اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305107997025391
در دسترس نیست

گالا: سرمایه‌گذاری در آینده بازی‌های آنلاین با استفاده از ارز دیجیتال

کد: 140305107997025391

، (اخبار رسمی): امروزه دنیای ارزهای دیجیتال فراتر از سیستم‌های مالی قدم گذاشته و در گوشه‌وکنار زندگی روزمره مشاهده می‌شود. یکی از مهم‌ترین صنایع که بی‌تاثیر از ارزهای دیجیتال نیست، صنعت گیمینگ است.

گالا: سرمایه‌گذاری در آینده بازی‌های آنلاین با استفاده از ارز دیجیتال
گالا: سرمایه‌گذاری در آینده بازی‌های آنلاین با استفاده از ارز دیجیتال
گالا: سرمایه‌گذاری در آینده بازی‌های آنلاین با استفاده از ارز دیجیتال
گالا: سرمایه‌گذاری در آینده بازی‌های آنلاین با استفاده از ارز دیجیتال
گالا: سرمایه‌گذاری در آینده بازی‌های آنلاین با استفاده از ارز دیجیتال
گالا: سرمایه‌گذاری در آینده بازی‌های آنلاین با استفاده از ارز دیجیتال

درحال‌حاضر، بیش از ۳ میلیارد گیمر فعال در سراسر دنیا حضور دارند؛ این موضوع بدین معنا است که نزدیک به ۵۰ درصد از شهروندان جهان، از مشتریان این صنعت به‌حساب می‌آیند. رونق بالای گیمینگ و قابلیت‌های ویژه ارزهای دیجیتال، باعث شده‌است تا رمزارزهایی مانند گالا به بازار معرفی شوند. قیمت ارز گالا به‌خاطر رشد ۱۵۰۰درصدی که از زمان عرضه تاکنون به‌دست آورده‌است، سبب شده تا سرمایه‌گذاران زیادی به خرید آن تمایل داشته باشند. در ادامه، ضمن معرفی تاریخچه این رمزارز، به مزایا و نحوه خرید آن نیز خواهیم پرداخت.

تاریخچه ارز گالا

پروژه گالا در سال ۲۰۱۹ توسط فردی به نام «اریک شیرمیر» که یکی از بنیان‌گذاران شرکت Zynga نیز محسوب می‌شود پایه‌گذاری شد. امروزه پروژه گالا بیش از ۳۵۰ کارمند تمام‌وقت دارد که البته این رقم بدون درنظرگرفتن توسعه‌دهندگانی است که به‌صورت مستقل مشغول این پروژه هستند.

پروژه گالا به چهار بخش زیر تقسیم‌بندی می‌شود:

·          Gala Games

·          Gala Music

·          Gala Film

·          Gala Chain

کاربرانی که از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند، باید رمزارز گالا که با نماد GALA در صرافی‌ها خریدوفروش می‌شود را به‌عنوان هزینه پرداخت کنند؛ درواقع، هرچقدر که اکوسیستم گالا بیشتر پیشرفت کرده و مخاطبان زیادتری پیدا کند، درخواست‌ها برای خرید ارز گالا برای پرداخت هزینه این سرویس‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد؛ طبیعی است که به‌خاطر افزایش درخواست‌ها برای خرید، قیمت ارز گالا نیز افزایش پیدا کند.

ارتباط صنعت گیمینگ و ارزهای دیجیتال

بزرگ‌ترین قابلیتی که دنیای ارزهای دیجیتال برای صنعت گیمینگ به‌ارمغان آورده‌است، امکان داشتن مالکیت روی دارایی‌های دیجیتال داخل بازی است. پلیرها می‌توانند به‌صورت واقعی مالک کاراکتر، اسلحه، زمین و ... باشند و آزاد هستند که به خریدوفروش این دارایی‌ها نیز مشغول شوند؛ همچنین، در پلتفرم‌هایی مانند گالا، پلیرها می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را به بازی‌های دیگری داخل پلتفرم منتقل کرده و در محیط‌هایی متنوع از آن‌ها استفاده کنند.

جالب است بدانید که بسیاری از افراد در بازی‌هایی که قابلیت مالکیت آیتم‌ها را فراهم کرده‌اند، به خریدوفروش دارایی‌های مختلف مشغول هستند و از این راه، کسب درآمد می‌کنند؛ درواقع، به‌جای دارایی‌های فیزیکی، دارایی‌های دیجیتالی را خریدوفروش کرده یا این‌که آن‌ها را توسعه می‌دهند.

مزایای رمزارز گالا

رمزارز گالا دارای ویژگی‌های خاصی است که باعث شده‌اند خرید آن به امری ارزشمند تبدیل شود. تعدادی از این مزایا را در ادامه شرح خواهیم داد.

بلاک‌چین قدرتمند

رمزارز گالا دارای یک بلاک‌چین قدرتمند است؛ به‌نحوی که می‌توان ویژگی‌های این بلاک‌چین را با معروف‌ترین بلاک‌چین‌های بازار مقایسه کرد. داشتن یک بلاک‌چین سریع و امن، تاثیر بالایی روی پایداری خدمات‌رسانی سرویس‌های این رمزارز می‌گذارد.

امکان مشارکت در توسعه

یکی دیگر از فاکتورهایی که روی قیمت ارز گالا تاثیرگذار است، این است که توسعه‌دهندگان از سراسر دنیا می‌توانند از بلاک‌چین گالا استفاده کرده و اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های خودشان را ارائه دهند. هنگامی که توسعه‌دهندگان مختلف با ایده‌های خلاقانه و جذاب، پروژه‌های خود را بر بستر بلاک‌چین گالا پیاده‌سازی می‌کنند، روند توسعه بلاک‌چین تسریع شده و شهرت آن نیز افزایش می‌یابد.

عدم استفاده از روش ICO برای جذب سرمایه

یکی از روش‌های مرسوم جذب سرمایه در دنیای ارزهای دیجیتال، روش ICO است. در این روش، سرمایه‌گذاران قبل از عرضه عمومی یک رمزارز، میزان مشخصی از آن را دریافت کرده و در ازای آن، هزینه توسعه پروژه را می‌پردازند. جالب است بدانید که پروژه گالا از این روش استفاده نکرده و هزینه‌های خود را با فروش پروداکت‌های مختلف تامین کرده‌است. عملکرد مستقل و خلاقانه تیم گالا، قطعا روی قیمت ارز گالا نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

رمزارز گالا را از کجا بخریم؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شود، این است که رمزارز گالا را از کجا می‌توان خریداری کرد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که امروزه صرافی‌های داخلی و خارجی زیادی وجود دارند که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها، سرمایه‌گذاری روی این رمزارز را شروع کرد. یکی از بهترین صرافی‌های داخلی که نه‌تنها رمزارز گالا، بلکه بیش از ۶۰۰ رمزارز دیگر را نیز می‌توان از آن خرید، صرافی بیت ۲۴ است.

بیت ۲۴ به‌عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های ایرانی، همواره در تلاش است تا خدماتی درجه‌یک را به کاربران خود ارائه داده و فضایی امن و ساده را برای انجام معاملات مختلف ایجاد کند. ازطریق این صرافی، نه‌تنها می‌توان قیمت ارز گالا را به‌صورت لحظه‌ای دنبال کرد، بلکه می‌توان از آخرین تغییر و تحولات آن نیز مطلع شد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما هم قصد خرید ارز گالا را دارید، به‌هیچ‌عنوان بیت ۲۴ را از دست ندهید.

جمع‌بندی

در این مطلب، سعی کردیم تا به معرفی ارز گالا و ویژگی‌های بی‌نظیر آن بپردازیم. سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های مرتبط با سرگرمی، همواره سوددهی بالایی داشته و احتمال می‌رود که پروژه گالا نیز به‌عنوان یک پل ارتباطی بین دنیای ارزهای دیجیتال و صنعت گیمینگ و سرگرمی، بتواند به رشد خود ادامه داده و سود قابل‌توجهی را عاید سرمایه‌گذاران کند؛ چراکه خوشبختانه قیمت ارز گالا از زمان معرفی تاکنون افزایش زیادی داشته و احتمال ادامه این روند بسیار بالا خواهد بود. در آخر، امیدواریم مطالب گفته‌شده بتوانند در ایجاد یک تصویر دقیق از پروژه گالا و مزایای آن تاثیرگذار باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه