اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305067991926001
در دسترس نیست

چرا تور دبی با تریپ؟

کد: 140305067991926001

، (اخبار رسمی): آیا دوست دارید یک ماجراجویی واقعی را شروع کنید؟ شهر دبی، مملو از جاذبه‌های گردشگری متناسب با سلایق مختلف است که بسیاری از گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند. اگر قصد دارید همین روزها به دبی سفر کنید، تور دبی تریپ پیشنهاد ما به شماست، اما چرا؟

چرا تور دبی با تریپ؟
چرا تور دبی با تریپ؟
چرا تور دبی با تریپ؟
چرا تور دبی با تریپ؟
چرا تور دبی با تریپ؟
چرا تور دبی با تریپ؟

رزرو تور از تریپ در فصل تابستان، فرصتی طلایی و تجربه‌ای بی‌نظیر برای لذت‌بردن از تمامی جاذبه‌های این شهر با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. علاوه‌بر مزایای رزرو هتل با قیمت مناسب، بیمه مسافرتی و...، آژانس گردشگری تریپ طی همکاری با ایرلاین‌های عربیا و امارات، برنامه بازدید از جاذبه‌های دیدنی را برای مسافران ترتیب می‌دهد. البته ناگفته نماند در روزهای خاصی هم می‌توانید به تفریحات دلخواه خود مانند خرید و گشت‌وگذار بپردازید. در این مطلب با تور دبی و سایر جزئیات مرتبط با آن آشنا خواهید شد.

چرا تور دبی؟

امروزه تور دبی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این شهر با جاذبه‌های تفریحی و اماکن دیدنی جذاب، هر مسافری از اقصی نقاط جهان را به سمت خود کشانده است. فرقی نمی‌کند با چه هدفی به دبی سفر می‌کنید، اشتغال، تحصیل و یا تفریح، این شهر تمامی سلایق شما را پوشش می‌دهد، اما یکی از دلایل مهم علاقه بسیاری از ایرانی‌ها برای سفر به دبی، تفریح و گشت‌وگذار در اماکن دیدنی آن است. نزدیکی به ایران نیز، مزید بر جذابیت‌های این شهر شده و این سفر را برای ایرانیان آسانتر کرده است.

با تور دبی از تهران از جذابیت‌های این شهر همچون برج خلیفه، امکانات تفریحی مختلف و هزاران فروشگاه بازدید می‌کنید. تفریحات آبی، بازدید از نمایشگاه‌های مختلف و .... از دیگر برنامه‌های بازدیدی تور محسوب می‌شوند، همچنین می‌توانید به مراکز خرید بروید و کلی سوغات جورواجور با قیمت مناسب خریداری کنید.

تور دبی با هواپیمایی ایرعربیا

شرکت هواپیمایی ایرعربیا، اولین ایرلاین ارزان‌قیمت در خاورمیانه است که با ارائه پروازهای ارزان و مقرون‌به‌صرفه، تجربه‌ای بی‌نظیری را برای مسافران دبی به ارمغان می‌آورد. در ادامه به معرفی مزایای ایرعربیا خواهیم پرداخت.

1. صندلی راحت و ارگونومیک یکی از ویژگی‌های تور دبی با پرواز ایرعربیا، صندلی‌های ارگونومیک و متناسب با ساختار کمر شماست، به نحوی که از نشستن طولانی روی آنها احساس خستگی نمی‌کنید.

2. تغذیه باکیفیت یکی از مزایای این هواپیمایی، سرویس‌دهی‌ باکیفیت غذایی به همراه نوشیدنی‌های متنوع است که لذت سفر را دو چندان می‌کند.

3. هواپیماهای مدرن ایرعربیا دارای ناوگان هواپیمایی مدرن شامل چندین هواپیمای ایرباس 320 است که یک پرواز امن و آرامش‌بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد.

4. عدم نیاز به وجه نقد برای ورود به دبی در کنار مزایای سفر با هواپیمایی عربیا که در بالا به آن اشاره شد، باید به عدم نیاز به همراه داشتن 3000 درهم پول نقد هم اشاره کرد. این قانون که به تازگی برای خرید تور دبی تابستان 1403 اجباری شده، برای مسافران ایرلاین‌های دیگر صادق است.

تور دبی با هواپیمایی امارات

آژانس مسافرتی تریپ با ایرلاین‌های مختلف از جمله امارات در زمینه تورهای لوکس و خاص همکاری می‌کند و به مسافران امکان می‌دهد تا با بهترین امکانات و خدمات سفر به دبی را تجربه کنند. یکی از لذت‌های سفر به دبی با هواپیمایی امارات، خدمات مناسبی است که این شرکت به مسافرانش ارائه می‌دهد. خدمات تور دبی با هواپیمایی امارت، موارد مختلفی از جمله بلیط رفت و برگشت، ویزا، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه و بیمه را شامل می‌شود که در ادامه، هر کدام از آن‌ها را برای شما شرح می‌دهیم.

1. کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی امارات، به عنوان یکی از برترین ایرلاین‌های جهان، کلاس‌های پروازی متنوع با امکاناتی فراتر از انتظار را برای مسافران خود فراهم می‌کند. این کلاس‌ها شامل کلاس‌های اکونومی، بیزینس و کلاس فرست می‌شوند.

2. منوی غذایی یکی از ویژگی‌های خاص تور دبی با هواپیمایی امارات، این است که می‌توانید امکان منوی غذایی دلخواهتان را سفارش دهید. شما همچنین این امکان را دارید تا قبل از پرواز، غذای مورد علاقه خود را از منوی امارات انتخاب کنید. در طول پرواز هم، میان وعده‌های متنوعی از جمله ساندویچ، سالاد، میوه و ... به شما ارائه می‌شود.

3. ترانسفر هتل با انتخاب تور دبی با هواپیمایی امارات، از شر رفت‌وآمدهای بین مسیر فرودگاه تا هتل و بالعکس، راحت می‌شوید. ترانسفر فرودگاهی یکی دیگر از خدمات رزرو تور دبی با هواپیمایی امارات است که با استفاده از آن، از مشکلات گشتن تاکسی یا وسیله نقلیه برای گشت‌وگذار یا رفتن به فرودگاه راحت می‌شوید. به محض خروج از فرودگاه، راننده آماده است تا شما را به مقصد مورد نظر برساند.

4. امکانات رفاهی داخل کابین کابین لوکس امارات، سفری آسوده و خاطره‌انگیز را برای مسافران به مقصد دبی رقم می‌زند. در این کابین‌ها، هر مسافری از فضای خصوصی و اختصاصی برخوردار است. یکی از ویژگی‌های خاص این کابین‌ها، صندلی‌هایی است که با ارگونومی بدن کاملاً سازگار هستند. این صندلی‌ها، انعطاف‌پذیر هستند و به خوبی خم می‌شوند. می‌توانید روی این صندلی‌های تخت‌خواب‌شو لم بدهید و خود را تا پایان سفر با نمایشگر ال سی دی که در هر کابین تعبیه شده، سرگرم کنید.

سوئیت‌های هر کابین، دارای تنظیم‌کننده دما نیز هستند. اگر غذا یا نوشیدنی خاصی نیز هوس کردید، این امکان را دارید تا از طریق چت ویدئویی با مهمانداران تماس بگیرید و منوی غذایی خود را سفارش دهید.

5. عدم نیاز به ۳۰۰۰ درهم پول نقد یکی از نگرانی‌های مسافران ایرانی در سفر به دبی، همراه‌داشتن پول نقد به میزان ۳۰۰۰ درهم است که ممکن است از لحاظ امنیتی، مشکلاتی برای آن‌ها به وجود آورد. در این راستا، شرکت هواپیمایی امارات، یک امتیاز ویژه برای مشتریان خود در نظر گرفته است. با استفاده از این امتیاز، با خیالی آسوده و بدون نگرانی بابت حمل پول نقد، به دبی سفر می‌کنید و از گشت‌و‌گذار در این شهر زیبا لذت خواهید برد.

دیدنی های امارات در تور دبی

با تور دبی به گنجینه‌ای از جاذبه‌های امارات قدم می‌گذارید! از برج خلیفه که یکی از بلندترین ساختمان‌های جهان است، تا دبی مال، هر آنچه که از یک سفر رؤیایی انتظار دارید، دبی به شما ارائه می‌دهد. در این شهر، اماکن دیدنی‌ و جذاب با معماری جالبی وجود دارد که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. در ادامه قرار است به تعدادی از بهترین جاهای دیدنی دبی اشاره کنیم. با ما همراه باشید:

  • برج العرب: بلندترین هتل دنیا در شهر دبی است. این برج دارای زمین تنیس بزرگی است که علاقه‌مندان به این ورزش می‌توانند با رفتن به آخرین طبقات برج، از آن لذت ببرند.
  • پارک آبی وایلد وادی: معروفترین پارک تفریحی دبی است که دارای استخر، آبشار، رستوران و چندین فروشگاه است. با رفتن به این پارک، می‌توانید روی سرسره‌های آبی لیز بخورید.
  • مراکز خرید دبی مال: این مرکز خرید به قدری بزرگ است که چند روز زمان می‌برد تا از تمامی بخش‌های آن بازدید کنید. در این مرکز خرید، اجناس با قیمت مناسب پیدا می‌کنید.
  • ساحل جمیرا: یکی از سواحل زیبا با شن‌های سفیدرنگ است. قدم‌زدن بر روی این ساحل در دبی با امکاناتی که در اطراف آن برای مسافران تدارک دیده شده است، خاطرات خوشی از سفر به دبی را برای شما رقم می‌زند.
  • پیست اسکی: اولین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه است. اسنوبرد سواران حرفه‌ای می‌توانند در این منطقه، پرش‌های نمایشی را تمرین کنند. تجهیزات اسکی و اسنوبرد در این مجموعه قابل اجاره هستند.
  • آکواریوم: این آکواریوم، بیش از ۱۰ میلیون لیتر آب و ۳۳ هزار گونه جانور دریایی دارد. مهمترین بخش این آکواریوم، تونل آن است که می‌توانید انواع ماهی‌، کوسه‌، سفره‌ماهی‌ و دیگر موجودات دریایی را از نزدیک مشاهده کنید.
  • موزه: در حیاط این موزه، انواع قایق‌ و خانه‌های سنتی اماراتی، بادگیرها و مجموعه‌ای از تسلیحات نظامی قدیمی به نمایش گذاشته شده است. پ
  • ارک دلفین: در این پارک می‌توانید رقص دلفین‌ها در آب، بازی با توپ و حلقه و دیگر حرکات نمایشی آن‌ها، را از نزدیک ببینید و لذت ببرید. علاوه‌براین، زمین بازی همراه با وسایل پیشرفته برای کودکان اختصاص داده شده است.
  • سافاری دبی: در طول مسیر سافاری، از میان تپه‌های شنی و مناظر زیبای کویر عبور می‌کنید. توقف در مزرعه پرورش شتر و اردوگاه شبانه از دیگر تفریحات سافاری دبی هستند.

چرا تور دبی تریپ

دریافت ویزای گردشگری دبی با آژانس مسافرتی تریپ برای مسافران از همیشه آسان‌تر شده است. کارشناسان مجرب این آژانس تلاش می‌کنند، شما را در تمامی مراحل ویزا همراهی کنند تا مشکلی از این بابت برایتان پیش نیاید. قیمت تور خارجی این آژانس مقرون‌به‌صرفه‌‌تر از سایر آژانس‌های مسافرتی است. ضمن اینکه علاوه‌بر بلیط هواپیما و هتل، خدمات دیگری مانند ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری نیز در تور دبی تریپ ارائه می‌شود تا از لحظات سفر خود نهایت لذت را ببرید.

تور دبی تریپ با هواپیمایی امارات و ایرعربیا، دو ایرلاین معتبر و باکیفیت برگزار می‌شود که با استفاده از آن‌ها، دیگر نگران همراه داشتن ۳۰۰۰ درهم پول نقد برای ضمانت بازگشت به کشور نخواهید بود. در این تورها، برنامه بازدید از جاذبه‌های گردشگری دبی نیز طراحی شده تا مسافران بتوانند از جاذبه‌های دیدنی این شهر لوکس دیدن کنند. با مراجعه به وبسایت www.trip.ir پکیج‌های تور دبی و راس‌الخیمه را در تاریخ‌های مختلف و با مدت‌زمان‌های گوناگون مشاهده خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا رزرو تور، هم می‌توانید از طریق وبسایت اقدام کرده و هم با شماره‌تلفن 02175134000 تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای مشتاق شما برای کسب تجربه‌های جدید هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی