کد: 140304287982025983
در دسترس نیست

شیدور گستر بوتیا تولید کننده محصولات پلی اتیلن در صنعت آب و فاضلاب ارایه کرد

آغاز عرضه و فروش منهول پلی اتیلن

کد: 140304287982025983

، کرمان , (اخبار رسمی): شیدور گستر بوتیا، فعال عرصه آب و فاضلاب کشور، منهول فاضلاب، برق و مخابرات پلی اتیلن را با امکان چغرمگی بالای منهول، وزن سبک و طول عمر بالای 60 سال از 1403/04/28 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش منهول پلی اتیلن از 1403/04/28
منهول و هندهول پلی اتیلن

منهول پلی اتیلن تولیدی شیدور گستر بوتیا، در زمینه های مختلفی مانند فاضلاب، برق، مخابرات و ستون دریا استفاده می شود. قیمت منهول به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که بسته به نوع سفارش شما دارد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شیدور گستر بوتیا، از 1403/04/28  عرضه منهول پلی اتیلن در همه نقاط کشور آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از کیفیت بالای پلی اتیلن مصرفی و مطابق با استانداردهای جهانی هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون طول عمر بالای منهول، مقاومت بالا در برابر سایش و خوردگی را دارند.

امین یعقوبی مدیرعامل شیدور گستر بوتیا با اشاره به مزیت‌های این محصول/خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه سالها تجربه و تلاش بوده و برای تولید این منهول پلی اتیلن کار از سال 1396 کار آغاز شده و هم اکنون  منهول پلی اتیلن  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: منهول پلی‌اتیلن یا آدم‌رو به دلیل طول عمر، دوام  و اقتصادی بودن، به گزینه‌ای مطلوب برای سیستم‌های فاضلاب، انتقال خطوط برق، تلفن، اینترنت و گاز تبدیل شده است. منهول پلی‌اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته شده‌ است و در برابر خوردگی، سایش و حملات شیمیایی مقاوم است.

علاوه بر این، منهول پلی‌اتیلن سبک و به سهولت قابل نصب است که همین ویژگی، هزینه‌های نیروی کار را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

فروش منهول پلی اتیلن پیش ساخته در شیدور گستر بوتیا بطور گسترده و متنوع، متناسب با نیاز پروژه و سفارش مشتری انجام می‌شود. منهول پلی اتیلن یکی از محصولات کارخانه شیدور گستر بوتیاست و در تولید منهول های پلی اتیلنی از مواد اولیه بکر استفاده شده و یه هیچ عنوان از مواد ضایعاتی استفاده نمی شود.
در زمینه فروش منهول پلی اتیلن، از تکنولوژی مدرن آلمان استفاده می شود و در پروژه‌های نظیر پروژه‌های نیروگاهی، شرکت نفت، شرکت صنایع پتروشیمی، پروژه‌ها‌ی آب و فاضلاب و بسیاری دیگر از پروژه‌های صنعتی، تاسیساتی و عمرانی کشور مورد استفاده قرار می گیرد.
در سفارش و فروش منهول پیش ساخته پلی اتیلن سفارش دهنده لازم است به محاسبات فنی منهول‌ها دقت کند. به طور مثال: منهول با ارتفاع کمتر از 6 متر ضخامت 10 میلیمتر دارد و منهول با ارتفاع بالای 6 متر ضخامت بدنه‌ی 12 میلمیتر است. پس لطفا قبل از سفارش با کارشناسان فروش تماس گرفته تا محصولی مناسب نیاز شما تولید و ارائه شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد منهول پلی اتیلن می‌توانند به وبسایت شیدور گستر بوتیا به نشانی https://shidourgostarboutia.com/product/manhole/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید