اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303087927825866
در دسترس نیست

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل

کد: 140303087927825866

، (اخبار رسمی): تکنولوژی همه ارکان زندگی بشر را دچار دگرگونی کرده است. نمی توان انتظار داشت این دگرگونی به دنیای خرید و فروش گریزی نزده باشد. اما آنچه رخ داده است، فراتر از یک گریز زدن ساده است.

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل
بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل
بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل
بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل
بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل
بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل

 به جرئت می توان گفت خرید و فروش در دنیای امروز کاملا دچار تحول شده است؛ به نوعی که دیگر لزومی ندارد برای خرید مایحتاج خود، از خانه خارج شوید.

خرید و فروش آنلاین، در ابتدا صرفا برای کالاهایی انجام می شد که ارزش ریالی چندان بالایی نداشتند. اخیرا اما خرید کالا به صورت اینترنتی به هر چیزی که نیاز داشته باشید گسترش یافته است. در این سال ها، خرید موبایل هم دیگر رنگ و بوی اینترنتی گرفته و سایت های مربوط به اخبار و اطلاعات روز دنیای تکنولوژی، اقدام به فروش تلفن همراه هم کرده اند.

امروزه آنلاین شاپ های زیادی برای خرید و فروش موبایل وجود دارند که با یک جستجوی ساده می توانید لیست بلندبالایی از این فروشگاه ها را پیدا کنید. اما در بین این فروشگاه ها، چه سایت هایی بهترین خدمات را ارائه می دهند؟ کدام سایت ها سابقه بهتری در مشتری مداری دارند؟

در این مقاله، به بررسی بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل در جهان می پردازیم و راز موفقیت هر یک از آنها را جستجو می کنیم. مطالعه این مقاله به شما کمک می کند دلایل برتری برخی از سایت های فروشگاهی به برخی دیگر را دریابید و رموز آنها را کشف کنید. در کنار این موارد، اگر روزی نیاز به خرید اینترنتی موبایل و لوازم دیجیتال داشتید، گوشه ذهنتان این اسامی را داشته باشید؛ زیرا فروشگاه هایی که در ادامه نام خواهیم برد، از بهترین ها هستند.

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل

در ادامه قصد داریم تا به معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل بپردازیم.

آمازون

 آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیاست. می توان گفت خریدهای اینترنتی سرتاسر جهان (به جز معدود کشورهایی که در لیست تحریم های جهانی هستند) در سلطه سایت آمازون است. این فروشگاه جهانی خرید و فروش آنلاین کالا، در سال 1994 فعالیت خود را از فروش کتاب آغاز کرد و امروز، به قول معروف از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را به فروش می رساند! طبیعتا موبایل هم بخشی از همین بازه «شیر مرغ تا جان آدمیزاد» خواهد بود. آمازون علاوه بر قدمت و سابقه خوبی که در تحویل کالا دارد، قیمت های منطقی و اغلب مناسبی برای کالاهای خود دارد و توانسته نظر مردم جهان را به خود جذب کند. با این تفاسیر، مزایای سایت آمازون را می توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم.

  • قدمت: حدود 30 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش، آمازون را به یک سایت قابل احترام برای خرید و فروش هر کالایی تبدیل کرده است.
  • صداقت: آمازون در 30 سال خرید و فروش خود میزان بسیار کمی خطا در تحویل کالا به مشتریان داشته و این مورد، خیال خریداران را بابت خریدشان راحت می کند.

کوروشاپ

 بله آمازون سایت فروشگاهی بسیار بزرگی است. شکی در آن نیست. فروشگاه های رسمی برندهای موبایل هم تضمین اصالت کالا و قیمت دارند. اما مشکل اصلی این است که ایران به دلیل قرار داشتن در فهرست تحریم ها، از برخی خدمات این شرکت ها نظیر خدمات تحویل بسته محروم است. همین مورد، دسترسی ایرانیان به فروشگاه های بزرگ خرید و فروش اینترنتی موبایل را مختل می کند. چه تدبیری برای ایرانیان وجود دارد؟
کوروشاپ یکی از تدبیرهاست. نه فقط به دلیل تضمین اصالت کالاها یا به دلیل قیمتی که به زحمت می توان عددی پایین تر از آن را در بازار یافت، بلکه به دلیل خدمات پس از فروش مناسب، سابقه درخشان و البته شرایط فروش اقساطی که این روزها، خصوصا برای کالاهای گران قیمتی نظیر موبایل، امری ضروری است. می توانید با مراجعه به سایت کوروشاپ از شرایط نه چندان پیچیده خرید اقساطی این فروشگاه مطلع شوید.
از دیگر قابلیت های این فروشگاه آنلاین خرید گوشی می توان به بخش مقایسه اشاره کرد. اگر برای خرید گوشی جستجو کرده اید و در نهایت، به دو گزینه نهایی برای خرید رسیده اید، کوروشاپ این امکان را به شما می دهد تا دو گوشی را به صورت جز به جز مقایسه کنید و در نهایت با توجه به اولویت نیازهای خود، انتخاب نهایی را انجام دهید.

  •  خرید اقساطی: کالای مورد نظرتان را امروز بخرید و هزینه آن را اقساطی پرداخت کنید.
  • تضمین قیمت: از نظر قیمت، کوروشاپ نظرتان را جلب خواهد کرد.

والمارت یکی دیگر از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل، والمارت است. والمارت هم مانند آمازون تنها محدود به فروش موبایل نیست و کالاهای دیجیتال دیگر را نیز به فروش می رساند. قیمت های بسیار مناسب این فروشگاه در کنار تنوع بی نظیر محصولات، والمارت را به یک گزینه مناسب برای خرید اینترنتی موبایل تبدیل کرده است. به صورت خلاصه می توان مزایای خرید از سایت والمارت را به صورت زیر بیان نمود:

  • تنوع بالا: علاوه بر موبایل در هر رنج قیمت، می توانید کالاهای دیجیتال دیگری نظیر هندزفری، شارژر و... را نیز از همین فروشگاه تهیه کنید.
  • قیمت مناسب: والمارت به قیمت های اقتصادی و رقابتی خود مشهور است. می توانید قیمت این فروشگاه را به عنوان عددی نزدیک به کف قیمت در نظر بگیرید.

سایت های فروشگاهی برندها

با پیشرفت خرید و فروش آنلاین، برندهای فروشگاهی نیز به سمت فروش آنلاین متمایل شدند و هر برند، برای خود یک درگاه خرید و فروش مجزا در اینترنت دست و پا کرد. فروشگاه برندها معمولا پایین ترین قیمت را برای گوشی های خود دارند زیرا ناسلامتی، آنها تولیدکننده هستند! به علاوه، خرید از فروشگاه اینترنتی برندها جایی برای اعتماد نکردن باقی نمی گذارد زیرا برندهای بزرگی نظیر اپل، سامسونگ یا شیائومی هرگز اعتبار خود را با خدمات تحویل محصول نامناسب خدشه دار نخواهند کرد. با این توضیحات، مزایای خرید از فروشگاه های معتبر مربوط به برندها را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • اعتماد: قطعا نمی توان جایی را قابل اعتمادتر از فروشنده مستقیم موبایل پیدا کرد.
  • اصالت: قرار است خود سامسونگ، به شما گوشی سامسونگ فیک بفروشد؟!
  • تضمین قیمت: از قدیم هم گفته اند خرید از تولیدکننده و حذف واسطه ها، ارزان ترین خرید را برای شما رقم خواهد زد.

جمع بندی

در این مقاله، به بررسی 4 مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل در ایران و جهان پرداختیم. مواردی که در این مقاله بیان شد، به دلیل مزایای خریدی که برای مشتریان ایجاد نموده اند، جز بهترین های فروش اینترنتی موبایل محسوب می شوند. شما می توانید برای خرید از آنها، به سایت های مربوطه مراجعه کرده و با بررسی قیمت ها، اقدام به خرید نمایید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]