اطلاعات تماس
  • 091083*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304197973726060
در دسترس نیست

چاپ لیبل و برچسب حرارتی روی لباس در چاپ رئال + چاپ لیبل اتویی (برچسب DTF)

کد: 140304197973726060

، (اخبار رسمی): چاپ استیکر حرارتی روی لباس، برای محصولاتی که به برچسب‌های مقاوم‌تری نیاز دارند، کاربرد دارد. زیرا جنس پلاستیکی آن، هم در مقابل کشش و پارگی محکم‌تر است و هم چاپ برچسب اتویی بر اثر رطوبت و دما، تغییری نمی‌کند.

چاپ لیبل و برچسب حرارتی روی لباس در چاپ رئال + چاپ لیبل اتویی (برچسب DTF)
چاپ لیبل و برچسب حرارتی روی لباس در چاپ رئال + چاپ لیبل اتویی (برچسب DTF)

چاپ رئال ارائه دهنده انواع چاپ لیبل و برچسب حرارتی لباس پشت چسب دارکمترین قیمت،باکیفیت و فوری انجام میشود.

  • چاپ استیکر حرارتی لباس یا برچسب اتویی  (برچسب DTF)روی لباس، یکی از روش‌های تقریباً جذاب در صنعت چاپ برچسب حرارتی روی لباس است که طرف‌داران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.
  •  دقیقا برعکس برچسب  پارچه ای لباس که نیاز به دوخت روی پارچه دارد انجام این کار بر روی انواع پارچه تی شرت امکان پذیر است.
  • حالا دیگر هرکسی می‌تواند با استفاده از چاپ لیبل و برچسب حرارتی لباس چاپ رئال، پوشاک خود یا حتی برندش را شخصی‌سازی کند و بالاخره ایده‌های خلاقانه‌ای که به دنبال آن بود را با برچسب اتویی  اجرا نماید.
  • چاپ  لیبل و برچسب حرارتی لباس یا برچسب اتویی (برچسب DTF) روی لباس، یکی از روش‌های تقریباً جذاب در صنعت چاپ روی لباس است که طرف‌داران زیادی را به سمت خود جذب کرده است

چاپ استیکر حرارتی لباس، نوعی روش انتقال طرح یا تصویر بر روی پارچه است که به‌وسیله پرس حرارتی و برچسب اتویی  مخصوص انجام می‌شود
چاپ لیبل حرارتی لباس به دو روش مختلف انجام می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • چاپ استیکر حرارتی لباس (مستقیم)، (ترانسفر)

ویژگی ها:

  1. قابل شستشو
  2. ضدخش
  3. برش کاترپیلار
  4. قابل استفاده روی تمامی پارچه

جنس چاپ استیکر حرارتی روی لباس رزینی پلاستیکی بوده و انواع کوچک آن را می‌توان با اتوی معمولی چسباند. ولی برای طرح‌های بزرگتر بهتر است که از دستگاه پرس استفاده شود، چرا که علاوه بر حرارت، فشار زیادی را نیز برای چسباندن بهتر وارد می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتی  چاپ لیبل و برچسب حرارتی روی لباس که ما تولید و عرضه می کنیم، امروز با شماره 09300838171 یا 09108347970 تماس بگیرید یا با ایمیل [email protected] با ما تماس بگیرید و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت. ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091083*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی