اطلاعات تماس
  • 092104*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208077655923545
در دسترس نیست

خرید تابلو برق + لیست قیمت

کد: 140208077655923545

، (اخبار رسمی): تابلو برق از تجهیزات کاربردی و پرمصرف در دنیای امروزی است. به دلیل گسترش شبکه برق‌رسانی در نقاط مختلف و استفاده وسیع و همه‌جانبه از این تجهیزات، امروزه خرید تابلو برق ارزان قیمت، یکی از گزینه‌‌های ایده‌آل جهت صنایع، پیمانکاران، سازندگان مجموعه‌های مسکونی و حتی مشتریان خانگی به‌شمار می‌آید.

خرید تابلو برق + لیست قیمت
خرید تابلو برق + لیست قیمت

تابلو برق از تجهیزات کاربردی و پرمصرف در دنیای امروزی است. به دلیل گسترش شبکه برق‌رسانی در نقاط مختلف و استفاده وسیع و همه‌جانبه از این تجهیزات، امروزه خرید تابلو برق ارزان قیمت، یکی از گزینه‌‌های ایده‌آل جهت صنایع، پیمانکاران، سازندگان مجموعه‌های مسکونی و حتی مشتریان خانگی به‌شمار می‌آید. برای اطلاع از قیمت تابلو کنتور برق ساختمان میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

لیست قیمت تابلو برق های پرفروش

نوع تابلو برققیمت
تابلو برق کنتوری ۲+۱۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان
تابلو برق کنتوری ۳+۱۸.۲۰۰.۰۰۰ تومان
تابلو برق کنتوری ۴+۱۸.۸۸۰.۰۰۰ تومان
تابلو دیماندیتماس بگیرید ۳۷۱۵۲-۰۲۵
تابلو برق خازنیتماس بگیرید ۳۷۱۵۲-۰۲۵
تابلو رایزرتماس بگیرید ۳۷۱۵۲-۰۲۵

چرا تابلو برق را از شکوه صنعت خریداری کنیم؟

  • تولید استراکچر تابلو برق با دستگاه CNC شستشوی رنگ ۷ مرحله‌ای تابلو برق استفاده از ورق‌های فولادی و مقاوم ۲ تا ۵ سال گارانتی پس از فروش مونتاژ تابلو برق بر اساس استانداردهای روز دنیا (استاندارد اروپا) امکان شخصی‌سازی تابلو برق برای کاربردهای مختلف ارسال رایگان برای فاکتورهای بالاتر از ۷۵ میلیون ضدباران، ضدآب و ضد گرد و غبار (IP65) ارسال سریع و سفارشی محصولات پشتیبانی سریع و تخصصی ثبت و پردازش سریع پیش فاکتور ۱۰ سال خدمات پس از فروش

تابلو برق از جمله تجهیزاتی است که در صنایع مختلف و ساختمان ها استفاده می شود و نقش بسزایی در حفاظت از کابل، سیم، فیوز و … در برابر عوامل آسیب زننده نظیر نوسانات برقی دارد. از این جهت خرید تابلو برق با کیفیت تاثیر زیادی در نگهداری و طول عمر تجهیزات برقی دارد. با توجه به تنوع محصولات در بازار و وجود متریال های بی کیفیت، شرکت شکوه صنعت با افتخار از سال ۱۳۸۱ در حال تولید تجهیزات برقی با بالاترین استاندارد های موجود است. برای اطلاع از قیمت انواع تابلو برق با ماه همراه باشید.

خرید تابلو برق

تابلو برق فضا یا محفظه‌ای جهت قرارگیری تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی است که از کلیدها و لوازم نمایشگر شامل فرکانس، شدت جریان، ولتاژ و توان تا قطعات و دستگیره‌های کنترلی و غیره را درون خود جای می‌دهند. تجهیزات حفاظتی برای جلوگیری از وارد شدن شوک الکتریکی به کاربران و تجهیزات نیز بخشی از آن به‌شمار می‌آیند. انواع مختلفی از تابلوهای کنترل برق در بازار موجود هستند. شکوه صنعت با داشتن تنوع بالایی از انواع تابلو برق، مرجع مطمئنی برای خرید این محصول می باشد.

لیست قیمت تابلو برق صنعتی

این روزها به‌دلیل نوسانات موجود در قیمت‌ها نمی‌توان عدد دقیقی را برای ملزومات صنعتی از جمله انواع تابلوهای برق تعیین و اعلام نمود. بدون شک رصد دائمی و دنبال کردن قیمت‌های روزانه و دریافت استعلام از سایت‌های معتبر فروش این تجهیزات راه حلی هوشمندانه برای خرید تابلو برق ارزان قیمت به‌شمار می‌آید.

هم‌چنین اگر قصد خرید تابلو کنترل برق با مناسب‌ترین قیمت را دارید و مایل هستید این بخش از تجهیزات ساختمانی با الزامات کاربردی شما هماهنگی لازم را نیزداشته باشد، پیشنهاد می‌شود ضمن کسب استعلام درباره قیمت‌های به‌روزرسانی شده، از خدمات مشاوره و راهنمایی کارشناس فروش در شکوه صنعت کمک بگیرید.

کاربرد تابلو برق

تابلو برق، به عنوان محفظه ای فلزی و یا غیر فلزی است که تجهیزات برقی نظیر کابل، سیم، کلید، رله، فیوز و … را درون خود جای داده است. اما استفاده از تابلوها از آن جهت اهمیت دارند که می توانند به عنوان محافظ در برابر نوسانات جریان برق عمل کنند. امکان قطع سریع برق در موارد اضطراری نیز یکی دیگر از اصلی ترین کاربرد های تابلوهای کنترل برق می باشد. از ویژگی های مشترک انواع تابلو برق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان کنترل و بررسی تجهیزات در یک محفظه و در زمان کم نگهداری آسان تامین ایمنی تجهیزات و وسایل برقی امکان قطع سریع برق

انواع تابلو برق

تابلوهای کنترل برق را از جهات مختلف تقسیم‌ بندی می‌کنند که عدد ولتاژ یکی از آنهاست. به این ترتیب تابلوهای فشار قوی (HV) مانند تابلو برق ساختمانی ، تابلو برق های فشار متوسط (MV) مانند تابلو برق صنعتی و انواع تابلو برق های فشار ضعیف (LV) تابلو کنترل برق اتاق کنترل طراحی و ساخته می‌شوند که عدد ولتاژ در هر یک نیز با استانداردهای ساخت منطبق است.

از نظر کاربرد نیز تابلوها در انواع گوناگون با کاربری‌های متنوع ساخته می‌شوند. تابلو رایزر برق و تابلو ماینینگ دو نمونه از این موارد هستند که به‌ترتیب برای کابل‌کشی ساختمان و استخراج بیت‌کوین کاربرد دارند. دیگر نمونه‌های تابلو برق مانند تابلو دیماند، تابلو اتوماسیون و تابلو سیواکن نیز از دیگر نمونه‌هایی هستند که در صنعت تابلوهای برق مورد استفاده هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092104*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید