اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301187878319105
در دسترس نیست

کمپرسور روتاری بهتر است یا پیستونی

کمپرسور روتاری بهتر است یا پیستونی

کد: 140301187878319105

، تهران , (اخبار رسمی): بررسی دو کمپرسور روتاری و پیستونی و پاسخ به این سوال که کمپرسور روتاری بهتر است یا پیستونی با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.شما عزیزان میتوانید به صورت رایگان از مشاوره ما بهرمند شوید : 02122669196-02177241505-02155795334-02166593368

کمپرسور روتاری بهتر است یا پیستونی
کمپرسور روتاری بهتر است یا کمپرسور پیستونی

بررسی دو کمپرسور روتاری و پیستونی و پاسخ به این سوال که کمپرسور روتاری بهتر است یا پیستونی با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.شما عزیزان میتوانید به صورت رایگان از مشاوره ما بهرمند شوید

کمپرسور روتاری بهتر است یا کمپرسور پیستونی؟یکی از پرتکرار ترین سوالات مشتریانی که در این مدت مقالات ما را دنبال کردند، این است که کدام کمپرسور برای منطقه ما بهتر است و کدام یک را خریداری کنیم تا مدت زمان بیشتری به توانیم از کولر گازی خود استفاده کنیم؟ با ما همراه شوید تا در این مقاله به بیان تفاوت های کمپرسور روتاری با کمپرسور پیستونی بپردازیم و شما را برای خرید کولر گازی راهنمایی کنیم.
اگر شما مقاله قبلی ما درباره آشنایی با انواع کمپرسور کولر گازی را مطالعه نکرده حتماً قبل از شروع مطالعه این مقاله نسبت به خواندن آن اقدام کنید ،چرا که توضیحات تکمیلی درباره هر یک از کمپرسور ها در آن مقاله داده شده و ما در اینجا تنها به بیان تفاوتها می‌پردازیم.
در صورت نیاز به مشاوره در هر قسمت می توانید عبارت مشاوره را از طریق فرم درخواست خدمات برای کارشناسان گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین ارسال کرده تا در کمترین مدت زمانی با شما تماس گرفته شود .

https://www.tehranservic.com/rotary-compressor-or-a-piston/

کمپرسور کولر گازی:

امروزه کولر گازی به عنوان یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین سیستم های تهویه مطبوع شناخته شده است، که طرفداران بسیاری را در مدت زمان کوتاهی به دست آورد. ما در مقالات متعدد خود سعی کردیم که شما را در خرید بهترین نوع کولر گازی یاری دهیم .چرا که کولر گازی برای آب و هوا های مختلف از سیستمهای متفاوتی استفاده کرده است.
 باید قبل از خرید کولر گازی تمامی این سیستم ها را به خوبی بشناسیم ،سپس نسبت به خرید دستگاه مورد نظر خود اقدام کنیم، یکی از اساسی ترین فاکتور ها در هنگام خرید کولر گازی توجه به نوع کمپرسور کولر گازی که تاثیر بسزایی در عملکرد دستگاه خواهد داشت.
کمپرسور کولر گازی که از آن به عنوان قلب تپنده دستگاه یاد می شود، در سه مدل روتاری، پیستونی و اسکراب تولید و در کولر گازی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
در این مقاله با بررسی تفاوت های کمپرسور روتاری و پیستونی سعی خواهیم کرد که شما را تا حد زیادی با انواع کمپرسور ها و عملکرد هرکدام آشنا نماییم،با تهران سرویس آنلاین همراه باشید.
برای مطالعه مقاله تفاوت کولر گازی اینورتر با کولر گازی معمولی اینجا کلیک کنید.

کمپرسور روتاری :

کمپرسور روتاری از جمله کمپرسورهای موجود برای کولر گازی محسوب می شود، که با برخورد از مکانیزم بالا  و همچنین قابلیت جابجایی مثبت از نوع چرخشی در مکان هایی که نیاز به حجم بالایی از فشار هوا است، مورد استفاده قرار می گیرد. در این سیستم عملیات های مربوط به مکش گاز و فشرده سازی آن  توسط تیغه هایی که دایره وار در شیارهای خود میچرخن انجام می گیرد، معمولاً کمپرسور روتاری برای دستگاه هایی با ظرفیت  هایی بین ۷ تا ۳۶ بی تی یو  مورد استفاده قرار می گیرد .این دستگاه قادر است  با گردش ۳۶۰ درجه ای تیره ها عملکرد مکش و فشرده سازی هوا را به راحتی انجام دهد.
کمپرسورهای روتاری در مقابل عملکرد بسیار بالای خود مصرف برق کمتری نسبت به کمپرسور های پیستونی دارد و همچنین صدای کمتری به نسبت کمپرسور های پیستونی تولید میکند، در شمال ، غرب و شمال غرب کشور پهناور ما بیشتر از این کمپرسور استفاده می گردد.

ظرفیت سرمایشی بالا با قیمت مناسب:

 اگر شما به دنبال کمپرسوری قوی با حجم هوای زیاد و قدرت خنک کنندگی بالایی هستید، که همچنین مصرف برق کمتری داشته باشد، میتوانیم به شما کمپرسورهای روتاری را پیشنهاد دهیم. 

مزایای کمپرسور روتاری :

نصب بسیار آسان کمپرسور

طراحی آسان

آلودگی صوتی بسیار کم

مناسب برای فضای کوچک

دمای کم گاز مبرد خارج شده توسط کمپرسور

مصرف انرژی کمتر و بازدهی بالا تر نسبت به سایر کمپرسور

کمتر بودن دمای هوای خروجی از کمپرسور

معایب کمپرسور روتاری :

سرعت بالای چرخش کمپرسور

نیازمند سرویس به موقع

عمر کوتاه تر نسبت به سایر مدل ها

آسیب پذیری بیشتر نسبت به کمپرسور پیستونی

برای فضاهای بزرگ خیلی مناسب نیست

حداکثر توان این کمپرسور ۱۸ کیلو وات است.

این کمپرسور برای عملکرد بهینه به فشار هوای بالایی نیاز دارد. به همین دلیل قابل استفاده در مناطق شرجی و هم‌تراز با دریا نیست.

کمپرسور های پیستونی :

در توضیح کمپرسورهای پیستونی باید گفت این کمپرسورها به طور همزمان به انجام عملیات رفت و برگشت مکش دهش می پردازد،
کمپرسور های پیستونی در انواع مدل کولر گازی بسیار رایج هستند، همانطور که از اسم این کمپرسورها پیدا تمامی عملیات مربوط به فشرده سازی و کمپرس گاز در درون کولر توسط یک پیستون و سیلندر انجام می شود، که این عملیات بسیار مشابه عملیات سیستم ساخت خودرو البته با این تفاوت که در این سیستم هیچ گونه احتراقی به وجود نمی آید.
در کمپرسور های پیستونی عملیات مربوط به فشرده سازی و انتقال گاز به گونه ای است که گاز موجود در اون محفظه کمپرسور به واسطه یک سیستم مکنده به درون سیلندر هدایت می شود.
در مورد کمپرسور های پیستونی می توان گفت که از ابتدایی ترین کمپرسور های به کار رفته در کولر گازی محسوب می شود،که بیشتر در مناطق گرمسیر مانند استان های مرکزی و جنوبی ایران به کار برده شده است، این کمپرسورها دارای عملکرد بسیار خوب و بازدهی بالایی هستند و در کولر گازی های با ظرفیت بین ۱۸ تا ۳۶ هزار مورد استفاده قرار گیرد از جمله مزایای کمپرسورهای پیستونی می‌توان به قیمت مناسب و بازدهی بالا آنها اشاره کرد.
این کمپرسورها طول عمر بالایی دارد وتنها  ممکن است صدای آن مقداری برای مصرف کننده آزار دهنده اگر شما در منطقه‌ای زندگی میکنید که بسیار گرمسیر است و نیاز به کولر گازی با بازدهی بالایی داری توصیه ما به شما کمپرسورهای پیستونی است. 

قدرت سرمایشی بالا در مقابل هزینه تعمیرات بسیار کمتر:

 در مقایسه هزینه های تعمیرات کمپرسورهای روتاری و اسکرال  تعمیرات و نگهداری کمپرسورهای پیستونی بسیار کمتر است از دو مورد دیگر خواهد بود در مقابل شما قدرت سرمایشی بسیار بالایی را تجربه خواهید کرد .به طور مختصر کمپرسور های پیستونی در مقایسه با قدرت خنک کنندگی بالا و هزینه نگهداری کمتر خود نسبت به دو کمپرسور دیگر صدایی بیشتر از کمپرسور اشاره شده و مصرف برق بالاتری نسبت به آنها خواهد داشت.
با توجه به تمامی نکات گفته شده از آنجایی که کمپرسور کولر گازی به عنوان اصلی ترین بخش در کولر گازی شناخته می شود انتخاب درست  ان کمک بسیار زیادی به بازدهی شما عزیزان آن خواهد کرد چنانچه نیازمند یک مشاور و کارشناس برای خرید کولر گازی خود بودی تنها کافیست با یکی از شعب تهران سرویس آنلاین تماس گرفته و از خدمات رایگان مشاوره ما بهره مند شوید.به طور کلی انتخاب درست کمپرسور کولر گازی باید با توجه به نوع منطقه آب و هوایی و متراژ و ظرفیت محل مورد نظر صورت گیرد و نمیتوان به صورت کلی گفت انتخاب کدامیک از کمپروسرها برای شما عزیزان بهتر است.
برای مطالعه مقاله کولر گازی چیست اینجا کلیک کنید.

مزایای کمپرسور پیستونی :

مناسب برای مناطق گرم و شرجی

قابلیت عملکرد در دما و فشار بالا

نگهداری بسیار آسان

هزینه ی تعمیرات کمتر

قدرت خنک کنندگی بسیار بالا

دسترسی بسیار راحت به تعمیرکاران این کمپرسور

دارای ظرفیت بالا و قابل استفاده در یخچال های صنعتی

معایب کمپرسور پیستونی :

ایجاد صدا و لرزش بالا به دلیل یکنواخت بودن سرعت کمپرسور

ساختار پیچیده

مصرف بالای انررژی و بازدهی کمتر

بسیار حساس به ورود گاز مبرد به صورت مایع

بالا بودن دمای گاز خارج شده از دستگاه

باد خروج کمپرسور بسیار گرم است.

ابعاد بزرگ کمپرسور نسبت به سایر مدل های کمپرسور

تعمیر کولر گازی:

 شرکت تهران سرویس آنلاین با بیش از ۷ سال سابقه در زمینه تعمیر انواع برند کولر گازی در تهران در حال فعالیت می باشد ،این شرکت مفتخر است با داشتن بالاترین رضایت مردمی در حال خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته و در تمام  توله سال بدون حتی یک روز تعطیلی در حال خدمت به شما تهرانیان عزیز است.
 اگر کولر گازی شما دچار مشکل شده است با اطمینان خاطر با کارشناسان ما در تماس باشید، چرا که این شرکت کارشناس مربوط  برای تمامی برند ها ،تمامی مدل ها، در انواع مدل کمپرسور را داراست.
تمامی خدمات گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین این شامل ۶ ماه ضمانت برای مشتریان عزیز میباشد.
اگر شما قصد دارید از ۱۰ درصد تخفیف ویژه باشگاه مشتریان تهران سرویس آنلاین بهره مند شوید همین حالا با شماره تماس و نام خانوادگی خود را به همراه کلمه عضویت از طریق فرم درخواست خدمات برای کارشناسان ما ارسال کرده تا از آن تاریخ تمامی خدمات دریافتی شما از شرکت ما شامل تخفیف ویژه باشگاه مشتریان شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید