اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304037953325969
در دسترس نیست

مخلوط گازی هیدروکربنی

مخلوط گازی هیدروکربنی چیست؟ کاربرد + ایمنی + قیمت و خرید گاز

کد: 140304037953325969

، نظرآباد , (اخبار رسمی): به ترکیبات گازی که شامل گاز های متان ، اتان، پروپان، بوتان و … هستند گاز ترکیبی هیدروکربنی میگویند.سپهر گاز کاویان تولید کننده انواع گازهای ترکیبی هیدروکربنی میباشد.

مخلوط گازی هیدروکربنی چیست؟ کاربرد + ایمنی + قیمت و خرید گاز
مخلوط گازی هیدروکربنی چیست؟ کاربرد + ایمنی + قیمت و خرید گاز

مخلوط گازی به عنوان یک ترکیب از دو یا چند گاز مختلف که در یک سیال کار می‌کنند، شناخته می‌شود. این مخلوط گازی در مهندسی و صنایع مختلف کاربرد دارد.

سپهر گاز کاویان تولید کننده و تامین کننده گازهای خالص وترکیبی دارای گواهینامه ISO17025 و آزمایشگاه مرجع اداره استاندارد ایران می باشد.جهت خرید گازهای خالص و ترکیبی با ما تماس بگیرید

مخلوط گازی چیست؟

مخلوط گازی به عنوان یک ترکیب از دو یا چند گاز مختلف که در یک سیال کار می‌کنند، شناخته می‌شود. این مخلوط گازی در مهندسی و صنایع مختلف کاربرد دارد. مخلوط گازی به سه روش مختلف ترکیب می‌شود: ترکیب وزنی، فشار نسبی، و حجمی. هر یک از این روش‌ها در تولید مخلوط گازی به کار می‌رود. مخلوط گازی به دلیل خواص ویژه خود در صنایع غذایی، بهینه کردن مدت زمان ماندگاری مواد غذایی کاربرد دارد. گاز لیزر نیز از جمله مخلوط گازی است که کاربرد فراوان دارد.مخلوط گازی G۳۰ نیز یکی از نمونه‌های گازهای سری G است که در فروش محصولات گازی به کار می‌رود.

هیدروکربن چیست؟

هیدروکربن یک ترکیب شیمیایی آلی است که از اتم‌های هیدروژن و کربن تشکیل شده است. این ترکیبها به طور طبیعی در نفت خام، گاز طبیعی، زغال سنگ و سایر منابع انرژی یافت می‌شوند. هیدروکربنها بسیار قابل احتراق هستند و هنگام سوختن، دی اکسید کربن، آب و گرما تولید می‌کنند. به این ترتیب، هیدروکربنها به عنوان منبع سوخت بسیار مؤثر هستند.

هیدروکربن‌ها هم می‌توانند به صورت گازی باشند هم به صورت مایع. هیدروکربن‌های گازی شکل مانند گاز متان و گاز پروپان و هیدروکربن‌های مایع مانند هگزان و بنزن. هیدروکربن ها ممکن است حالت مومی شکل (پارافین) نیز به خود بگیرند. گازهای هیدروکربنی را معمولا در دسته گازهای سمی جای می‌دهند و از ترکیبات سرطان‌زا هستند. مهمترین کاربرد ترکیبات هیدروکربنی در ایجاد انرژی است و از منابع حرارتی محسوب می‌شوند. معمولا از گازهای هیدروکربنی در نیروگاه‌ها، صنایع گوناگون و سکوهای حفاری استفاده می‌گردد.

برخی از نمونه گازهای ترکیبی :

گاز ترکیبی

نمونه ای از گازهای ترکیبی هیدروکربنی:

ایزو بوتیلن در بالانس نیتروژن

هیدروژن در بالانس پروپیلن

این موارد تنها نمونه ای از گازهای ترکیبی هیدروکربنی تولید شده در شرکت سپهر گاز کاویان می‌باشد.

گاز‌های ترکیبی هیدروکربنی شامل ترکیبات C1 تا C7 بعنوان گازهای ترکیبی گرمایشی در صنایع کاربرد دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپهر گاز کاویان

سپهر گاز کاویان آزمایشگاه مرجع اداره استاندارد دارنده گواهینامه iso17025 در دو زمینه آزمون و کالیبراسیون، قادر به تولید و آزمون انواع گازهای خالص آزمایشگاهی مانند آرگون ، هلیوم ، نیتروژن ، اکسیژن ، کربن دی اکسید و.... و نیز گازهای ترکیبی میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید