اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305077993826155
در دسترس نیست

تیزر تبلیغاتی چیست؟ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

کد: 140305077993826155

، (اخبار رسمی): تیزر تبلیغاتی این فرصت را به شما می‌دهد که با ایجاد هیجان در مورد تولید یک محصول یا خدمات خاص، مخاطبان زیادی را جذب کنید. اکثر کسب و کارها در حوزه‌های مختلف با ساخت تیزر به دنبال بازاریابی و به رخ کشیدن قدرت خود در میان رقبا هستند.

تیزر تبلیغاتی چیست؟ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
تیزر تبلیغاتی چیست؟ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
تیزر تبلیغاتی چیست؟ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
تیزر تبلیغاتی چیست؟ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
تیزر تبلیغاتی چیست؟ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
تیزر تبلیغاتی چیست؟ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

تیزر تبلیغاتی این ویژگی را دارد که هر نوع ایده را به یک محتوای ویدئویی کوتاه و اثربخش تبدیل کند و کاربران فضای آنلاین را به تکاپو بیندازد!

اما ساخت تیز تبلیغاتی چه مزایایی برای کسب و کارها دارد و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در این بررسی به پرسش‌های رایج در مورد تیزرهای تبلیغاتی پاسخ می‌دهیم.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزرهای تبلیغاتی کلیپ‌های کوتاهی هستند که به منظور برندسازی انجام می‌شود. هدف اصلی یک تیزرها ایجاد سروصدا، تشویق مخاطب به جستجوی اطلاعات بیشتر و منتظر ماندن برای انتشار کامل یک محصول یا خدمات است. احتمالا تیزرهای مختلفی را بارها در تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی در سطح شهر و حتی بنر تبلیغاتی اینستاگرام دیده ­اید. کسب و کارها به سراغ تیزر تبلیغاتی می‌روند تا با معرفی محصول یا خدمات به آگاهی از برند، جذب مخاطب و فروش برسند.

تیزرهای تبلیغاتی در کانال‌های بازاریابی مختلف از جمله شبکه‌های اجتماعی یا تلویزیون نمایش داده می­شوند. یک تیزر تبلیغاتی در زمانی کوتاهی بین 30 تا 60 ثانیه تولید می‌شود تا در مخاطب حس کنجکاوی ایجاد کند. مخاطبی که کنجکاو می‌شود، یک اقدام خاص را انجام می‌دهد. این اقدام می‌تواند تماس با کسب و کار یا خرید محصول باشد!

چرا تیزرهای تبلیغاتی برای کسب و کارها مهم هستند؟

یک ویدیوی 15 ثانیه‌ای می‌تواند به اندازه وبلاگی که خواندن آن پنج دقیقه طول می‌کشد، تاثیر گذار باشد. تفاوت این است که ویدیو این کار را بسیار سریع‌تر انجام می‌دهد. بازاریابی ویدیویی چیز جدیدی نیست، اما بهترین ابزاری است که یک برند می‌تواند برای جلب توجه مخاطبان هدف خود از آن استفاده کند.

بسیاری از کسب و کار با تیزر تبلیغاتی به توسعه برند خود در فضای آنلاین کمک می‌کنند. در ادامه به مزایای ساخت تیزرهای تبلیغاتی اشاره می‌کنیم:

ایجاد هیجان و سر و صدا

تیزرهای تبلیغاتی به ایجاد هیجان در بین مخاطبان هدف شما کمک می‌کنند. درست مانند تیزرها یا تریلرهای مربوط به فیلم‌های سینمایی که به شما نشان می‌دهند چه چیزی قرار است نمایش داده شود، تیزرهای تبلیغاتی نیز می‌توانند همین کار را برای کسب و کار شما انجام دهند. این تیزرها باعث ایجاد سر و صدا می‌شوند و نام برند را دهان به دهان منتقل می‌کنند.

افزایش آگاهی از برند

تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای نمونه‌ای کوتاه از اتفاقات آینده را نشان می‌دهد و این یک مزیت بزرگ برای شرکت‌ها و کمک به ایجاد آگاهی از برند است. بهتر است از تصاویر و صداهای ثابت در تیزرهای تبلیغاتی برای ایجاد یک برند قوی و قابل تشخیص استفاده کنید. همچنین لحن برند، لوگو پیام کسب و کار خود را در تیزر به کار ببرید.

انتشار در کانال‌های بازاریابی

تیزرهای تبلیغاتی برای دنیای رسانه‌های اجتماعی است. درحقیقت تیزرها یک استراتژی کاربردی به ویژه برای تبلیغات در اینستاگرام هستند. محتوای ویدیویی تیزر تطبیق پذیری زیادی دارد و به راحتی در بسیاری از پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و فیسبوک قابل به اشتراک گذاری است.

بازخورد مخاطبان هدف

تیزرهای تبلیغاتی برای مخاطبان شما انتظار ایجاد می‌کنند، اما به عنوان نوعی تعامل نیز عمل خواهند کرد. مخاطبان هدف می‌توانند انتقادات خود را در مورد انتشار یک محصول یا خدمات جدید که ابزاری حیاتی برای یک برند است، به اشتراک بگذارند. استفاده از بازخورد به یک برند این امکان را می‌دهد که محصول یا خدمات خود را قبل از انتشار مورد بازبینی قرار دهید و تیزر در این مورد می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی خوب عبارتند از:

جذابیت و هیجان: مهمترین ویژگی یک تیزر حرفه‌ای، جذابیت است. به این معنی که محتوا باید مخاطب را برای چند ثانیه میخکوب کند و اجازه پلک زدن به او ندهد. استفاده از تصاویر زیبا و یک داستان قوی به جذابیت تیزر کمک می‌کنند.

استفاده از موسیقی: قدرت موسیقی را برای تیزر نمی‌توان نادیده گرفت. موسیقی به ویدئوی تبلیغاتی احساس می‌دهد و تاثیرگذاری داستانی که روایت می‌کند را تقویت خواهد کرد. موسیقی مطابق لحن محتوا انتخاب کنید.

سادگی و قابل فهم: تیزر تبلیغاتی تنها چند ثانیه طول می‌کشد. پس در همین چند ثانیه باید مفهوم و داستان خود را به خوبی منتقل کند. اینجاست که هنر سناریونویسی و کارگردانی اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

آگاهی از برند: گنجاندن نام برند راهی ضروری برای اطمینان از این است که مخاطبان شما می‌دانند چه کسی با آنها صحبت می‌کند. ما آگاهی از برند فقط از نام برند نیست! رنگ‌ها، فونت‌ها، آرم‌ها، صداها و موارد دیگر نیز موثر هستند.

درگیر عاطفی: تیزر تبلیغاتی احساساتی مانند هیجان، تعلیق یا کنجکاوی را برمی‌انگیزند که به ایجاد ارتباط با مخاطب کمک می‌کند. مخاطب شما باید از نظر احساسی تحریک شود تا اقدام خاصی را انجام دهد.

زمان ‌بندی استراتژیک: اگر تیزر تبلیغاتی در زمان مناسب منتشر می‌شود، تأثیر را به حداکثر می‌رساند. این تیزرها اغلب به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی گسترده‌تر برای یک رویداد مهم تولید می‌شوند.

مخاطبان هدف: تیزرهای حرفه‌ای با توجه به علایق و ترجیحات مخاطبان طراحی می‌شوند. پس مطمئن شوید محتوای تیزر با کاربرانی که به احتمال زیاد به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند همخوانی دارد.

کال تو اکشن: یک تیزر تبلیغاتی باید مخاطب را تشویق به اقدام کند. این اقدام می‌تواند ثبت نام در سایت، دنبال کردن شما در شبکه‌های اجتماعی یا خرید محصول باشد. داشتن یک سناریو قوی به اقدام از سوی مخاطب منجر می‌شود.

تیزر تبلیغاتی در چه دسته‌های محتوایی قرار می‌گیرد؟

تیزر تبلیغاتی را می‌توان برای اهداف مختلف تولید کرد. در ادامه به انواع تیزرهای تبلیغاتی اشاره می‌کنیم:

تیزرهای تبلیغاتی محصول

از تیزر برای نمایش جدیدترین محصولات خود استفاده کنید. این نوع تیزرها بر محصول متمرکز هستند و هدفشان ترویج هیجان در میان مخاطبان برای آگاهی از محصول و فروش در آینده است. یکی از نمونه‌های رایج از تیزرهای تبلیغاتی محصول همان کاری است که اپل یا سامسونگ برای محصولات خود انجام می‌دهند.

تیزرهای تبلیغاتی خدماتی

آیا قصد دارید خدمات جدیدی ارائه دهید؟ در این ویدئوی کوتاه و ساده در مورد خدمات خود صحبت کرده و مخاطبان را با یک سوال جذب کنید. برای مثال با تولید محتوا ویدیوئی اینستاگرام می‌تواند خدمات خود را خیلی واضح و کوتاه با ایجاد یک محتوای جذاب تبلیغ کنید. خدمات شما می‌تواند فروش بلیط هواپیما یا خدمات ساختمانی باشد.

تیزرهای تبلیغاتی برندینگ

اگر هم هدفتان برندسازی است، تیزر تبلیغاتی گزینه خوبی است. با تیزر می‌توانید ماموریت و اهداف سازمانی خود را نشان دهید. با این کار به کاربران نشان می‌دهید که چقدر حرفه‌ای هستید. برای ایجاد کال تو اکشن می‌توانید آدرس سایت یا شعبه فیزیکی کسب و کار خود را در ویدئو معرفی کنید تا مخاطبان بیشتر با شما آشنا شوند.

دنیای بازاریابی در این روزها با انواع و اقسام ویدیوها پر شده است، به خصوص تیزرهای تبلیغاتی که هدفشان ایجاد سر و صدا و هیجان است. تیزر تبلیغاتی به برند شما اجازه می‌دهد تا افکار و احساسات بازار هدف را در مورد محصول یا خدمات خود تحریک کنید. فقط کافی است ساخت تیزر تبلیغاتی خود را به تیمی از متخصصان مانند کارینو بسپارید تا به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی‌تان کمک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی