کد: 140304037952825983
در دسترس نیست

شیدور گستر بوتیا رقیبی کهنه کار در تولید لوله و محصولات پلی اتیلن

آغاز عرضه و فروش چربی گیر پلی اتیلن از اول تیر با قیمت درب کارخانه

کد: 140304037952825983

، کرمان , (اخبار رسمی): شیدور گستر بوتیا/ خدمات دهنده فعال عرصه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن کشور، چربی گیر پلی اتیلن را با امکان وزن سبک، مقاومت بالا و طول عمر بیش از 50 سال از اول تیر به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش چربی گیر پلی اتیلن از اول تیر با قیمت درب کارخانه
آغاز عرضه و فروش چربی گیر پلی اتیلن از اول تیر با قیمت درب کارخانه

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شیدور گستر بوتیا، از اول تیر  عرضه چربی گیر پلی اتیلن در همه نقاط کشور آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از محصول چربی گیر صنعیت با کیفیت برای رستورانها، غذاخوریها، آشپزخانه ها و هر جایی که عملیات پخت و پز با روغن در آنجا انجام می‌شود هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون خرید با قیمت درب کارخانه در تمام اقصی نقاط کشور فقط با یک تماس را دارند.

امین یعقوبی مدیرعامل شیدور گستر بوتیا با اشاره به مزیت‌های این محصول گفت: تولید این محصول نتیجه سالها تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال 1394 کار آغاز شده و سپس  چربی گیر پلی اتیلن  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: قیمت چربی گیر رستوران با ظرفیت 3 متر مکعب، با قابلیت جدا سازی چربی یا گریس 2000 پرس غذا از پساب، در این مقطع 33،600،000 تومان است. هزینه تعمیر و نگهداری چربی گیر آشپزخانه با متریال با کیفیت ما هر 5 سال نهایتا 400 هزار تومان برای تعویض پکینگ ها است و شما هیچ هزینه دیگری ندارید. اگر از چربی گیر صنعتی یا رستوران استفاده نکنید، جدا از اینکه ادارات آب و فاضلاب مجوز مربوطه را نخواهند داد، هزینه هر بار تخلیه چاه چربی در رستوران ها حداقل 800.000 تومان است که چنانچه ماهی دو بار هم این تخلیه انجام شود، حداقل در سال باید بالای 19 میلیون برای تخلیه چاه بپردازید و این پولی است که از دست شما رفته است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شیدور گستر بوتیا به نشانی https://shidourgostarboutia.com/product/degreasers/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید