اطلاعات تماس
  • 021266***** - 021266*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305117997825617
در دسترس نیست

جراحی چاقی

تغییر و کاهش وزن سالار عقیلی و مهران غفوریان بعد از عمل لاغری

کد: 140305117997825617

، تهران , (اخبار رسمی): شاید بد نباشد درباره روش‌های مختلف جراحی‌های چاقی، مانند عمل‌های بای پس و اسلیو توضیحاتی خدمت شما ارائه کنیم.البته که از مزایای این دسته از عمل­ها نیز نباید چشم پوشی کرد. پس شما عزیزان تا پایان ما را همراهی کنید.

تغییر و کاهش وزن سالار عقیلی و مهران غفوریان بعد از عمل لاغری
سالار عقیلی و مهران غفوریان بعد از عمل لاغری

کاهش وزن و لاغری سالار عقیلی، موردی بود که شدیدا تعجب حاضران در کنسرت این هنرمند را تحریک کرد. به طوری که گفته می‌شود ایشان کاهش وزنی برابر با ۵۰ کیلوگرم را تجربه کرده است.

کاهش وزن و لاغری سالار عقیلی، موردی بود که شدیدا تعجب حاضران در کنسرت این هنرمند را تحریک کرد. به طوری که گفته می‌شود ایشان کاهش وزنی برابر با ۵۰ کیلوگرم را تجربه کرده است. اما این تنها مثال برای تاثیر شگفت‌انگیز عمل‌های جراحی مخصوص لاغری؛ مانند بای پس و اسلیو معده نیست. چرا که مهران غفوریان نیز با تجربه چنین عمل هایی، از شر اندام چاق خود خلاص شد. شاید بد نباشد درباره روش‌های مختلف جراحی‌های چاقی، مانند عمل‌های بای پس و اسلیو توضیحاتی خدمت شما ارائه کنیم.البته که از مزایای این دسته از عمل­ها نیز نباید چشم پوشی کرد. پس شما عزیزان تا پایان ما را همراهی کنید.

عمل اسلیو معده روش‌های مختلف به عنوان زیرمجموعه‌های جراحی چاقی مطرح هستند و یکی از این موارد، عمل بای پس معده هست. در این روش جراحی، بهترین جراح چاقی بخشی از معده را برمیدارد و به همین دلیل اشتهای فرد برای غذاخوردن کاهش می‌یابد. به همین دلیل بستر برای از دست رفتن بخش زیادی از اضافه وزن فراهم می‌شود. علت نام‌گذاری این روش این است که پس از انجام آن، معده شکلی شبیه آستین به خود می‌گیرد. همانطور که می‌دانید معادل کلمه انگلیسی Sleeve در زبان فارسی، کلمه آستین می‌باشد.

عمل بای پس معده دیگر روش جراحی چاقی که اتفاقا سابقه بیشتری نسبت به مورد قبلی دارد، روش بای پس معده است. قرار نیست در این روش معده بیمار بریده شده و از بدن خارج شود. بلکه هدف کاهش غذایی دریافتی و همچنین کاهش کالری دریافتی است. به بیان بهتر در این عمل تلاش می‌شود که بخش زیادی از غذای خورده شده توسط بیمار جذب نشود. این کار به کمک دور زدن بخش قابل توجهی از اندام معده انجام می‌شود. به طوری که بهترین جراح چاقی، بخشی از معده را به شکل یک کیسه درمیاورد و قسمت‌هایی که به جذب در روده اختصاص دارند را دور می‌زند.

جراحی‌های چاقی چه مزایایی دارند؟ در وصف روش‌های مختلف جراحی چاقی، می‌توان چندین مزیت مهم را ذکر کرد. مزایایی که هریک می‌توانند تاحدود زیادی روی سلامت عمومی بیمار تاثیر مثبتی بگذارند. انجام عمل چاقی می‌تواند فرد را از طیف وسیعی از بیماری‌ها نجات دهد. از بیماری‌های قلبی و عروقی گرفته تا بیماری‌هایی دیگر. مهم‌ترین مزایای این عمل‌ها به شرح زیرند:

  • فرار از بیماری سرطان: بروز بیماری سرطان علل مختلفی می‌تواند داشته باشد و یکی از مهم‌ترین این دلایل، چاقی افراد است. اما درصورتی که فرد از این معضل فرار کند، می‌تواند خود را از بیماری مهلک سرطان نیز نجات دهد. جلوگیری از ابتلا به دیابت نوع دو: بیماری دیابت از جمله مشکلاتی است که افراد چاق در معرض ابتلا به آن قرار دارند. اما بهترین جراح چاقی با نجات فرد از این مشکل، از بروز بیماری دیابت جلوگیری کرده و به تولید انسولین به میزان مناسب در بدن کمک می‌کند.
  • از بین بردن مشکلات تنفسی: افراد چاق عموما از مشکلات تنفسی برخوردارند. تنفس سخت، کیفیت زندگی و امور روزمره را کاهش می‌دهد. اما جای نگرانی نیست. چرا که به کمک جراحی چاقی می‌توان جلوی بروز و یا تداوم چنین مشکلاتی را گرفت.
  • بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی: از اصلی‌ترین عوارض چاقی، می‌توان به مشکلات فشار خون و مشکلات مربوط به کارکرد قلب اشاره کرد. اگر نگاهی به آمارهای مربوط به سکته بندازید، می‌توانید پی ببرید که چاقی چه نقشی در ثبت چنین آمارهایی داشته است.

به همین دلیل بهتر با فرار از چاقی، جلوی بروز چنین مشکلاتی را گرفت. یکی از بهترین راه‌ها به منظور از بین رفتن خطر سکته قلبی و مشکلاتی چون فشار خون، کاهش وزن اصولی است. کاهش وزنی که به کمک جراحی چاقی محقق خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر ناصر ملک پور

دکتر ناصر ملک پور بیش از یک دهه در زمینه جراحی چاقی و عروق فعالیت داشته‌اند و در حال حاضر دانشیار و رئیس بخش جراحی عمومی بیمارستان شهید مدرس در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند. ایشان تاکنون بیش از 10 هزار جراحی چاقی موفق داشته‌اند و از استاتید و بنیانگذاران رشته فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی در ایران هستند.

اطلاعات تماس
  • 021266***** - 021266*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان