجه داشته باشید که قیمت ایمپلنت‌های اشترومن در انواع گوناگون آن متفاوت است.

* ایمپلنت اشترومن اکتیو:

ایمپلنت اشترومن اکتیو سطح بالاتری از هماهنگی پروتز با بدن انسان را ارائه داده است. سطح آب‌دوست بودن این نوع ایمپلنت سوئیسی بالاتر از نوع قبلی است. همین نکته جوش خوردن زودتر این نوع ایمپلنت را با استخوان فک شما به دنبال داشته است. فاصله زمانی بین کار گذاشتن پایه ایمپلنت تا قراردادن اباتمنت و تاج بر روی آن در ایمپلنت تیتانیومی به چند ماه می‌رسد.

جالب است بدانید این فاصله زمانی در ایمپلنت اشترومن اکتیو به دو هفته رسیده است. پس هرگاه صحبت از ایمپلنت فوری شنیدید، بدانید این کار تنها با مدد از برخی از انواع ایمپلنت‌ها امکان‌پذیر است. پروتزهایی که از فناوری ساخت بالاتری برخوردارند. البته قیمت ایمپلنت سوئیسی اکتیو نیز بالاتر از نوع تیتانیومی آن است.

* ایمپلنت اشترومن روکسالید:

تیتانیوم و زیرکونیوم در ساخت پایه فلزی این نوع ایمپلنت به کار رفته‌اند. ترکیب این دو فلز ماده‌ای ارائه کرده که استحکام بیشتری از پایه‌های تیتانیومی خالص دارد. هماهنگی زیستی این ماده نیز با بدن انسان بسیار بالا است و هیچ‌گونه آلرژی در افراد پدید نمی‌آورد. اندازه پایه این ایمپلنت‌ها کوچک‌تر از انواع قبلی است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی