اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303067925325852
در دسترس نیست

تمامی هزینه های دندانپزشکی نصف شد!

بیمه دندانپزشکی مهراز با 50% کاهش هزینه

کد: 140303067925325852

، تهران , (اخبار رسمی): کاهش هزینه 50% برای تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی با بیمه دندانپزشکی مهراز

بیمه دندانپزشکی مهراز با 50% کاهش هزینه
کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز با کاهش هزینه 50%

بیمه دندانپزشکی مهراز - کارت تخفیف دندانپزشکی با 50% کاهش هزینه های کلیه خدمات درمانی و زیبایی

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی نوعی بیمه‌ است که به شما کمک می‌کند. تا از پس هزینه‌های مراقبت‌های دندان که می‌تواند گاه گران باشد، بربیایید. این بیمه‌ها طرح‌های مختلفی با پوشش‌ها و حق بیمه‌های متفاوت ارائه می‌کنند. و به طور کلی شامل خدماتی مانند معاینه، تمیز کردن، پر کردن، کشیدن دندان و ... می‌شوند.

شما می‌توانید به صورت انفرادی، به عنوان عضوی از خانواده یا از طریق کارفرمای خود بیمه دندانپزشکی تهیه کرده. و با هر سنی بدون هیچگونه مشکلی برای خود و خانواده تان این بیمه را دریافت نمایید.

جهت کاهش 50% هزینه ها با بیمه دندانپزشکی مهراز همراه شوید!

خرید بیمه دندانپزشکی

قبل از خرید بیمه دندانپزشکی، مهم است که طرح‌های مختلف را مقایسه کرده. و طرحی را انتخاب کنید که متناسب با نیازها و بودجه شما باشد. همچنین باید به دوره انتظار و ریز نوشته بیمه توجه داشته باشید. تا از تعهدات شرکت بیمه آگاه باشید. البته بیمه مهراز تنها بیمه ای است. که شما میتوانید تنها باداشتن یک کارت از تمامی خدمات آن بهره مند شوید. و نیازی به تهیه جداگانه کارت برای انواع خدمات نداشته باشید.

چرا باید از بیمه دندانپزشکی استفاده کنیم؟

کاهش هزینه:

بیمه دندانپزشکی با ارائه کارت های تخفیف میتواند میزان چشمگیری از هزینه های درمانی شما را کاهش دهد.

دسترسی به پزشکان متخصص و قابل اعتماد:

قطعا مراکزی مانند مهراز که تحت پوشش بیمه هستند، از پزشکان زبده و باتجربه در زمینه پیشبرد روند درمان مشترکین خود استفاده میکنند.

مشاوره دندانپزشکی رایگان:

قطعا گاهی پیش می آید در زمانی که دسترسی به دندانپزشکی و مرکز درمانی ندارید مشکلی برایتان پیش بیاید. درنتیجه در این لحظه بسیار احساس ناراحتی خواهید کرد. در این موقعیت شما میتوانید با دریافت مشاوره از مشاورین مشکل خود را تا دسترسی به مرکز درمانی حل نمایید.

پشتیبانی 24 ساعته:

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت مشاوره و یا هرگونه سوال پیرامون درمان را از آنها خواستار شوید.

استفاده از خدمات با کیفیت و تضمین شده:

مراکز دندانپزشکی پس از طی شدن روند بیمه، خدمات خود را در دسترس شما قرار میدهند. خدمات ارائه شده شامل کاهش هزینه واقعی و چشمگیر، مواد و تجهیزات تضمین شده و با کیفیت و ... میباشد.

مراجعه به مراکز دلخواه و نزدیک به محل کار یا سکونت:

یکی از مزایای بیمه دندانپزشکی این است که دارای مراکز متعدد در سطح شهر هستند و شما میتوانید به راحتی  به این مراکز مراجعه نمایید.

بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت

همانطور که احتمالا به گوشتان خورده است، ایمپلنت یکی از گران ترین خدمات دندانپزشکی میباشد. البته در این رابطه هم جای نگرانی نیست. زیرا شما میتوانید تمامی خدمات ایمپلنت خود را با ۳۰ درصد کاهش هزینه واقعی انجام دهید. البته از مزایای دیگر بهمراه داشتن بیمه مهراز این است که شما میتوانید در صورت هرگونه نارضایتی در طول روند درمان، این موضوع را با مشاور خود درمیان گذاشته و در اسرع وقت آن را اصلاح نمایید.

تضمین خدمات دندانپزشکی

بیشتر افراد با اطلاع از تخفیف ها و کاهش هزینه ها به این فکر می افتند که شاید در نتیجه این کاهش هزینه ها از کیفیت کار و مواد نیز کاسته شده است.  اما باید گفت که بیمه مهراز متشکل از بهترین دندانپزشکان متخصص میباشد که همه آنها در تخصص خود حرف ای بوده و دارای تجربه چندین سال کار میباشند.

همچنین مهرازکارت از بهترین برند ها و تجهیزات روز دنیا برای درمان مشترکین استفاده میکند و تمامی مواد به کار برده شده در این مراکز توسط خود شرکت تهیه میگردد.

در نتیجه با علم بر اینکه مهراز از بهترین مواد استفاده میکند میتوانید به راحتی و با اطمینان خاطربه مراکز آن مراجعه کرده و پس از اتمام کار این تضمین را داشته باشید که روند درمان شما به درستی انجام شده است.

کارت تخفیف دندانپزشکی

در آخر باید گفت که شما با دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز میتوانید در کمترین زمان ممکن به خدمات و تخفیف های مهراز دسترسی داشته باشید.

جهت کاهش هزینه 50 درصدی و مشاوره رایگان با مشاورین مهراز کارت با شماره تماس های 02166575012 الی 14 با ما در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دندانپزشکی مهراز

کاهش 50% هزینه های درمانی و زیبایی دندانپزشکی در سراسر کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان