اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302307920021741
در دسترس نیست

خرید و قیمت شمش طلای 50 گرمی گلستانه

بهترین قیمت شمش طلای 50 گرمی برای سرمایه گذاری

کد: 140302307920021741

، (اخبار رسمی): طلا به دلیل حفظ ارزش خود در تمام دوران ها گزینه ای بسیار مناسب و امن برای حفظ سرمایه در برابر تورم است. خرید طلا برای سرمایه گذاری به دلیل تنوع در انواع مسکوکات طلا، همواره باعث سردرگمی سرمایه گذاران شده است. در این مقاله ما به بررسی دو مورد از محبوبترین گزینه های سرمایه گذاری در طلا میپردازیم.

بهترین قیمت شمش طلای 50 گرمی برای سرمایه گذاری
قیمت شمش طلای ۵۰ گرمی

خرید شمش 50 گرمی در اقتصاد تورمی به دلیل کارمزد پایین و اصالت بالا همواره مورد توجه سرمایه گذاران بوده است.زکوین مرکز متمرکز تبادل شمش میباشد.

شمش 50 گرمی گلستانه

خرید طلای آبشده برای سرمایه گذاری

طلا به دلیل حفظ ارزش خود در تمام دوران ها، همواره از گزینه های مورد توجه سرمایه گذاران بوده است.

خرید طلا برای سرمایه گذاری موجب حفظ ارزش پول و نگداری سرمایه در شرایط امن میشود. خرید طلا برای سرمایه گذاری از جمله مواردی است که از نقدینگی سرمایه گذاران در برابر تورم محافظت میکند. خرید طلای آب شده برای سرمایه گذاری از گزینه های خرید طلا است.

طلای آبشده به دلیل کارمزد بسیار پایینی که دارد، در میان سرمایه گذاران محبوبیت پیدا کرده است.

کارمزد طلای آبشده در بازار بین 1 تا 1.5 درصد است و پایین بودن کارمزد طلای آبشده محبوبیت آن را میان سرمایه گذاران بیشتر کرده است.

اما پایین بودن کارمزد طلای آبشده ، این طلا را به گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بدل نخواهد کرد.

طلای آبشده یک تکه طلای بدون شکل و ظاهر خاصی است که عیا نیز ندارد. طلای آبشده دارای یک شماره 6 رقمی به نام انگ است که روی آن هک شده است. اطلاعات انگ هک شده روی طلای آبشده از سامانه ریگیری قابل استعلام است. برای خرید آبشده باید به این نکته توجه کرد که طلای آبشده امکان تقلب بسیار بالایی دارد.

از جمله موارد رایج تقلب در طلای آبشده هک کردن انگ طلای بالاتر روی طلای پایین تر است .

از آنجایی که اطلاعات انگ طلای آبشده پس از مدتی از داخل سامانه از دسترس عموم خارج میشود ، اصالت سنجی طلای آبشده تنها با ریگیری مجدد طلای آبشده امکان پذیر است.

از دیگر مواردی که طلای آبشده را گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نمیکند این است که خرید و فروش طلای آبشده به راحتی شمش نیست و بیشتر مواقع محدود به جایی است که از آن خریداری شده است. فروش طلای آبشده تنها به فروشنده اصلی آن ممکن است و مراکز تجاری دیگری مگر در صورت ریگیری مجدد طلای ابشده فروشنده دیگر را خریداری نمیکنند. محدودیت خرید و فروش طلای آبشده از جمله مواردی است که ریسک خرید طلای ابشده برای سرمایه گذاری را بالا میبرد و آنرا به گزینه امنی برای سرمایه گذاری بدل نمیکند.

خرید شمش برای سرمایه گذاری

خرید شمش طلای برای سرمایه گذاری از جمله مواردی است که کارشناسان سرمایه گذاری به آن توصیه ویژه ای داشته اند. شمش طلا به نسبت طلای آبشده اصالت بسیار بالاتری دارد. شمش طلا دارای عیار مشخصی است که روی آن هک شده. در صورت خرید شمش طلا از مراکز تجاری و دارای جواز رسمی از اتحادیه شمش طلا با کارت گارانتی و فاکتو به فروش یرسد که این امر اصالت شمش طلا را تضمین میکند

شمش طلا دارای شماره سریال یکتا است که این شماره سریال در فاکتور و کارت گارانتی آن به منظور تضمین اصالت و کیفیت شمش طلا درج میشود. شمش طلا امکان خرید و فروش در تمام مراکز خرید و فروش طلا را دارد و سرمایه گذار این امکان را دارد که از فروشندگان گوناگونی قیمت بگیرد و حق انتخاب بیشتری داشته باشد. سهولت در خرید و فروش شمش طلا به دلیل مشخص بودن عیار ان و شماره سریال هک شده روی شمش طلا است که ضامن اصالت و اعتبار شمش طلا است.

خرید شمش طلا در تمامی دنیا جزو تنها گزینه خرید طلا است و بر خلاف ایران گزینه هایی مانند خرید طلای آب شده ، خرید طلای دست دوم و خرید سکه به هیچ عنوان رایج ناست.

طبق گزارش سامانه فروش سکه و شمش زکوین ، استقبال مصرف کننده نهایی از شمش طلا در حال افزایش است و نسبت به سکه از ارجحیت بالاتری برخوردار است.

شمش طلای 50 گرمی گلستانه

شمش طلای 50 گرمی گلستانه به دلیل محبوبیت و قدمت بالایی که این برند در بازار دارد از جمله موار بسیار امن و مناسب جهت سرمایه گذاری در طلا است.

خرید شمش طلای 50 گرمی گلستانه به دلیل سهولتی که در جابجایی مبلغ دارد و سرمایه گذاران به راحتی و بدون مشکل میتوانند وجه آنرا را واریز یا برداشت نمایند.

خرید شمش 50 گرمی گلستانه به آدرس https://zcoinn.com/product/6291/ در بازه های افزایش قیمت طلا همواره مورد استقبال سرمایه گذاران بوده است و دلیل آن کارمزد پائین و اصالت آن است.

زکوین به عنوان مرکز معاملاتی شمش و مسکوکات طلا شمش 50 گرمی گلستانه را با کارت گارانتی و ضمانت خرید و اصالت شماره سریال نامبر به فروش میرساند. کارت گارانتی شمش زکوین به منزله تضمین اصالت شمش خریداری شده است. شمش طلا در دوران تورمی اقتصاد یکی از ابزارهای مدیریت نقدینگی و حفظ ارزش پول است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه