اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305117997423827
در دسترس نیست

عصب‌کشی دندان: همه چیز درباره متخصص آن و هزینه‌هایش!

هزینه های عصب کشی دندان: آیا می‌ارزد؟

کد: 140305117997423827

، تهران , (اخبار رسمی): به دنبال آسیب دیدن عصب و پالپ دندان، دندانپزشکان به سراغ روش درمانی عصب کشی می‌روند. اما افراد به دلیل اینکه ممکن است از نظر اقتصادی در فشار باشند، به همین دلیل خیلی به سراغ عصب کشی ممکن است نروند.

هزینه های عصب کشی دندان: آیا می‌ارزد؟
هزینه عصب کشی توسط دکتر عصب کشی در مرزداران

عفونت ریشه دندان، تهدیدی جدی برای سلامت شما است؛ پس درمان آن را جدی بگیرید!

به همین دلیل این سوال را مطرح می‌کنند که آیا پرداختن این هزینه‌ها برای عصب کشی یا درمان ریشه دندان ارزش دارد یا خیر؟ این را بدانید که درد‌های مربوط به عفونی شدن پالپ دندان و آسیب دیدن اعصاب آن، آنقدر شدید و آزاردهنده است که پرداخت هزینه برای آن ارزش دارد.

این درد زمانی بیشتر شعله‌ور می‌شود که برای جویدن لقمه غذا به دندان فشار بیاورید. بسیاری از افراد به دنبال آشنایی با عوامل موثر بر قیمت عصب کشی دندان هستند. در ادامه به این عوامل اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

عصب کشی چیست؟ همانطور که گفتیم یکی از روش‌های رایج درمانی که از سوی دندانپزشکان به کار گرفته می‌شود، عصب کشی است. این روش به منظور حذف عفونت ریشه دندان انجام می‌شود. به طوری که فرد را از درد‌های شدید این آسیب دیدگی، خلاص می‌کند. پیش از توضیح درباره عوامل موثر بر هزینه عصب کشی دندان، ابتدا بد نیست درباره ساختار دندان هم صحبت کنیم.

دندان یک لایه خارجی دارد که مینا نام دارد. سپس در زیر این لایه، بخش دیگری به نام عاج قرار گرفته و در قسمت داخلی نیز هسته‌ای نرم وجود دارد. این هسته تا ساختار ریشه دندان ادامه داشته و وجود دارد.

از این ساختار داخلی و هسته ای، به عنوان پالپ دندان یاد می‌شود. پالپ از عروق خونی و ساختار‌های عصبی به همراه بافت پیوندی تشکیل شده است. چنانچه پوسیدگی دندان به پالپ نفوذ کند، دندان دچار التهاب و عفونت می‌شود.

به همین دلیل باید به سراغ یک متخصص عصب کشی برای درمان این مشکل بروید. در صورتی که ساکن غرب تهران هستید می‌توانید به مطب متخصص عصب کشی دندان در مرزداران مراجعه کنید. می‌توان از عصب کشی به عنوان خدمات تمیز کننده پالپ دندان نیز یاد کرد. طوری که دندان را از بافت‌های عفونی و خراب نجات می‌دهد. در ادامه درباره عوامل موثر بر قیمت عصب کشی دندان برای شما خواهیم گفت

عوامل موثر بر قیمت عصب کشی دندان هزینه عصب کشی دندان وابسته به فاکتور‌های مختلفی تعیین می‌شود. از مهم‌ترین این موارد می‌توان نوع دندان آسیب دیده، میزان تخصصی که دندانپزشک داراست، محل مطب و… را نام برد.

اینکه به سراغ یک دندانپزشک عمومی بروید یا بهترین متخصص عصب کشی دندان در مرزداران را انتخاب کنید نیز در این باره موثر است. به هر حال می‌توان عوامل موثر بر قیمت عصب کشی دندان را شامل موارد ذکر شده در لیست زیر دانست:

  • نوع دندان و محل آن: در این باره باید گفت که پیچیده‌ترین دندان‌های حفره دهان برای عصب کشی، دندان‌های آسیاب هستند. چرا که آناتومی این دندان‌ها پیچیده‌تر است. همچنین برای عصب کشی دندان‌های جلویی باید هزینه کمتری نسبت به دندان‌های عقبی پرداخت کنید.
  • سختی‌های موجود در عمل عصب کشی: واضح است که هرچه کار دندانپزشک سخت‌تر باشد، هزینه‌های بیشتری برای عمل عصب کشی باید پرداخت کنید. دندانپزشکان بهترین آموزش‌ها را در این مسیر دیده اند. به طوری که از تجهیزات پیشرفته‌ای برای این کار استفاده می‌کنند.
  • میزان تخصص دندانپزشک: شاید برخی از دندانپزشکان عمومی عصب کشی دندان شما را انجام بدهند. اما این را بدانید که انجام این کار توسط متخصص عصب دندان در مرزداران، نسبت به زمانی که این خدمات را از دندانپزشک عمومی دریافت کنید،
  • هزینه بیشتری به شما تحمیل می‌کند. هزینه‌های اضافی: عصب کشی، پایان مسیر درمان دندان‌های آسیب دیده نیست. بلکه باید به سراغ خدماتی مانند نصب روکش و یا پرکردن دندان هم بروید. این موارد هم هزینه‌های مربوط به خود را دارند. اما هزینه‌های این خدمات، ارزش پرداخت شدن را دارند. چرا که احتمال اسیب مجدد زودهنگام به دندان را از بین می‌برند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار تخصصی دندانپزشکی و ارتودنسی

تمامی اطلاعات و دانستنی‌های تخصصی در زمینه دندانپزشکی ارائه می‌شود. اطلاعاتی مفید در زمینه انواع درمان‌های دندانپزشکی از جمله ایمپلنت دندان، کشیدن دندان، درمان ریشه و خدماتی از این حوزه ارائه خواهد شد.

اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان