اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207187524323670
در دسترس نیست

بهترین دوربین مداربسته چه ویژگی هایی دارد؟

کد: 140207187524323670

، (اخبار رسمی): قطعا اولین سوالی که برای اکثر خریداران دوربین مداربسته پیش می آید این است که چه دوربینی باید بخرند تا بیشترین کارایی را برایشان داشته باشد. در نظر داشته باشید که سیستم های نظارتی معمولا در انواع مختلف و با ویژگی ها و قابلیت های مختلفی وارد بازار می شوند.

بهترین دوربین مداربسته چه ویژگی هایی دارد؟
بهترین دوربین مداربسته چه ویژگی هایی دارد؟

اما سوال اصلی این است که به نظر شما کدام دوربین بهترین است؟ در پاسخ به این سوال که یک دوربین مداربسته خوب چه ویژگی هایی دارد، کاملا باید به این نکته توجه کنید که شما به چه دوربینی نیاز دارید. مثلا اگر تنها تصاویری که در شب ضبط می شوند برای شما مهم هستند دیگر چه اهمیتی دارد که دوربین شما دید در شب باشد یا خیر. منظور من این است که قطعا ویژگی دید در شب در دوربین مداربسته یک ویژگی خوب به حساب می آید اما زمانی که شما به این ویژگی نیازی نداشته باشید دیگر آنقدر ها هم خوب نیست و هزینه کردن برای آن در این شرایط پول دور ریختن است. با این حال این تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و هر روز از یک دوربین مداربسته جدید با ویژگی منحصر به فرد رونمایی می شود. در ادامه برخی از جدیدترین این ویژگی ها را باهم بررسی میکنیم تا شما بتوانید با توجه به نیازتان دوربین مناسب خود را انتخاب کنید.

ویژگی شمارش افراد در دوربین مداربسته

یکی از ویژگی های جدید در انواع دوربین مداربسته، قابلیت شمارش افراد است. الگوریتم شمارش افراد در سیستم های نظارتی، به این صورت است که این دوربین‌ها معمولا پس از نصب در مکان موردنظر می تواند تعداد افرادی که به آن مکان وارد شده و یا از آن خارج می‌‎‌شوند، شمارش کرده و داده‌ها را به صورت بلادرنگ نمایش دهند. معمولا استفاده از این دوربین مداربسته کمک میکند تا صاحبین کسب و کار آنالیز دقیقی از تراکم تردد به محل کار خود داشته باشند تا با محاسبه میزان تردد در ساعات مشخص بتوانند یک پلن مناسب برای کسب و کار خود بچینند.

تکنولوژی PPE در دوربین مداربسته

تکنولوژی PPE یکی از اقدامات خلاق و جدید مجموعه داهوا در مدل های جدید دوربین مداربسته خود می باشد که با نظارت بر پوشیدن صحیح تجهیزات محافظ شخصی از قبیل کلاه ایمنی، لباس کار، دستکش و… در محیط های پرخطر مانند کارخانه ها، محیط های صنعتی  و.. توانسته است خطرات احتمالی در این محیط را به حداقل برساند. استفاده از این مدل دوربین مداربسته در این محیط ها کمک می کند تا خطرات ناشی از محیط کار به حداقل رسیده و امنیت جان کار کنان حفظ شود.

قابلیت دیددر شب دوربین مداربسته

دید در شب یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد در انواع دوربین مداربسته است که کمک میکند تا در تاریکی مطلق یا زمانی که نور محیط بسیار کم است، تصاویر با کیفیت و واضحی ضبط کند. سازوکار دوربین های دید در شب به این صورت است که از طریق سنسور و LED های مادون قرمز (IR) نقاط تاریک را با نوری که با چشم انسان قابل دید نبوده روشن کرده و تصاویر با کیفیتی را ضبط میکنند. در قسمت پایینی دوربین مداربسته  لامپ هایی قرار داده شده است که نور مادون قرمز را منعکس کرده و بدون این که موجب آشکار شدن محل قرار گرفتن دوربین شوند می توانند نور مورد نیاز برای ضبط تصاویر را فراهم کنند.

رزولوشن تصویر در دوربین مداربسته

برای رزولوشن تصویر در انواع دوربین مداربسته تعاریف متددی بیان شده است، اما در حالت کلی رزولوشن روشی است که به واسطه آن می توان اندازه تصویر در سیستم نظارتی را اندازه گیری کرد. در حالت کلی تصاویر با ابعاد کوچک تر، رزولوشن کمتر و تصاویر با ابعاد بزرگ تر، رزولوشن بیشتری دارند. به بیان ساده تر هرچه رزولوشن بالاتر باشد کیفیت تصویر دوربین مداربسته نیز بالاتر است. انواع سیستم های مداربسته معمولا با کیفیت های متفاوتی به فروش میرسند با این حال  رایج ترین رزولوشن های موجود در بازار سیستم های نظارتی عبارتند از 1، 2، 3، 4، 5، 6، 8 و 12 مگاپیکسل. که در این میان پر فروش ترین آنها عموماً 1، 2، 4 و 8 مگاپیکسل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]