اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303197938023776
در دسترس نیست

آموزش ست کردن مانتو شلوار اداری مشکی

کد: 140303197938023776

، تهران , (اخبار رسمی): مقاله آموزش ست کردن مانتو اداری مشکی را مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین و شیک‌ترین استایل اداری را برای خود بسازید و در محل کارتان بدرخشید.

آموزش ست کردن مانتو  شلوار اداری مشکی
آموزش ست کردن مانتو شلوار اداری مشکی

مانتو اداری مشکی را با چه ‌رنگ‌هایی ست کنیم؟

یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای خرید مانتو فرم در میان خانم‌های شاغل، مانتو اداری مشکی است که در دسته انتخاب‌های اول هر بانویی قرار می‌گیرد. این رنگ، برای استفاده در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف مناسب است و می‌توان از ست مانتو شلوار مشکی، برای محل کار استفاده نمود. همچنین اغلب طراحان لباس نیز از رنگ مشکی در تمامی طرح‌های مجلسی، اسپرت و … استفاده می‌کنند. پس مزایای اصلی این رنگ مانتو اداری را می‌توان هماهنگی آن با انواع رنگ‌ها و ست کردن آسان آن بیان نمود. نکته قابل توجه این است که استفاده نادرست از این رنگ می‌تواند جذابیت استایل شما را از بین ببرد. در این مقاله از مانتو اداری آی سن قصد داریم به آموزش ست کردن مانتو اداری مشکی و بوجود آوردن مدل‌ها و استایل‌های مختلف برای بانوان عزیز پرداخته و اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

نکاتی در خصوص خرید و ست کردن مانتو اداری مشکی

۱- به شرایط فیزیکی خود توجه نمایید. لباس مشکی را می‌توان با هر رنگی ست کرد. اما دقت داشته باشید که به کار بردن هر رنگی در کنار مشکی اصول خاص خود را دارد. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه نمایید، فرم بدنی شما است. در زمان خرید مانتو شلوار اداری مشکی، حتما به استایل و فیزیک خود توجه نموده و مدلی متناسب با اندام خود را انتخاب کنید. برای مثال، اگر قد نسبتاً کوتاهی دارید، بهتر است از پوشیدن مانتو‌های مشکی بلند خودداری کنید یا اگر اندام توپری دارید، پوشیدن مانتوی کوتاه را فراموش کنید.

۲- از اکسسوری مناسب استفاده نمایید. یکی از نکات مهم در زمینه ست کردن مانتو فرم اداری مشکی، استفاده از اکسسوری مناسب است. زیرا رنگ مشکی خنثی بوده و اثرگذاری کمی بر روی مخاطبان دارد. بنابراین، بهتر است که کیف، کفش و مقنعه خود را با رنگ‌بندی مناسب به کار برید.

۳- استایل خود را مطابق با سبک زندگی که دارید، انتخاب کنید. در هنگام ست کردن رنگ مشکی به سبک زندگی خود توجه نمایید و سعی کنید استایلی هماهنگ با آن داشته باشید. برای مثال، استایل اسپرت با استایل رسمی متفاوت خواهد بود. همچنین کوتاه و بلند بودن قد مانتو و شلوار به عواملی نظیر سلیقه و محل زندگی شما بستگی دارد.

۴- در هنگام انتخاب مانتو اداری مشکی، مشکلات فیزیکی اندام خود را مد نظر قرار دهید. برخی از خانم‌ها دو سایزه هستند(سایز بالا تنه و پایین تنه آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد). بهتر است پیش از خرید لباس فرم، این مشکلات را شناسایی نموده و سپس مانتویی متناسب با اندام خود و در جهت مخفی کردن مشکلات، خریداری کنید.

آموزش ست کردن کیف و کفش با مانتو اداری مشکی

در هنگام ست کردن کیف و کفش با مانتو شلوار مشکی ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که تیپ مورد نظر شما رسمی یا اسپرت است. افرادی که دارای استایل اسپرت هستند، بهتر است از کتانی‌های سفید، مشکی یا طوسی استفاده کنند. این افراد می‌توانند در فصل‌های سرد از نیم بوت‌های اسپرت دخترانه نیز استفاده کنند. اما خانم‌هایی که به تیپ رسمی علاقه دارند، می‌توانند از کفش‌های بروگ و یا کفش‌های پاشنه دار با پاشنه متوسط و راحت استفاده کنند. در بحث انتخاب کیف نیز متناسب با تیپ خود، می‌توانید از کیف های دوشی یا کوله استفاده نمایید. فقط در نظر داشته باشید که بهتر است رنگ کیف متناسب با کفش شما باشد. با مطالعه مقاله کفش مناسب برای مانتو شلوار اداری، می‌توانید بهترین کفش را تهیه نمایید و یک استایل عالی برای خود بسازید.

آموزش ست کردن مقنعه با مانتو اداری مشکی

اولین نکته‌ای که باید در هنگام ست کردن مانتو شلوار مشکی با مقنعه مورد توجه قرار گیرد، رنگ است. الزامی وجود ندارد که مانتو شلوار و مقنعه حتما همرنگ باشند، اما تناسب رنگ آن‌ها اهمیت دارد. به خاطر داشته باشید که عدم تناسب رنگ میان فرم اداری و مقنعه استایل شما را نامنظم و حتی دمده نشان خواهد داد. در حالی که انتخاب یک مقنعه مناسب با رنگ مانتو فرم اداری‌تان شما را منظم‌تر و آراسته‌تر نشان می‌دهد. معمولا رنگ‌های خنثی در مقنعه‌ها با بیشتر مانتو های اداری ست می‌شوند. از جمله این رنگ‌ها می‌توان به مشکی، طوسی، قهوه ای یا سورمه‌ای اشاره نمود. نکته دیگری که باید به آن دقت کنید، اندازه مقنعه است. شما باید قد مقنعه را متناسب با قد خود انتخاب کنید. اصولا مقنعه ها در اندازه های مختلفی از 80 سانتی متر تا 100 متر تولید می‌شوند. اگر قرار است مقنعه را در درون مانتو قرار دهید، سایز کوتاه آن را کوتاه تر انتخاب کنید. اما اگر قرار است مقنعه را بر روی مانتو بیندازید، بهتراست از اندازه‌های متوسط تا بلند آن استفاده نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانتو آی سن

واحد تولیدی مانتو آی سن با برند mantoaysen دارای مجوز رسمی اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک متخصص در زمینه تولید انواع مانتو فرم اداری با بیش از 30 سال سابقه است که آماده پذیرش مشتریان گرامی از سراسر ایران است. خرید از مجموعه ما شروع یک رابطه همکاری است. ویژگی‌های مانتو آی سن: نوآوری در طراحی مانتو استفاده از پارچه مرغوب و با کیفیت دوخت تمیز و با کیفیت قیمت مناسب و مطلوب تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات و تعهدات پس از فروش فروش به صورت تکی و عمده پیش از خرید می‌توانید در خصوص سایز مانتو، جنس پارچه، رنگ و هر نوع اطلاعات دیگر از کارشناسان ما مشورت بگیرید. در مانتو آی سن این امکان برای شما فراهم شده است که تغییرات مد نظرتان روی سفارش شما اعمال شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس