اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211107795316238
در دسترس نیست

استخدام در تبریز با وام و بن خرید

استخدام در تبریز با وام و بن خرید

کد: 140211107795316238

، (اخبار رسمی): استخدام در تبریز با وام و بن خرید کاریابی ملی کار

استخدام در تبریز با وام و بن خرید
استخدام در تبریز با وام و بن خرید

استخدام در تبریز با وام و بن خرید کاریابی ملی کار

استخدام در تبریز

استخدام در تبریز می تواند در بسیاری از زمینه های تجاری باشد، شرکت‌های بزرگی مانند شرکت‌های پتروشیمی، صنعت فولاد، خودروسازی، الکترونیک و فناوری اطلاعات در تبریز فعالیت می‌کنند و آن را به مکانی بالقوه برای اشتغال تبدیل می‌کنند.

به طور کلی تبریز به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای ایران، دارای فرصت های شغلی در زمینه های مختلف است و افراد می توانند به راحتی در شهر تبریز به جستجوی شغل بپردازند، از جمله مواردی که مردم تبریز در آن زمینه‌ها فعالیت دارند:

تجارت

تجارت یکی از مهم ترین فعالیت های اقتصادی این شهر است و بسیاری از افراد تجارت را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب می کنند. دلیل این امر موقعیت استراتژیک شهر تبریز است که در سال ها و قرن های گذشته شاهد ساخت مهم ترین وزیرساخت های غربی کشور در این شهر بوده است.

صنعت

آذربایجان شرقی یکی از مناطق صنعتی بزرگ کشور محسوب می‌شود. ایجاد صنایع بزرگ مانند ماشین‌سازی و تراکتورسازی به این بخش حیاتی اهمیت ویژه‌ای بخشیده است.

تبریز یکی از مهم‌ترین شهرهای صنعتی ایران و قطب صنایع سنگین شمال غرب کشور است که دارای صنایع سنگینی مانند سیمان، نساجی، ماشین‌سازی، خودروسازی، داروسازی، پالایش نفت و پتروشیمی است.

وجود این کارخانه و کارگاه‌های صنعتی و تولیدی موقعیت‌های شغلی در تبریز را چندبرابر کرده‌اند به‌طوری‌که در این شهر و سایر نقاط منطقه آذربایجان شرقی صنایع و کارخانه‌های زیادی وجود دارد.

 در سال ۱۳۹۸ حدود ۳۶ درصد از نیروی کار در منطقه آذربایجان شرقی در صنایع منطقه به‌ویژه تبریز مشغول به کار بودند که این رقم در مناطق شهری به ۱٫۴۱ درصد رسید.

صنایع هنری و دستی

تنوع صنایع‌دستی تبریز بسیار زیاد است و این یکی از دلایلی است که گردشگران و مسافران به تبریز سفر می‌کنند. شیشه، مس، چوب، نقره، سفال، پشم، سنگ، پارچه، قالی و سایر مواد طبیعی از جمله مصالحی است که در صنایع‌دستی تبریز استفاده می‌شود.

با وجود رونق طولانی‌مدت تجارت، طبیعی است که در شهر تبریز بخش عمده‌ای از بازار صنایع‌دستی و هنرهای شهر تبریز را تشکیل می‌دهد.

برخی از شهروندان شهر تبریز که علاقه‌ای به کار در مشاغل عادی یا دولتی ندارند تصمیم می‌گیرند برای ایجاد شغل و کسب درآمد بیشتر برای خود دفاتر خانگی یا دفاتر کوچک باز کنند.

کشاورزی

به گفته مدیر جهاد کشاورزی، شهر تبریز یکی از شهرستان‌های فعال در بخش کشاورزی است. تبریز - آذربایجان شرقی با  دارا بودن ۱٫۲ میلیون هکتار زمین زراعی و تولید سالانه ۵ میلیون تن محصولات کشاورزی یکی از مهم‌ترین مناطق کشاورزی ایران است.

کشاورزی آذربایجان شرقی ۲۱ درصد از اشتغال، ۱۶ درصد تولید ناخالص داخلی، ۸۵ درصد صنعت قطعه‌سازی و ۱۳ درصد از صادرات غیرنفتی را به خود اختصاص داده است.

با افزایش علاقه به کشاورزی و کشاورزی مدرن، تجارت کشاورزی به یکی از پرسودترین و سودآورترین مشاغل در جهان تبدیل شده است.

گردشگری و خدمات

آذربایجان شرقی به دلیل موقعیت خاص، آثار تاریخی فراوان و طبیعت منحصربه‌فرد این منطقه را از نظر گردشگری منحصربه‌فرد کرده است.

گردشگری یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدماتی منطقه آذربایجان شرقی است و توسعه آن به‌عنوان یک بخش به طور غیرمستقیم بر سایر بخش‌ها حتی بخش صنعتی منطقه تأثیر خواهد گذاشت.

هرچه کسب‌وکار شما خدمات محور تر باشد، به مهارت‌های بیشتری نیاز خواهید داشت و هر چه مهارت‌های بیشتری داشته باشید، درآمد شما بیشتر می‌شود.

استخدام در تبریز بدون سابقه کاری

به طور کلی تبریز برای کسانی که سابقه کار ندارند فرصت شغلی مناسبی  دارد و اگر به دنبال کار هستید اشتغال در این زمینه های شغلی می توانند گزینه مناسبی برا شما باشند.

فروشگاه ها: در تبریز فروشگاه های متعددی در زمینه های مختلفی مثل لباس، کفش، اکسسوری، شال و روسری و... وجود دارند که حتی به دنبال استخدام نیروی بدون سابقه کاری هستند و با استفاده از روش های مختلف افراد جویای کار به آگهی های آنها دسترسی داشته باشند.

کار در رستوران ها رستوران ها : وجود رستوران ها و کافیشاپ های مختلف در تبریز فرصت های شغلی بسیاری در زمینه ها مختلف مثل پیک موتوری، سالن کاری، صندوق داری، کمک آشپز، خدماتی و... که حتی افراد بدون داشتن سوابقه شغلی میتوانند در این زمینه از مشاغل جذب شده و مشغول به کار شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام