اطلاعات تماس
  • 021266***** - 021266*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305107996725617
در دسترس نیست

جراحی چاقی

ایران کشور پیشرو در جراحی چاقی!

کد: 140305107996725617

، تهران , (اخبار رسمی): حتما می‌دانید که چاقی علاوه بر تاثیر منفی روی ظاهر، چقدر می‌تواند روی بروز بیماری‌های دیگر تاثیر مثبت داشته باشد. برای نمونه می‌توان به بیماری‌هایی نظیر سرطان، دیابت نوع دو، مشکلات قلبی و عروقی، اختلالات تنفسی و… اشاره کرد.

ایران کشور پیشرو در جراحی چاقی!
مهران غفوریان قبل و بعد جراحی چاقی

کشور ایران را می‌توان یکی از سه کشور برتر دنیا در زمینه جراحی چاقی تلقی کرد. کیفیت انجام این عمل در کشورمان به اندازه‌ای بالاست که می‌توان اثرات آن را لاغری بازیگران و سلبریتی‌های ایرانی دید.

پیشرفت‌های ایران در حوزه پزشکی برکسی پوشیده نیست. کشور ایران را می‌توان یکی از سه کشور برتر دنیا در زمینه علم جراحی چاقی تلقی کرد. کیفیت انجام این عمل در کشور ما به اندازه‌ای بالاست که می‌توان اثر آن را در لاغری سلبریتی‌های ایرانی دید. حتما می‌دانید که چاقی علاوه بر تاثیر منفی روی ظاهر، چقدر می‌تواند روی بروز بیماری‌های دیگر تاثیر مثبت داشته باشد. برای نمونه می‌توان به بیماری‌هایی نظیر سرطان، دیابت نوع دو، مشکلات قلبی و عروقی، اختلالات تنفسی و… اشاره کرد. اما جراحی‌های چاقی خود دارای روش‌های مختلفی هستند. در ادامه به این روش‌ها و افراد شناخته شده‌ای که این جراحی‌ها را انجام داده اند، اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

انواع روش‌های جراحی چاقی در ایران به طور کلی می‌توان مهم‌ترین روش‌های جراحی چاقی در ایران را روش‌های بای پس معده و اسلیو معده تلقی کرد. افرادی که به سراغ تجربه عمل لاغری می‌روند، بعد از این عمل‌ها احتمالا با مواردی مانند کاهش اشتها روبرو می‌شوند. به همین دلیل کالری دریافتی آن‌ها کمتر شده و سریعاً لاغری می‌شوند. البته که صرفا تصمیم به تجربه این عمل برای لاغر شدن کفایت نمی‌کند. بلکه باید به سراغ بهترین جراح چاقی در تهران بروید. چنین فردی به دلیل داشتن تخصص و مهارت کافی، عمل را بدون کوچک‌ترین عوارضی پیش برده و اندامی زیبا را به شما هدیه می‌دهند.

جراحی چاقی؛ گزینه محبوب سلبریتی‌های ایرانی اگر از ما بخواهید نام چند مورد از افراد محبوب ایرانی که عمل لاغری را تجربه کرده‌اند بیاوریم، مطمئن باشید که گزینه‌های زیادی را ذکر می‌کنیم. این افراد با سپردن پیکر خود به تیغ بهترین جراح چاقی تهران، با اعتماد به نفس بیشتری برابر دوربین‌ها به میدان رفته اند. از مجری‌های تلویزیونی گرفته تا بازیگران و….

جواد خیابانی فوتبال دوستان صدای این گزارشگر پرهیجان و باسابقه را بارها شنیده اند. اقای خیابانی در مقطعی از زندگی خود بدلیل چاقی مفرط، در بیمارستان بستری شد و چاره‌ای جز لاغری برای فرار از این مشکلات نداشت. در نهایت پس از تجربه عمل بای پس معده، ایشان توانستند ۴۵ کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کنند. اقای خیابانی علاوه بر فعالیت در عرصه گزارشگری فوتبال، در زمینه بازیگری هم فعالیت‌هایی داشته اند.

مهران غفوریان بازی ایشان را در سریال‌های مختلف صدا و سیما بارها دیده اید. آقای غفوریان تا پیش از تجربه عمل جراحی به منظور فرار از چاقی، بدلیل اندام چاقش شناخته میشد. اما انجام عمل لاغری سبب شد که ایشان با ظاهری کاملا متفاوت در برنامه‌های بعد از عمل ظاهر شوند. اگر به سریال‌هایی که تحت کارگردانی آقای مهران مدیری تولید شده‌اند دقت کرده باشید، احتمالا بارها با اندام چاق آقای غفوریان روبرو شده اید. از مهم‌ترین این سریال‌ها می‌توان به طنز در حاشیه اشاره کرد.

سالار عقیلی محبوبیت انواع عمل لاغری به گوش اهالی موسیقی ایران هم رسیده است. آقای سالار عقیلی هم از جمله افرادی بود که با اندامی درشت و چاق روی صحنه ظاهر میشد و به آواز خواندن می‌پرداخت. اما ایشان در اوّلین کنسرت‌هایی که پس از لاغری برگزار کرد، تعجب حاضران در سالن را برانگیخت. ایشان با چنان تغییر بزرگی خودش را به موسیقی دوستان نشان داد که گویی نسخه جدیدی از سالار عقیلی روی صحنه آمده است. گفته می‌شود ایشان کاهش وزنی برابر با ۵۰ کیلوگرم را تجربه کرده اند.

مزایای عمل جراحی چاقی در ایران بی‌دلیل نیست که تا این اندازه افراد به سراغ عمل‌های لاغری می‌روند. به بیان بهتر، تنها مزیت این عمل ها، لاغری نیست. بله مزایای زیر را نیز می‌توان برشمرد:

  • درمان مشکلات قلبی و عروقی
  • رفع اختلالات تنفسی
  • جلوگیری از بیماری‌هایی مانند سرطان، دیابت نوع دو و…
  • کاهش اشتها مفرط افراد و…

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر ناصر ملک پور

دکتر ناصر ملک پور بیش از یک دهه در زمینه جراحی چاقی و عروق فعالیت داشته‌اند و در حال حاضر دانشیار و رئیس بخش جراحی عمومی بیمارستان شهید مدرس در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند. ایشان تاکنون بیش از 10 هزار جراحی چاقی موفق داشته‌اند و از استاتید و بنیانگذاران رشته فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی در ایران هستند.

اطلاعات تماس
  • 021266***** - 021266*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان