اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212237859516238
در دسترس نیست

استخدام در البرز

استخدام در البرز

کد: 140212237859516238

، (اخبار رسمی): استخدام در البرز با بیمه تکمیلی

استخدام در البرز
استخدام در البرز

استخدام در البرز کاریابی ملی کار

استخدام در البرز
کرج مرکز استان البرز یکی از کلان‌شهرهای بزرگ جزء بیست و دومین شهرهای پرجمعیت خاورمیانه می‌باشد، به دلیل داشتن شهرک‌های صنعتی و موقعیت اقتصادی با شهر کرج به‌عنوان کلان‌شهر مدرن و مستقل در عرصه‌های مختلف نظیر پژوهشی و دانشگاهی، تولید پاک رقابتی، گردشگری و هم چنین شهری با صنعت درآمد و ارتباطات توسعه‌یافته شناخته شده است.
وضعیت اقتصادی استخدام در البرز
استان البرز مدت‌ها است که در لیست استان‌های کشور ایران قرار گرفته است و از جمله استان‌هایی است که از ظرفیت بالایی برخوردار است. استان البرز با داشتن بیش از ۳ هزار واحدهای صنعتی و تولیدی و هم چنین شهرک‌های صنعتی فعال از رشد اقتصادی بالای برخوردار است.


وجود واحدهای تولیدی و صنعتی در زمینه‌های مختلف باعث افزایش فرصت‌های شغلی استان البرز با شرایط عالی برای جوانان این شهر ایجاد کرده است.
باتوجه‌به گفته رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان برای تحقق رشد اقتصادی در این استان باتوجه‌به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در قالب سرمایه‌گذاری و بهره‌وری که این منجر به توسعه اقتصادی می‌شود و بسیار مهم است. 
باتوجه‌به تحقیقات انجام شده رشد اقتصادی بالای ۸ درصد استان البرز باتوجه‌به ظرفیتی که این استاندارد قابل‌اجرا است و برای آن برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری شده است.
زمینه ها شغلی استخدام در البرز
عمده‌ترین بخش‌های استخدام در البرز شامل انواع صنایع است و بخش صنعتی تنها بخشی از بازار کار این کلان‌شهر است.
1)    کشاورزی
استان البرز نسبت به سطح کشاورزی کل کشور محصول بیشتری برداشت می‌کند و این یکی از شاخصه‌های استان است. این منطقه سالانه بیش از ۱٫۹ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید می‌کند که بخشی از سبد غذایی جوامع محلی را تأمین می‌کند.
رتبه دوم گندم، جو و پنبه از نظر مساحت نشان از پتانسیل بالا و موقعیت مطلوب این منطقه و نتایج این شهرداری دارد. از سایر محصولات تولید شده در این شهرستان به گل لاله، توت‌فرنگی، خربزه، قارچ خوراکی و شلیل اشاره کرد. این منطقه به‌غیراز کشاورزی در صنعت دام و طیور نیز بسیار فعال است که انواع متخصصان و غیرمتخصصان را به خود جذب می‌کند.
2)    استخدام در البرز در حوزه صنعت 
صنعت یکی از مهم‌ترین بخش‌های شهر کرج میباشد که مهمترین و برجسته‌ترین موقعیت‌های شغلی مرتبط با صنایع مختلف در این بخش خواهد بود.
شهرک صنعتی اشتهارد با دارابودن ۵۲۵ واحد صنعتی فعال و شناخته شده معاف از مالیات و عوارض، یکی از بهترین مناطق صنعتی برای سرمایه‌گذاری است و دارای بناهای معروف بسیاری از جمله ارکیده الوان، دروگر، کاشی و سرامیک زاگرس و صدها ویلا می‌باشد. از دیگر شهرک‌های صنعتی این استان:
شهرک صنعتی سیمین دشت با ۱۷۰ واحد صنعتی فعال
شهرک صنعتی هشتگرد با ۱۵۰ واحد صنعتی فعال
منطقه صنعتی بهارستان با ۱۱۹ واحد صنعتی فعال
منطقه صنعتی ساپار با ۱۳۰ واحد فعال در حوالی نظرآباد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام