اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302297918925155
در دسترس نیست

6 تا از برند های ساعت ارزان و با کیفیت

نگاهی به ساعت های اصل و با کیفیت موجود در بازار با قیمت بسیار مناسب

کد: 140302297918925155

، (اخبار رسمی): اگر بخواهیم یکی از بهترین اکسسوری های واجب برای هر شخصی را عنوان کنیم ساعت مچی است که تکمیل کننده استایل هر شخصی است، قطعاً یکبار پیش آمده که ساعت مدنظر شما قیمت بالایی داشته و شما را از خرید منصرف کرده، این مقاله دید شما را به کل هنگام خرید تغییر خواهد داد.

نگاهی به ساعت های اصل و با کیفیت موجود در بازار با قیمت بسیار مناسب
نگاهی به ساعت های اصل و با کیفیت موجود در بازار با قیمت بسیار مناسب

به فکر خرید ساعت فیک نباشید! با صرف یک هزینه بسیار معقول می توانید ساعت اصل با ضمانت و گارانتی معتبر خریداری نمائید

دیس کایک برند محبوب برای خانم ها

برند ساعت دیس کایک همچنین سبک منحصر بفردی را از زندگی شهری نشان میدهد که موجب میشود با اولین نگاه در معرض انتخاب قرار بگیرد. این ساعت مچی از فولاد ضدزنگ و با ماشین آلاتی با دقت بسیار بالا در کشور ژاپن تولید میشود . تولیدکنندگان این ساعت مچی معتقد هستند که مدلهایی را ارائه میدهد که هر کس بخشی از خود را در آن پیدا می کند.

ساعت مچی های ظریف این برند مناسب برای زوجهایی است که دوست دارند کلکسیونی ظریف و خاص را داشته باشند . این برند با شکوه و ترکیبی از هماهنگی و همزیستی خاص به شما احساس متفاوت بودن با مدلهای باریک را میدهد. بندهای حلقه ای و یا مدل بند چرمی این برند با سنگهای قیمتی که در آن بکار رفته موجب میشود تا هر فردی جذب طراحی های خاص آن شود.

فری لوک با ساعت هایی مدرن

این محصول به عنوان یک برند فرانسوی در سال 1999 متناسب با سلیقه علاقمندان به ساعت مچی ارائه شد. در سال 2004 به یکی از پرفروش ترین های اکسسوری ها (accessories) در بازارهای آمریکا تبدیل شد. خلق نام تجاری ” Freelook “نشان دهنده طراحی منحصر به فرد و اندیشه آزاد است در حالی که “Look” نمایانگر ظرافت مد است.
ساعت مچی فری لوک که با نگین های Swarovski تزئین شده اند و کاملاً فرانسوی هستند، با سبک های منحصر به فرد و مدل های مختلف و متنوع، جهانی شده اند.

این مارک تجاری در تمام بازارها از جمله آمریکا، اروپا و خاورمیانه بسیار مورد پسند می باشد. Freelook که تحت تأثیر مد پاریس قرار گرفته بود، بسیار سریع مورد علاقه بسیاری از افراد مشهور قرار گرفت. با جلب توجه سردبیران مد مشهور جهانی، Freelook در مهمترین مجلات فشن با طراحی های منحصر به فرد حضور یافت.

برند ساعت مچی دنیل کلین

برند ساعت دنیل کلین Daniel Klein از اولین روز تأسیس تا به امروز به یک برند بسیار محبوب تبدیل شد و مورد توجه بسیاری از خریداران بین المللی ساعت مچی در سراسر جهان قرار گرفت.

تمایز DANIEL KLEIN

تمایز برند دنیل کلین نسبت به سایر رقبا در بازار ساعت مچی، نه تنها ارائه محصولات با کیفیت با قیمت های مناسب میباشد، بلکه در عین حال پیروی از آخرین مد ها، ارائه بیش از 1000 مدل و تنوع بیش از 1000 رنگ به مشتریان این برند را به یک مارکی جهانی تبدیل کرده است.

ساعت های رنگی و جذاب آیس واچ ice watch

قطعاً برای یکبار هم که شده نام برند آیس واچ را شنیده اید. در ویترین اکثر فروشگاه ها ساعت های رنگی این برند بسیار کار شده و باید گفت موتور ژاپنی در سری ساعت های اورجینال ای برند بسیار با کیفیت می باشد. آیس تنها ساعت های رنگی و دخترانه ندارد، سبک کلاسیک محصولات این برند یکی از محبوب ترین ها در لاین ساعت های اقتصادی می باشد. در صورتی که شما نیز به ساعت های این برند علاقه مند هستید می توانید از نماینده رسمی برند ساعت آیس واچ (گالری جواهریان) اقدام به ثبت سفارش نمائید.

کمپانی LEE COOPER

این برند در سال ۱۹۰۸ در لندن شروع به کار کرد و همچنین در زمینه ی پوشاک نیز تا به امروز موفق بوده. با بیش از ۵۰۰ شعبه در سراسر جهان، لی کوپر به یک برند بزرگ و موفق مشهور است. در صورتی که به دنبال یک ساعت انگلیسی هستید که موتور با کیفیت ژاپنی در آن بکار رفته باشد می توانید به سراغ برند ساعت لی کوپر بروید.

تلفیق طراحی و رنگ های بکار رفته در ساعت های تولید شده توسط این کمپانی دست شما را هنگام خرید باز می گذارد. رنج قیمتی این ساعت ها چندان زیاد نیست که می توانید هر یک از مدل ها را از نماینده رسمی فروش این برند یعنی گالری جواهریان خریداری کنید.

ساعت های خوش ساخت از برند اسلازنجر

برند ساعت مچی اسلازنجر با یک تاریخچه ورزشی طولانی که حدود ۱۵۰ سال قبل هم تاسیس شده، شناخته می شود و قطعاً نام این برند را برای یکبار هم که شده شنیده اید. این برند از سال ۱۸۸۱ در انگلستان توسط رالف و آلبرت اسلازنجر تأسیس شد. در ابتدا، محصولات ورزشی مانند توپ تنیس تولید می کرد که به تدریج طی سال ها، کیف، عینک و ساعت مچی نیز به تولیداتش اضافه کرد. اسلازنجر یکی از قدیمی ترین برندهای ساعت است و در بازار به برندی اقتصادی و قیمت مناسب معروف است.

شاید فکر کنید که تنها سبک اسپرت از این برند تولید شده اما باید بگوئیم که سبک های کلاسیک این کمپانی بسیار پر فروش بوده. شما نیز می توانید محصولات این برند و سایر برند ها را با گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی گالری جواهریان خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گالری جواهریان

گالری جواهریان، قدیمی ترین و با اصالت ترین فروشگاه ساعت مچی و زیوآلات | نماینده رسمی وارد کننده بیش از 80 برند معتبر دنیا

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۷*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس