اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304137967325951
در دسترس نیست

معرفی تسفا؛ یکی از برترین تامین کنندگان آهن آلات در کشور

کد: 140304137967325951

، تهران , (اخبار رسمی): تسفا، نخستین تعاونی تولیدکنندگان سازه فولادی در ایران است که فعالیت خود را از سال 1391 و با 36 عضو آغاز کرد. این تعاونی به عنوان شرکت بازرگانی،در زمینه‌ی فروش انواع آهن آلات مانند ورق‌های فولادی، میلگرد،تیرآهن و ... کار می‌کند و در طول 11 سال فعالیت خود توانسته به برندی معتبر و قابل اعتماد تبدیل شود

معرفی تسفا؛ یکی از برترین تامین کنندگان آهن آلات در کشور
معرفی تسفا؛ یکی از برترین تامین کنندگان آهن آلات در کشور
معرفی تسفا؛ یکی از برترین تامین کنندگان آهن آلات در کشور
معرفی تسفا؛ یکی از برترین تامین کنندگان آهن آلات در کشور
تسفا، نخستین تعاونی تولیدکنندگان سازه فولادی در ایران است که فعالیت خود را از سال 1391 و با 36 عضو آغاز کرد. این تعاونی به عنوان شرکت بازرگانی، در زمینه‌ی فروش انواع آهن آلات مانند ورق‌های فولادی، میلگرد، تیرآهن و ... کار می‌کند و در طول 11 سال فعالیت خود توانسته به برندی معتبر و قابل اعتماد تبدیل شود.

شرکت تعاونی تسفا خود را متعهد می‌داند تا خدمات حرفه‌ای و متناسب با نیاز روز بازار به مشتریان ارائه کند. همچنین، این شرکت آهن آلات مورد نیاز مشتریان را از برترین کارخانه‌ها تهیه و کیفیت محصولات را تضمین می‌کند. تسفا تیمی مجرب از متخصصان حوزه‌ی فولاد را گرد هم آورده تا خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه کند. این تیم تخصصی، به سوالات پاسخ می‌دهند و اطلاعات کافی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

هدف اصلی شرکت توسعه سازه فولاد ایرانیان این است تا به عنوان یکی از رهبران صنعت فولاد، تاثیر قابل توجهی بر بازار داشته باشند و نیاز مشتریان و سهامداران خود را تامین کنند. به علاوه، این شرکت با برنامه‌ریزی دقیق به دنبال این است تا قدم به قدم، تنوع محصولات خود را افزایش دهد و به بخش زیادی از نیاز بازار پاسخ دهد.

مهم‌ترین محصولات تسفا شرکت تعاونی تسفا در راستای برآورده کردن نیاز مشتریان و سهامداران خود، محصولات متنوعی را به فروش می‌رساند. از این رو، به راحتی می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را به این تعاونی سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن در مقصد تحویل بگیرید. در حال حاضر، این شرکت بازرگانی محصولات زیر را تامین و به مشتریان خود ارائه می‌دهد:

    انواع ورق‌های فولادی: ورق سیاه، گالوانیزه، استیل، رنگی، روغنی، آجدار و ... انواع میلگرد: ساده، آجدار انواع تیرآهن: تیرآهن معمولی، هاش و زنبوری انواع نبشی: بال مساوی و نامساوی انواع ناودانی: ساده، مشبک و اروپایی انواع متریال جوشکاری: الکترود و سیم جوش انواع لوله، قوطی و پروفیل
مهم‌ترین خدمات تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان تسفا به غیر از تامین محصولات مختلف برای مشتریان، خدمات مختلف و حرفه‌ای را ارائه می‌دهد که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

مشاوره رایگان و تخصصی یکی از مواردی که قبل از خرید محصولات فولادی باید رعایت کنید این است که اطلاعات کافی و لازم در مورد محصول داشته باشید. برای این کار می‌توانید از مشاوره‌های رایگان کارشناسان مجرب تسفا استفاده کنید. به بیان ساده، به کمک کارشناسان واحد بازرگانی تسفا با خیال راحت و متناسب با نیاز خود، آهن آلات را خریداری کنید. برای ارتباط با کارشناسان واحد بازرگانی تسفا، کافیست که با شماره‌ی 54663000-021 تماس بگیرید یا اطلاعات خود را در سایت tasfa.co وارد کنید.

طرح‌های متنوع فروش تسفا در راستای تسهیل فرایند خرید، طرح‌های متنوعی برای فروش محصولات دارد. این طرح‌ها به مشتریان کمک می‌کند تا با خیالی آسوده و با کمترین دغدغه مالی، آهن آلات مورد نیاز خود را خریداری کنند. خرید با LC، ضمانت‌نامه بانکی و ملکی از جمله طرح‌های فروش تسفا به شمار می‌رود.

تضمین کیفیت کالا تسفا محصولات مورد نیاز مشتریان خود را از بهترین کارخانجات ایران تهیه و کیفیت و اصالت محصولات خود را تضمین می‌کند.

ارسال بار به سراسر کشور مشتریان تسفا از هر نقطه‌ی جغرافیایی کشور می‌توانند موارد مورد نیاز خود را از تسفا خریداری کنند و این شرکت در ارسال بار به نقاط مختلف کشور هیچ محدودیتی ندارد. افراد پس از ثبت سفارش و پرداخت به موقع می‌توانند بار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه باربری مناسب در مقصد تحویل بگیرند.

خدمات برگزاری نمایشگاه یکی دیگر از خدمات تسفا، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در صنعت فولاد و آهن آلات است. این شرکت با هدف تبلیغات و مارکتینگ برای افزایش سهم بازار برای اعضاء و صنف سازه‌های فولادی، نمایشگاه‌های مختلفی را برگزار می‌کند. از جمله این نمایشگاه‌ها می‌توانیم به ایران بیلد اشاره کنیم که تسفا با همکاری انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی در بهمن ماه سال گذشته در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار کرد. در این نمایشگاه، بیش از 90 شرکت حضور داشتند که محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند.

جمع‌بندی ما در این مطلب به معرفی شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان پرداختیم و محصولات و خدمات این شرکت را بررسی کردیم. شرکت تعاونی تسفا، محصولات متنوعی در حوزه آهن آلات دارد که می‌توانید موارد نیاز خود برای پروژه‌ها را خریداری کنید. این شرکت‌، طرح‌های متنوعی در زمینه‌ی فروش محصولات دارد که به مشتریان کمک می‌کند تا با کمترین دغدغه مالی نسبت به خرید اقدام کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به قیمت محصولات و همچنین نحوه خرید آهن آلات، کافیست که با شماره‌ی 54663000-021 تماس بگیرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان

شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان (تسفا) به عنوان نخستین تعاونی تولیدکنندگان سازه فولادی در ایران، از سال ۱۳۹۱ با ۳۶ عضو فعال فعالیت خود را آغاز نمود. در حال حاضر، با بهره‌گیری از تجربیات، امکانات و ظرفیت سهامداران خود با هدف هم‌افزایی اعضا و بهره‌گیری از مزایای افزایش توان و انعطاف‌پذیری در تجمیع و تامین نیازهای تولیدکنندگان، افزایش قدرت تأثیرپذیری در تعیین شرایط بازار از جمله فروشندگان و کارفرمایان، و همچنین افزایش پیوستگی تولید همکاران صنفی، تأسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]