اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302207912019105
در دسترس نیست

تعمیر کولر گازی در تهران

تعمیرات کولر گازی در تهران با ضمانت 6 ماه

کد: 140302207912019105

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیرات انواع برند کولر گازی در سراسر تهران با ضمانت نامه 6 ماه اعزم نبرو در کمتر از 1 ساعت مشاوره 02122669196-02144284743-02166593368-02177241505--02155795334

تعمیرات کولر گازی در تهران با ضمانت 6 ماه
تعمیرات کولر گازی در تهران

تعمیرات انواع برند کولر گازی در سراسر تهران با ضمانت نامه 6 ماه اعزم نبرو در کمتر از 1 ساعت مشاوره 02122669196-02144284743-02166593368-02177241505--02155795334

تعمیر کولر گازی (Air conditioner repair) پیدا کردن یک شرکت مطمئن و با سابقه برای سپردن تعمیرات سیستم های برودتی همیشه با چالش های بسیاری روبرو بوده است ، چرا که بسیاری از این شرکت های تقلبی با استفاده از افراد بی سابقه و بدون تجربه و تخصص در زمینه تعمیرات کولر گازی علاوه بر تحمیل هزینه های سنگین تعمیرات برای شما عموما خرابی هایی نیز در کولر گازی شما به بار خواهند آورد.در ادامه ی این روند کاری و نبود ضمانت برای مشتریان تنها مصرف کنندگان این سیستم های تهویه هستند که دچار ضرر خواهند شد.در میان این نابسامانی ها شرکت تهران سرویس آنلاین با به کارگیری افراد متخصص و تعمیرکار با تجربه در زمینه تعمیرات کولر گازی برای هر برند از افراد متخخص و کارآزموده همان برند استفاده کرده و با ضمانت ۶ماهه بر روی تمامی خدمات کولر گازی خیال مشتریان عزیز را آسوده کرده است .
از جمله خدمات تهران سرویس آنلاین تعمیر اسپلیت و تعمیر کولر گازی در سراسر شهر تهران است ، که به صورت ۲۴ ساعته به همراه پشتیبانی آنلاین در حال ارائه خدمات به همشریان عزیز میباشد.
ثبت درخواست تعمیرکار کولر گازی به دو روش صورت میگیرد ، در روش اول شما با پر کردن فرم درخواست خدمات به صورت آنلاین با پشتیبانی در تماس بوده و از طریق تکمیل فرم تعمیرکار کولرگازی شما در کمتر از ۱ ساعت به محل مورد نظر شما اعزام خواهد شد و در روش دوم با تماس با نزدیکترین شعبه تهران سرویس آنلاین به ثبت درخواست خود میتوانید اقدام نمایید.

تعمیر کولر گازی در تهران :
تعمیرات کولر گازی خود را با خیالی آسوده به تهران سرویس آنلاین بسپارید، چرا که این شرکت با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر انواع برند کولر گازی در سراسر تهران با اعزام کارشناس در کمتر از ۱ ساعت اقدام به بررسی و تعمیر کولر گازی شما عزیزان خواهد کرد.تمامی خدمات این مجموعه دارای ۶ ماه ضمانت بوده و برای مشتریان با تخفیف ۱۰ درصدی همراه است.
با حضور تعمیرکار در محل خود تنها یک تماس فاصله دارید.مجموعه تهران سرویس آنلاین با هدف کسب رضایت مشتریان عزیز با احداث ۵ شعبه در سراسر تهران اقدام به ارائه خدمات به صورت شبانه روزی نموده است.
تهران سرویس آنلاین ارائه دهنده خدمات تعمیر کولر گازی ، نصب و سرویس آن با بهترین قیمت و توسط تکنسسین های مجرب و دوره دیده به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد.
برای دانلود فایل تعمیر کولر گازی اینجا کلیک کنید.تعمیرکار کولر گازی در تهران

مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی در تهران سرویس آنلاین :
شما عزیزان میتوانید از طریق شماره تماس شعب تهران سرویس آنلاین ،فرم درخواست خدمات و یا چت انلاین که در گوشه ی تصویر سمت راست قرار داده است با تیم پشتیبانی در تماس بوده و با درخواست خود را ثبت نمایید.
بعد از ثبت درخوسات تعمیرکار از هریک از روش های بالا یک پیامک حاوی کد  اشتراک در مدت زمان کوتاهی برای شما ارسال شده که این کد اشتراک برای فعال سازی گارانتی ۶ ماه باید نزد شما محفوظ بماند.
قبل از حضور تکنسین در محل ک پیامک دیگر حاوی اطلاعات تکنسین برای شما ارسال شده و در همان زمان تکنسین برای تعیین زمان حضور با شما تماس گرفته و زمان حضور را با شما چک خواهد کرد.
زمان تقریبی حضور تکنسین در شرایط عادی بین ۶۰ الی ۹۰ دقیقه پیش بینی میشود، که این تایم میتواند با تایم مورد نظر شما تغییر یابد.
بعد از حضور تکنسین و انجام خدمات یک فاکتور دارای سربرگ و مهر تهران سرویس آنلاین به شما عزیزان ارائه میشود که بهتر است با درج کد اشتراک بر روی آن تا ۶ ماه گارانتی نزد شما عزیزان محفوظ بماند.
طی یک الی ۳ روز کاری پشتیبانی برای درج نظرات شما از خدمات ارائه شده با شما عزیزان در تماس خواهند بود.
نکته مهم توجه داشته باشید : از هرگونه تماس مستقیم باتکنسین خودداری نمایید، چرا که در صورت بروز این اتفاق دستگاه شما از گارانتی مجموعه خارج شده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی به عهده نخواهد گرفت.
چرا تعمیرات کولر گازی خود به تهران سرویس آنلاین بسپاریم :
تمامی تکنیسین های این شرکت دارای مدرک معتبر فنی و تجربه بالای ۷ سال هستند.
دارای کارشناس متخصص برای تمامی برندهای موجود در بازار
ضمانت ۶ ماه تمامی خدمات
اعزام کارشناس در کمتر از ۱ ساعت
کارشناس آشنا به زبان انگلیسی
ضمانت اصالای کالای مصرفی
دارای فاکتور رسمی
ارائه دهنده خدمات با کمترین نرخ در سراسر تهران
پشتیبانی ۲۴ ساعتهتعمیر اسپلیتسیستم های سرمایشی نقشی مهمی را در زندگی ما در فصل گرما ایفا میکند .به همین علت نگهداری ، سرویس و تعمیر این لوازم از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید شما هم تجربه ی تلخ تعمیر کولر گازی توسط افراد غیر متخصص و نابلد را داشته باشید ، تعمیر این وسیله بسیار حساس اگر به وسیله افراد ماهر صورت نگیرد ، علاوه بر هزینه ی های سنگین روزهای طاقت فرسایی را برای ما در فصل گرما رقم خواهد زد. تعمیر کولر گازی خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید.
کولر گازی گاها بخاطر عدم سرویس به موقع و با خرابی قطعات نیاز به تعمیر خواهد داشت، ترس از عدم تعمیر درست توسط تعمیرکار و هزینه های بالای تعمیر منجر میشود، که مصرف کنندگان عزیز به دنبال خرید مجدد کولر گازی باشند، اما تهران سرویس آنلاین با بیش از ۱۰ سال سابقه موفق در زمینه خدمات کولر گازی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.
با استفاده از خدمات تعمیر کولر گازی تهران سرویس آنلاین در بیش از ۶۰% هزینه های تعمیراتی خود صرفه جویی کنید.
تعمیرکاران متخصص مجموعه ما به منظور حفظ حقوق مشتری در ابتدا تمامی قطعات معیوب را تعمیر و در صورت امکان پذیر نبودن تعمیرات تعویض خواهند کرد. از طرفی تهران سرویس آنلاین وارد کننده مستقیم قطعات و لوازمات جانبی تعمیرات کولر گازی بوده و نرخ تعمیرات این مجموعه به شدت  از سایر رقبا کمتر خواهدبود.تعمیر یونیت داخلی کولر گازی
تعمیر انواع برند کولر گازی :
امروزه با افزایش استفاده از کولر گازی در سطح کشور شاهد تولید و واردات برندهای مختلفی هستیم، که بسیاری از این برندها به دلیل تحریم های ایجاد شده هیچ گونه شرکتی در ایران نداشته و خدمات پس از فروش آنها توسط افراد و شرکت های واسط در حال ارائه به مشتریان عزیز میباشد.در میان این شرکت های ناآشنا و افراد واسط تهران سرویس آنلان نیز به ارائه خدمات تمامی این برندها به صورت گسترده پرداخته است.
اما تفائت میان ارائه خدمات توسط مجموعه تهران سرویس آنلاین با سایرین بسیار متفاوت بوده و این موضوع باعث وجه تمایز برند تهران سرویس آنلاین با سایرین است.
مجموعه ما با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات سیستم های تهویه مطبوع به مشتریان عزیز اقدام به تشکیل تیم های تعمیراتی از افراد ذبده برای برندهای مختلف نموده و به صورت تخصصی به ارائه خدمات برای هریک از این برندها مینماید.
از طرفی پشتیبانی آنلاین و ارائه ضمانت ۶ ماه برای تمامی خدمات از دیگر امتیازاتی است ، که این مجموعخ برای مشتریان عزیز خود در نظر گرفته است.

منظور از گارانتی تعمیرات چیست ؟
مجموعه ما با استفاده از متخصصین حرفه ای و کارآزموده در زمینه خدمات کولر گازی به شما مشتریان عزیز ضمانت ۶ ماه میدهد ،که در صورت بروز هرگونه مشکل برای فاکتور خدماتی شما کارشناسان تهران سرویس آنلاین بدون هیچگونه هزینه ی مجددی برای رفع عیب به محل شما اعزام شود.جهت گارانتی خدمات خود ضمن نگهداری از فاکتور در صورت بروز مشکل از تماس با تکنیسین خودداری کرده و با تماس با مرکز پشتیبانی درخواست رسیدگی نمایید.

نکته :
به یاد داشته باشید در صورت تماس مستقیم شما با تکنیسین فاکتور شما از گارانتی ساقط خواهد شد.

برای اطمینان از گارنتی تعمیر کولر گازی خود چه کاری باید انجام دهید؟
بعداز پایان خدمات کولر گازی از شرکت تهران سرویس آنلاین با شما تماس گرفته خواهدشد ،طی این تماس شما رضایت و یا عدم رضایت خود را از خدمات این مجموعه به کارشناسان اعلام و در پایان تماس کد اشتراک شما برای ضمانت ۶ ماه و دریافت تخفیف ۱۰% بر روی تمامی خدمات برای شما ارسال شده و شما به عنوان یکی از مشترکین تهران سرویس آنلاین از تمامی سرویس های این مجموعه به صورت ویژه برخودار خواهید بود.

تعمیر فوری کولر گازی :
یکی از بدترین اتفاق های فصل تابستان به خرابی سیستم های تهویه مطبوع برمیگردد.تصور کنید ، در یک روز داغ تابستانی هنگامی که به خانه بازمیگردید تا ساعتی در زیر باد خنک اسپلیت خود استراحت کنید، با مشاهده ی یک ارور بر روی صفحه ی نمایشگر آن چه حالی خواهید شد.
در کنار حس تلخ خرابی کولر گازی نگرانی از بدقولی های تعمیرکاران این صنف قلب انسان را بیشتر به درد خواهد آورد.
حال تهران سرویس آنلاین در کنار شماست تا با اعزام نیرو به سراسر تهران در کمتر از ۱ ساعت حال خوش استراحت در دمای مطبوع را به شما عزیزان بازگرداند.
کافی است همین حالا درخواست تعمیرکار کولر گازی خود را ثبت کنید.
تعمیر یونیت داخلی کولر گازی
تعمیر کولر گازی در محل :
یکی از نگرانی های مشتریان عزیز در رابطه با جابه جایی کولر گازی در هنگام تعمیرات است.برخی تکنسین ها برای انجام تعمیرات اسپلیت اقدام به باز کردن دستگاه و جابه جایی آن ها به کارگاه مینمانید، که این موضوع به دلیل روشن نبودن مراحل تعمیر و یا وارد شدن ضربه به دستگاه باعث نگرانی مشتریان خواهد شد.
با توجه به گرمای بی سابقه هوا تمام تلاش تیم تهران سرویس آنلاین برآن است ، که تعمیرات کولر گازی شما در محل صورت گیرد،اما به ندرت مواردی پیش میاید، که بدلیل خطرناک بودن عملیات تعمیر برای شما و تکنیسین ،طبق توافق با مشتری عزیز و ارائه برگه تحویل کولر گازی، کارشناسان عملیات تعمیر را در کارگاه تهران سرویس آنلاین ادامه خواهند داد، سپس دستگاه شما همان روز برای نصب به محل ارسال میشود.

تفاوت تعمیر و سرویس کولر گازی :
سرویس کولر گازی یکی از مهمترین فاکتورها در نگهداری و افزایش طول عمر کولر گازی محسوب میشود.سرویس اسپلیت و انواع کولر گازی به صورت سالانه باید توسط سرویسکار مجاز انجام شده و تمامی بررسی های لازم صورت گیرد.تا از بروز مشکل در فصل زمستان جلوگیری به عمل آید.
در حقیقت سرویس کولر گازی مادامی که کولر کاملا سالم است ، باید انجام شود، تا از بروز خرابی و هزینه های تعمیراتی کاسته شود.
اما تعمیر اسپلیت و کولر گازی  زمانی صورت میگیرد ، که در اثر عدم سرویس سالانه کولر دچار مشکل حادی شده و باید قطعه ای از آن تعمیر و یا تعویض گردد.
سرویس کولرگازی با هزینه ای بسیار معقول شما را از انجام هزینه های تعمیراتی رها میسازد.از طرفی شما عزیزان میتوانید با دریافت کد اشتراک از تهران سرویس آنلاین از تخفیف های ویژه باشگاه مشتریان برخوردار شوید.

مشکلات رایج در کولر گازی :
۱-کولرگازی باد خنک نمیدهد:
ظرفیت کم کولر گازی:
نکته اول که باید قبل از خرید کولر گازی به آن توجه داشته باشید ظرفیت کولر گازی است، یکی از رایج ترین اشتباهات مصرف کنندگان در هنگام خرید کولر گازی عدم توجه به تناسب متراژ و ظرفیت کولر گازی است.
توجه داشته باشید، در هنگام خرید کولر گازی دستگاه را از مراکز معتبر خریداری نمایید ، چرا که در بسیاری از موارد دیده شده متاسفانه فروشندگان سودجود اقدام به فروش دستگاه های با ظرفیت پایین به جای دستگاه اصلی به مشتریان عزیز مینمایند.

کثیف بودن فیلتر هوا کولر گازی:
گرفتگی فیلترهای هوا یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بر عملکرد کولر گازی شما تأثیر می گذارد، فیلتر معمولاً نادیده گرفته ترین مورد در سیستم تهویه مطبوع شما است که در واقع به بیشترین توجه نیاز دارد. فیلتر هوای کثیف باعث می شوند کولر گازی شما با راندمان کمتری کار کند، به این معنی که خانه شما را آنطور که باید خنک نمی کند و در درازمدت می تواند هزینه بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.
فیلتر کثیف کولر گازی باعث چه مشکلاتی می شود؟
۱) گرمای بیش از حد: هنگامی که فیلتر سیستم کولر گازی شما مسدود یا کثیف است، ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد کولر گازی شما شود. هنگامی که فیلتر مسدود می شود، کولر گازی شما باید سخت تر کار کند تا به آن ادامه دهد. این امر فشار بیشتری به دستگاه وارد می کند و می تواند باعث گرم شدن بیش از حد آن شود.
۲) افزایش مصرف انرژی: اگر کولر گازی شما نیاز به کار سخت تر از حد معمول داشته باشد، انرژی بیشتری نسبت به معمول مصرف می کند. این بدان معنی است که قبوض آب و برق شما در نتیجه کار سخت تر کولر گازی شما برای خنک نگه داشتن شما نسبت به حالت عادی افزایش می یابد.
۳) هوای ناپاک: اگر کولر گازی شما به درستی کار نمی کند، به این معنی است که ممکن است هوای شما راکد و ناسالم شود. تمیز کردن فیلتر یک گام مهم برای اطمینان از داشتن هوای داخلی سالم برای خود و خانواده است.
۴) دمای ناخوشایند: یکی از بارزترین مشکلات ناشی از کثیف بودن فیلتر هوا، خنک نشدن هوای داخلی شما به دمای مطلوب است. سرمایش ناکافی منجر به گرمای ناخوشایند در خانه شما می شود. اگر متوجه شدید که خانه شما به طور غیرعادی گرم است یا به دمای دلخواه شما خنک نمی شود، باید فیلتر هوای خود را بررسی کنید.

تنظیم نادرست ترموستات:
تنظیمات نادرست ترموستات یکی از دلایل رایج برای خنک نکردن کولر گازی به شمار می رود. در این مواقع ابتدا دمای کولر را بر روی مقادیر متفاوتی در ۵ تا ۶ درجه پایینتر از دمای اتاق تنظیم کنید و عملکرد کولر را بررسی کنید. در صورت نداشتن خنکای مورد نظر با تعمیرکار کولر گازی خود تماس حاصل نمایید.
ترموستات جزء مهمی برای کولر گازی است زیرا دمای اتاق را کنترل می کند. این کار با کنترل جریان انرژی گرمایی به داخل یا خارج از سیستم انجام می شود. هر تهویه مطبوع دارای یک ترموستات است که یا به صورت دستی کار می کند یا می تواند به طور خودکار برنامه ریزی شود. تنظیمات مناسب را برای تنظیم دما مطابق با نیاز خود دریافت کنید. شما باید درک درستی از نحوه استفاده موثرتر از ترموستات کولر گازی خود داشته باشید.
با تنظیم صحیح تنظیمات ترموستات خود می توانید به میزان قابل توجهی در مصرف برق صرفه جویی کنید. هر چقدر هم که شگفت انگیز به نظر برسد، می توانید به ازای هر درجه ای که تنظیم ترموستات خود را افزایش می دهید، هفت تا ده درصد از هزینه های خنک کننده در یک فصل صرفه جویی کنید. دمای ایده آل برای تنظیم ترموستات روی ۷۸ درجه فارنهایت یا هر چیزی بالاتر از آن است. در واقع می توانید با تنظیم ترموستات کولر گازی در چنین سطوحی از پنکه سقفی استفاده کنید و از راحتی بیشتری لذت ببرید. در پایان روز شما خنک کننده بهتری در اتاق های خود دارید و هزینه کمتری نسبت به قبل برای آن پرداخت می کنید.

خرابی یا کثیف بودن کندانسور:
کندانسور بخشی از سیستم کولر گازی است، که وظیفه انتقال گرمای مبرد درون لوله ها به هوای محیط بیرونی را دارد و موجب خنک شدن مبرد درون لوله ها می گردد. در صورتی که کندانسور معیوب باشد، یا انتقال حرارت از مبرد به هوا به درستی انجام نشود، گاز موجود خنک نشده و در سیکل سرمایش کولر گازی اختلال به وجود می آید. بنابراین می تواند علت سرد نکردن کولر گازی پنجره ای، اسپیلت و یا ایستاده شما باشد.تعمیر کمپرسور کولر گازی

خراب شدن کمپرسور کولر گازی:
کمپرسور قلب تپنده کولر گازی است ،که در صورت بروز هرگونه مشکل برای کمپرسور عملکرد کولر گازی به مشکل خواهد خورد .تست سلامت کمپرسور باید در سرویس های سالانه توسط تکنیسین کولر گازی انجام شده تا در طول فصل گرما ما شاهد بروز این مشکل برای کولر گازی نباشیم.
۱. خرابی برق کمپرسور کولر گازی :
خرابی الکتریکی می تواند به دلیل آسیب دیدن کنتاکتورها، سیم ها و فیوزها باشد. اسیدها در نتیجه مشکلات الکتریکی در سیستم شما انباشته می شوند که باعث می شود سایر قسمت های کولر گازی شما نیز دچار مشکل شود. نوسانات برق همچنین می تواند منجر به مشکلات الکتریکی در تهویه مطبوع شما شود.
۲. مسدود شدن کویل های کندانسور :
عدم نگهداری نقش مهمی در مسدود کردن کویل های کندانسور شما دارد. هنگامی که آنها با خاک و گرد و غبار مسدود می شوند، نمی توانند گرما را آزاد کنند که به کمپرسور فشار وارد می کند. اگر به کارکردن سیستم خود در این شرایط ادامه دهید، کمپرسور شما می تواند بیش از حد گرم شود و به طور کامل از کار بیفتد.
۳. گرمای بیش از حد کمپرسور :
گرمای بیش از حد یکی از دلایل رایج خرابی کمپرسور است و عوامل زیادی در این امر دخیل هستند.
اگر نور مستقیم خورشید بر روی واحد بیرونی شما بیفتد و تهویه ناکافی در اطراف آن وجود داشته باشد، کمپرسور واحد شما بیش از حد گرم می شود. ولتاژ بالا همچنین می تواند به موتور آسیب برساند و باعث گرم شدن بیش از حد کمپرسور شود.
علاوه بر این، کویل های کثیف، سطوح پایین مبرد، و عدم عایق کاری. همه می توانند در گرم شدن بیش از حد کمپرسور نقش داشته باشند و در نهایت منجر به خرابی کمپرسور شود.
۴. جابجایی موتور اواپراتور :
اگر موتور اواپراتور کولر گازی شما جابجا شود، می تواند مبرد را مجبور به بازگشت به کمپرسور کند. این روغن کمپرسور را از جای خود خارج می کند و سیستم شما ممکن است با مشکلات روانکاری مواجه شود. باعث می شود که کمپرسور به مرور زمان کارایی خود را از دست بدهد و در نهایت از کار بیفتد.
۵. سطوح پایین مبرد کولر گازی :
شما خانه خود را بدون مقدار کافی مبرد در کولر گازی خنک نمی کنید. این یک تصور غلط رایج است که سطح مبرد با گذشت زمان کاهش می یابد. کولر گازی شما مبرد را مصرف نمی کند. اگر سطوح پایین باشد، احتمالاً نشتی وجود دارد که باید فوراً مرتب شود.
سطوح پایین مبرد فشار را کاهش می دهد که باعث می شود کمپرسور برای فشار دادن مبرد در سیستم سخت تر کار کند. در نهایت، کل کمپرسور فرو می ریزد.
عدم نگهداری می تواند باعث افزایش خوردگی و ایجاد ترک در سیم پیچ های کولر گازی شود. بنابراین تعمیر و نگهداری منظم تنها راه جلوگیری از این مشکل در آینده است.
۶. شارژ گاز بیش از حد کولر گازی :
ممکن است یک تعمیرکار غیرمتخصص که نمیداند چگونه آن را به درستی پر کند و در نهایت بیش از آنچه لازم است آن را پر کند. سطوح مبرد باید دقیقاً با مقدار مشخص شده توسط سازنده مطابقت داشته باشد. سطوح بالای مبرد می تواند منجر به افزایش فشار در سیستم شود و باعث خرابی زودرس کمپرسور کولر گازی شود.
۷. نیاز به روغن کاری در قطعات کولر گازی :
کولر گازی شما برای عملکرد بهینه نیاز به مقدار صحیح روغن کاری دارد. بدون روانکاری کافی، سایش و پارگی افزایش می یابد و باعث می شود کمپرسور شما سخت تر کار کند. هنگامی که سطح روغن کم باشد، قطعات کمپرسور به یکدیگر ساییده می شوند. این باعث می شود که قطعات کوچک از هم جدا شوند و در سیستم شل شوند.
از دست دادن روغن کاری بیشتر به دلیل نشت از اواپراتور، کندانسور، اتصالات لوله یا مهر و موم محور کمپرسور است. یک کمپرسور تحت فشار بیش از حد ممکن است زودتر از طول عمر مورد انتظارش خراب شود.
تعمیر کولر گازی کلید جلوگیری از این مشکل است. کارشناسان سطح روان کننده را بررسی می کنند، تنظیمات لازم را انجام می دهند و بررسی می کنند که آیا پمپ روغن خوب کار می کند یا خیر.
۸. خطوط مکش مسدود یا آسیب دیده در کولر گازی :
با گذشت زمان، خطوط مکش یخچال شما می توانند ترک و سوراخ ایجاد کنند و مانع از جریان مبرد در سیستم شوند. این امر به کمپرسور شما فشار وارد می کند زیرا اکنون باید از نیروی اضافی برای پمپاژ مبرد کافی از طریق واحد استفاده کند که منجر به خرابی می شود. یکی از نشانه های بارز کاهش ظرفیت خنک کننده است.
۹. کثیفی و زباله های گیر کرده در واحد بیرونی کولر گازی :
آلاینده های فضای باز، گرد و غبار، زباله ها، دوده و رطوبت می توانند وارد یونیت بیرونی شما شوند و باعث ایجاد مشکلاتی برای کمپرسور شما شوند.
علاوه بر این، هوا نیز می تواند وارد شود و می تواند مبرد را در کندانسور دفع کند. این می تواند دمای داخل کمپرسور را افزایش دهد و باعث کربن شدن روغن در شیر تخلیه شود. کربنیزاسیون روغن منجر به تجمع باقیمانده شده و باعث نشتی دریچه ها می شود. دریچه های نشتی دما را بیشتر می کنند و باعث آسیب بیشتر به کمپرسور می شوند.
۱۰. اندازه نادرست خطوط مکش :
اگر خط مکش شما خیلی طولانی یا خیلی کوتاه باشد، می تواند باعث خرابی کمپرسور کولر گازی شود. اندازه اشتباه می تواند باعث ایجاد فشار و گرمای بیش از حد کمپرسور شود.
این مشکل بیشتر زمانی به وجود می آید که یک تکنسین آموزش ندیده یا آماتور تلاش می کند خط را تعمیر کند و اندازه اشتباه را نصب کند. همیشه بهتر است برای هر گونه تعمیرات کولر گازی با یک متخصص تماس بگیرید. آنها می دانند که بهترین نوع خط مکش مناسب است و طول مناسب خط مکش را نصب می کنند.

خرابی موتور فن کولر گازی:
فن کندانسور و فن کمپرسور برای کاهش دمای این اجزاء از سیستم کولر گازی حیاتی به شمار می روند، و امکان خرابی در فن و موتور فن، یکی دیگر از دلایل سرد نکردن کولر گازی است.

۵ دلیل که موتور کولر گازی شما خوب عمل می کند
برای اینکه خانه خود را به خوبی خنک کنید، برای گردش هوا به فن کولر گازی خود متکی هستید. وقتی شروع به کار نکردن می کند، قطعاً جای نگرانی است. ترفند این است که علائمی را که نشان می دهد موتور کولر گازی شما به سمت بالا کار می کند و بخش دیگری از سیستم شما کار نمی کند، تشخیص دهید. مراقب باشید:
کولر گازی روشن است اما موتور کار نمی کند.
پنکه ای که حتی اگر برق متناوب خاموش باشد از کار نمی افتد.
صدای تق تق که از واحد کندانسور منتشر می شود.
پره های فن بسیار آهسته می چرخند.
جریان هوا ضعیف از دریچه ها.
اگر متوجه هر یک از این علائم هستید، ۵ دلیل اصلی ما را بررسی کنید.
دلیل ۱: گرفتگی فیلتر هوا
پرداختن به سه دلیل اصلی ما واقعا آسان است. اولین مورد به راحتی قابل چشم پوشی است: فیلتر هوای شما. آخرین باری که آن را عوض کردید کی بود؟ اگر حیوان خانگی یا خانواده دارید، ممکن است لازم باشد آن را کمی زودتر از آنچه فکر می کنید تغییر دهید. بررسی کنید که آیا فیلتر کثیف است و می تواند مانع از جریان هوا شود، سپس آن را عوض کنید و ببینید که آیا سیستم شما به حالت عادی باز می گردد یا خیر.
دلیل ۲: بریکر قطع شد
زمان آن فرا رسیده است که یک “سفر” به پنل قطع کننده مدار خود داشته باشید. آن را باز کنید و ببینید آیا قطع کننده برق متناوب شما قطع شده است یا خیر. سعی کنید دوباره آن را روشن کنید و واحد کولر گازی خود را اجرا کنید. اگر به زودی دوباره خاموش شود، ممکن است مشکل برق بزرگتری داشته باشید.
دلیل ۳: ترموستات خاموش است
گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید یک یادآوری سریع است. اگر ترموستات شما توسط یکی از اعضای خانواده شما خاموش شده باشد، شاید متوجه نشده باشید.
دلیل ۴: پره های فن مسدود شده است
واحد کندانسور خود را بررسی کنید تا ببینید آیا انسداد یا کثیفی وجود دارد که می توانید به راحتی آن را برطرف کنید. شاخه ها به ویژه در فصل طوفان باعث ایجاد مشکل می شوند، اما انواع چیزهایی وجود دارد که تکنسین های ما تیغه های مسدود کننده را پیدا کرده اند، از جمله حیوانات مرده! اگر پره‌های فن کاملاً متوقف شده‌اند، یک پیچ گوشتی بردارید و یکی از پره‌ها را تکان دهید. اگر نچرخد، متوجه خواهید شد که چیزی گیر افتاده است.
دلیل ۵: مشکل خازن
اگر متوجه صدای زمزمه شدید یا کولر گازی شما کند روشن می شود و خود به خود خاموش می شود، ممکن است خازن مقصر باشد.
اگر مشکل از خازن است، به یک تکنسین تهویه مطبوع حرفه ای نیاز دارید تا سیستم شما را بررسی کند. علاوه بر این، ممکن است مشکل دیگری در سیستم خود داشته باشید که نیاز به بررسی دارد، بنابراین اگر مطمئن نیستید همیشه بهتر است برای کمک تماس بگیرید.تعمیرات کولرگازی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید