اطلاعات تماس
  • 092104*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210047742623545
در دسترس نیست

خرید لدر کابل ارزان

کد: 140210047742623545

، (اخبار رسمی): هنگام جابجایی در ارتفاعات ناهموار از آن استفاده می‌شود. لدر کابل معمولاً از ورق گالوانیزه ساخته می‌شود و دارای ویژگی‌هایی است که نسبت به لوله‌های فلزی و pvc کارآمدتر و ایمن‌تر است. از سوی دیگر کابل‌ها و سیم‌های برق به این دلیل که در داخل لوله‌های برق قرار دارند، دمای آنها به سرعت افزایش می‌یابد.

خرید لدر کابل ارزان
خرید لدر کابل ارزان

هنگام جابجایی در ارتفاعات ناهموار از آن استفاده می‌شود. لدر کابل معمولاً از ورق گالوانیزه ساخته می‌شود و دارای ویژگی‌هایی است که نسبت به لوله‌های فلزی و pvc کارآمدتر و ایمن‌تر است.

از سوی دیگر کابل‌ها و سیم‌های برق به این دلیل که در داخل لوله‌های برق قرار دارند، دمای آنها به سرعت افزایش می‌یابد. استفاده از لدر کابل باعث می‌شود که کابل‌ها بیشتر در ارتباط با محیط بیرون باشند و به کاهش دمای سیم‌ها کمک می‌کند. همین امر باعث تسریع روند کابل کشی تاسیسات برقی صنایع می‌شود.

مشخصات فنی لدر کابل
استاندارد طول هر شاخه نردبان کابل ۲ و ۳ متر است. پله‌های موجود در نردبان باید با رعایت فاصله ۲۵ سانتی‌متری نسبت به یکدیگر ساخته شوند، ولی این فاصله می‌تواند براساس تقاضای مشتری تغییر کند. اگر طول نردبان سه متر باشد، تعداد ۱۰ پله و اگر دو متر باشد، تعداد ۷ پله بهترین استاندارد برای لدر کابل است. از پله‌ها می‌توان برای محکم کردن سیم و کابل‌ها بر روی لدر نیز استفاده کرد.

نردبان کابل دارای اتصال و متعلقاتی است که شامل زانویی، سه راهی، چهارراهی و ردیوسر نردبان است. لدر کابل بیشتر در محیط‌های باز مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین باید از مواد مقاوم در مقابل شرایط نامساعد استفاده شود تا از پوسیدگی پوشش ظریف و نازک سیم‌های برق جلوگیری به عمل آید.

در اکثر مواقع نردبان‌های کابل از جنس فولاد گالوانیزه و استیل ساخته می‌شود. برای سفارش نردبان کابل می‌توانید با شرکت شکوه صنعت تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در ارتباط با خرید این محصول صنعتی در اختیار شما قرار دهند.

خرید لدر کابل

لدر کابل از مهمترین تجهیزاتی است که در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً طراحان سازه برای عبور سیم‌ها و کابل‌ها از این سازه استفاده می‌کنند. با خرید اصولی و مطمئن نردبان کابل از مزایایی مانند صرفه‌جویی در زمان، صرفه‌جویی در فضای اشغال شده، افزایش امنیت کابل و سیم‌های ساختمان، سهولت در مدیریت و کاهش هزینه‌ها بهره‌مند خواهید شد.

هنگام خرید لدر کابل باید با ویژگی این محصول آشنایی داشته باشید. در این صورت می‌توانید خرید خود را با اطمینان انجام دهید. این محصول در حال حاضر پرکاربردترین تجهیزات ساختمان است و دست کم در ۷۵ درصد موسساتی که نیاز به سیم کشی دارند، کاربرد دارد.

خرید لدر کابل که فاقد روکش باشد، امتیاز بسیار بزرگی است، چراکه عدم وجود روکش برای لدر باعث می‌شود که هوایی که در اطراف جریان دارد بین سیم‌ها گردش یابد. همین امر باعث می‌شود حرارتی که توسط سیم تولید می‌شود از بین برود و از وقوع خطرات احتمالی جلوگیری شود و در نهایت ماندگاری سیم‌ها نیز افزایش می‌یابد.

انواع لدر کابل

لدر کابل هم در ساختمان‌های مسکونی و هم در محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع نردبان کابل از نظر مواد به کار رفته در آنها با یکدیگر تفاوت دارند، اما در متریال این محصول برای افزایش مقاومت و طول عمر و تحمل وزن بالا از فلز استفاده می‌شود.

معمولاً برای جلوگیری از آسیب در مقابل رطوبت و اشعه روکشی بر روی این محصول قرار داده می‌شود. عمل روکش‌دار کردن ورق نردبان را گالوانیزاسیون می‌نامند. در حال حاضر انواع لدر کابل در بازار شامل لدر آلومینیومی، لدر استیل و لدر گالوانیزه هستند.

لدر کابل آلومینیوم

آلومینیوم در مقایسه با دیگر فلزات سبک است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل در بیشتر محیط‌های صنعتی به عنوان گزینه مناسب کاربرد دارد. این لدر از دو ریل جانبی تشکیل شده و باعث می‌شود که به آسانی برای نگهداری کابل مورد استفاده قرار گیرد.

ایمنی این نردبان بسیار بالا است و با استفاده از آن سرعت کابلکشی بسیار افزایش می‌یابد. نردبان آلومینیومی به دو شکل پیچ و مهره و جوشی مونتاژ شده است و در ارتفاع و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شود.

منبع: B2n.ir/m88700

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092104*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید