اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305067991422972
در دسترس نیست

طرز تهیه کره محلی با دستگاه کره گیر برقی

کد: 140305067991422972

، (اخبار رسمی): طرز تهیه کره محلی با دستگاه کره گیر برقی

طرز تهیه کره محلی با دستگاه کره گیر برقی
طرز تهیه کره محلی با دستگاه کره گیر برقی

چگونه با کره گیر برقی کره بگیریم؟

کره محلی یکی از پر طرفدار ترین کره ها در بین مردم می باشد. از زمان قدیم تا به امروز همچنان تهیه می شود و خیلی آسانتر از قبل کره را با دستگاه کره گیر برقی آماده می کنند. کره محلی از شیر و ماست به دست می آید و چربی آن از کره های صنعتی بسیار کمتر است. کره محلی برای سلامتی نیز مفید تر است به همین دلیل است که خیلی از افراد  به خرید کره محلی و مصرف آن علاقه مند هستند. کره گیر برقی یکی از دستگاه های لبنیاتی بسیار کاربردی است که در اندازه ها و ظرفیت های مختلفی در بازار موجود می باشد. طرز تهیه کره با کره گیر بسیار آسانتر از روش های دستی است که در ادامه به آن می پردازیم.

این دستگاه ها طراحی بسیار ساده ای دارند، که می توان به راحتی کره را با آن تهیه کرد. یک کره خوب به مواردی از جمله مقدار و دمای آب مصرفی، نوع ماست، زمان چرخش، نحوه برداشت و… بستگی دارد. طرز تهیه کره محلی با دستگاه کره گیر برقی در زمان کمتری انجام می شود و دستگاه را طوری طراحی کرده اند که به راحتی در خانه نیز بتوانید از آن استفاده کنید. ممکن است بخواهید بدانید که طرز تهیه کره محلی با دستگاه کره گیر برقی چگونه است؟ چگونه با کره گیر برقی کره بگیریم؟ تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید تا این موضوع را با هم دقیق تر بررسی کنیم.

آیا می توان با دستگاه کره گیر کره محلی تولید کرد؟

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا

همانطور که گفتیم کره یکی از پر طرفدار ترین نوع لبنیات در بین مردم است. کره بسیار مغذی بوده و تنها از شیر و ماست تهیه می شود. کره با روش های مختلفی تهیه و تولید می شود. امروزه حتی در روستا ها نیز از کره گیر برقی استفاده می کنند. پیشتر کره محلی، با تلاش افراد به صورت دستی تولید می شد. کره های صنعتی نیز که با دستگاه های کره گیر تهیه می شوند، تنها تفاوتی که با کره ای که به صورت دستی تولید شده است دارند این است که، چربی بیشتری دارند.

هر دو نوع کره در گروه کره های خوش طعم و بو قرار می گیرند. آیا می توان با دستگاه کره گیر کره محلی تولید کرد؟ بله دستگاه کره گیر می تواند با کمک ماست، کره تولید کند. بنابراین، می توانید انواع کره با دستگاه های کره گیر برقی تولد کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که برای تهیه کره های محلی مواد اولیه را نیز محلی تر انتخاب کنید.

دستگاه کره گیر چگونه کار میکند

تولید کره و دوغ با کره گیر بسیار ساده است و نیازی به هیچ نیروی انسانی ندارد. تنها کافیست که دستگاه را به برق وصل کنید و ماست را به مقداری که در نظر دارید با توجه به ظرفیت دستگاه،  داخل مخزن بریزید. بهتر است که مقداری آب و یا یخ به ماست اضافه کنید. بعد از آن با فشردن کلیدی که بر روی دستگاه موجود است، کره گیر به صورت خودکار و اتوماتیک چربی را از ماست جدا می کند. بعد از اتمام کار مشاهده می کنید که کره در بالا قرار می گیرد و دوغ در پایین کره جمع می شود.

طرز استفاده از کره گیر برقی

خرید یک کره گیر برقی می تواند در تهیه کره و دوغ خوشمزه به شما کمک زیادی کند. کار کردن با دستگاه کره گیر برقی برای تولید کره محلی، کار سختی نیست. تنها لازم است که یک دستگاه کره گیر برقی با کیفیت خریداری کنید. بهتر است که از ماست محلی برای تولید کره بپردازید. بعد از آن میتوانید خیلی راحت شروع به درست کردن یک کره خوش طعم کنید. برای تهیه کره محلی با دستگاه کره گیر برقی تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید. طرز استفاده از کره گیر برقی به صورت زیر می باشد:

خرید یک دستگاه کره گیر برقی با کیفیت می تواند در طعم کره شما بسیار تاثیر گذار باشد. در مرحله اول باید یک دستگاه کره گیر با کیفیت خریداری کنید تا بتوانید کره های خوش طعم تهیه کنید. در هنگام خرید به این موضوع دقت کنید که دستگاه های کره گیری که دارای دور تند می باشند، کره بیشتری تولی می کنند.

قبل از شروع کار مخزن دستگاه را با آب به خوبی شستشو دهید. به این صورت عمل کنید، کمی آب را درون کره گیر بریزید و بگذارید تا ۱۵ دقیقه کار کند. با این کار تمامی آلودگی ها و ذرات درون دستگاه از بین می روند.

بعد از اینکه دستگاه کره گیر را تمیز کردید نوبت به اضافه کردن ماست و آب به دستگاه کره گیر می رسد. مقداری آب و ماست که بهتر است پرچرب محلی باشد را به دستگاه کره گیر اضافه کنید. اگر کره گیر شما تایم دارد آن را بر روی ساعتی که می خواهید تنظیم کنید. صبر کنید تا کره گیر با توجه به تایمری که تنظیم کرده اید، کار کند و مراحل ساخت و تولید کره را انجام دهد.

بعد از ریختن ماست و آب به داخل کره گیر نوبت به برداشت کره از روی دوغ می رسد.  تایمر کره گیر به پایان می رسد و میبینید که چقدر کر تهیه شده است.  کره ها را از روی روغن بردارید و آن ها را در جای مناسب قرار دهید و درون یخچال بگذارید.

طرز تهیه کره از ماست با کره گیر

مرحله اول تهیه کره از ماست: همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم انتخاب کره گیر با کیفیت بسیار مهم است. زیرا تاثیر خیلی زیادی بر طعم، مزه و بوی کره ای تولید می کند دارد. یکی از مهم ترین نکاتی که در تهیه یک کره گیر باید در نظر داشته باشید جنس مخزن آن است. فلز استیل ضد زنگ بهترین و مناسب ترین جنس برای تولید کره  است.

مرحله دوم: بهتر است که از ماست پر چرب برای تهیه کره استفاده کنید. هر چقدر مقدار چربی موجود در ماست بیشتر باشد کره بیشتری تولید خواهد شد. یکی دیگر از نکات مهم در تهیه کره این است که دقت کنید تا از ماست چند حیوان با هم استفاده نکنید چرا که کره تولید شده از ماست ترکیبی کیفیت و طعم و مزه خوبی ندارد.

مرحله سوم: در این مرحله نوبت استفاده از دستگاه کره گیر برقی فرا می رسد به منظور شروع فراید کره گیری در این مرحله لازم است تا حدود ۳۰% محتوا درون دستگاه را آب و ۵۰ الی ۶۰% از آن را نیز ماست بریزید.

مرحله چهارم: بعد از قرار دادن آب و ماست در دستگاه، آن را به مدت ۴۵ دقیقه روشن و سپس خاموش کنید.

مرحله پنجم: در این مرحله روغن جدا شده از ماست را به صورت غوطه ور بر روی دوغ مشاهد خواهید کرد. برای اینکه شما بتوانید کره جدا شده را که به صورت مایع بر روی محتوا غوطه ور شده است بردارید لازم است تا ۲۰% باقی مانده را یخ اضافه کنید. یخ علاوه بر سرد کردن محتوا باعت میشود تا چربی موجود در ماست به راحتی از آن جدا شود.

مرحله ششم: بعد از اضافه کردن یخ لازم است تا مجددا دستگاه را به مدت ۱۵ دقیقه روشن کنید تا کره حالت جامد به خود بگیرد و قابل جداسازی از بقیه مواد باشد.

مرحله هفتم: حال نوبت جداسازی کره از سایر مواد فرا میرسد که بعد از جدا کردن کره محتوای باقی مانده نیز همان دوغ کم چرب است که میتوانید مصرف کنید.

سخن پایانی

در این مقاله طرز تهیه کره محلی با دستگاه کره گیر برقی را برای شما توضیح دادیم. کره به عنوان یکی از محصولات لبنی با ارزش به شمار می رود. و به عنوان یکی از خوراکی های مهم و پرمصرف در زندگی روزمره میباشد. می توانید برای دستیابی سریع تر به کره های باکیفیت و خوش طعم، از دستگاه کره گیر برقی استفاده کنید. برای اطلاع از مشخصات و خرید دستگاه های کره گیر برقی باکیفیت، به سایت گزینگ کالا، که عرضه کننده انواع کره گیر برقی می باشد، مراجعه کرده و خریدی مطمئن را تجربه کنید. گزینگ کالا عرضه کننده بهترین کیره گیر های خانگی است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

gzingkala

در حال حاضر فروشگاه ما یکی از بزرگترین مرکز خریدهای لوازم خانگی در سطح استان آذربایجان غربی می باشد و انواع محصولات خانگی اصل و باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند. این مجموعه متعلق به آقای معروفی می باشد و ایشان صاحب امتیاز نماد اعتماد الکترونیکی است و کلیه کارها تحت مدیریت ایشان انجام می پذیرد. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا به عنوان یکی از برترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه ی انواعی از لوازم خانگی در دسته بندی های یخچال و فریزر، شستشو و نظافت، سرمایشی و گرمایشی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات و خرده ریزه های آشپزخانه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی