اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206287488723425
در دسترس نیست

یک روزه صاحب دندان شوید

بی دندان وارد شوید با دندان خارج شوید

کد: 140206287488723425

، (اخبار رسمی): صفر تا صد کاشت دندان در یک روز باید ها و نباید های کاشت دندان یک روزه

بی دندان وارد شوید با دندان خارج شوید
بی دندان وارد شوید با دندان خارج شوید

برند ایمپلنت از موثرترین گزینه‌ها بر روی قیمت آن است.

کاشت دندان یا ایمپلنت روند جایگزین کردن پروتز دندانی در جای خالی دندان شما است. اما برای کاشت پایه دندان ایمپلنتی در فک شما باید حدود دو ماه از زمان کشیدن دندانتان گذشته باشد. اما در مواردی، نمی‌توانید مدتی صبر کنید تا روند بهبودی زخم لثه شما به پایان برسد و پایه دندان در فک شما قرار بگیرد. مواردی که ممکن است ریشه در جایگاه اجتماعی و شغل شما داشته باشد.

در چنین مواردی، ما از ایمپلنت یک روزه یا فوری برای درمان شما استفاده می‌کنیم. ایمپلنت یک‌روزه تفاوت‌هایی با ایمپلنت معمول دارد که یکی از آنها قیمت ایمپلنت یک روزه است. ما در ایمپلنت فوری، پایه یا فیکسچر دندان، اباتمنت و تاج موقت دندان را در یک جلسه در فک شما قرار می‌دهیم.

البته روند جوش خوردن پایه دندان به استخوان فک شما همان روند طبیعی است که باید گذرانده شود. در این مدت، شما نباید فشار زیادی روی این دندان وارد کنید تا ایمپلنت شما به شکست منتهی نشود.

1- قیمت ایمپلنت یک روزه با توجه به تخصص و تجربه پزشک متخصص شما:

یک نکته را به خاطر داشته باشید! دستیابی به موفقیت در کاشت دندان فوری سخت‌تر از موفقیت کاشت دندان با روش معمول آن است. هر متخصص ایمپلنتی که تازه کارش را آغاز کرده باشد، نمی‌تواند در کاشت دندان یک‌روزه موفق عمل کند. کار گذاشتن ایمپلنت‌های فوری نیاز به تخصص بالاتر و تجربه بیشتری دارد. درمان شما نزد پزشکانی که پیش‌تر نیز در این زمینه موفق عمل کرده‌اند، شانس موفقیت ایمپلنت شما را افزایش می‌دهد. همین نکته روی قیمت ایمپلنت یک روزه شما هم تاثیرگذار است.

2- قیمت ایمپلنت یک روزه با توجه به برند ایمپلنت:

برند ایمپلنت از موثرترین گزینه‌ها بر روی قیمت آن است. فرقی نمی‌کند شما از ایمپلنت فوری استفاده می‌کنید یا ایمپلنت معمول. در هر صورت، تاثیر برند ایمپلنت بر روی قیمت نهایی درمان شما انکارناپذیر است. برای ایمپلنت یک‌روزه هم تنها می‌توانیم از برندهای خاصی استفاده کنیم که قابلیت جوش خوردن سریع در استخوان فک شما را داشته باشند. چنین برندهایی جزو برندهای پیشرفته و با فناوری برتر هستند. قیمت ایمپلنت فوری با استفاده از این نوع ایمپلنت‌ها افزایش می‌یابد.

3- قیمت ایمپلنت یک روزه با توجه به نوع ایمپلنت:

هر برندی از ایمپلنت، به‌ویژه برندهای برتر، انواع مختلفی از پروتزهای دندان را ارائه می‌دهند. هرکدام از این پروتزها با فک و دندان افراد مختلفی سازگاری دارند. برای مثال، پایه معمول دندان‌ها پهن‌تر هستند، اما برخی افراد فک باریک‌تری دارند و باید از پایه‌های باریک‌تری برای درمان آنها استفاده شود. همین نکته درباره ایمپلنت‌های فوری هم وجود دارد. پروتزهای دندان مناسب برای ایمپلنت فوری باید در زمان کوتاه‌تری به استخوان فک شما جوش بخورند. در واقع، در ساخت این پروتزها از فناوری برتری استفاده شده که قیمت آنها را هم افزایش داده است.

4- قیمت ایمپلنت یک روزه با توجه به داشتن بیمه درمانی:

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از بیمه گروهی دندان‌پزشکی بهره می‌برید، می‌توانید بخشی از هزینه درمان خود را از سازمان بیمه بگیرید. بیمه درمانی تنها عاملی است که می‌تواند قیمت ایمپلةنت فوری را برایتان کاهش دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی