اطلاعات تماس
  • 021266*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305127997925604
در دسترس نیست

تفاوت اسلیو معده و پیکرتراشی

افراد چاق به جای پیکرتراشی، اسلیو کنند

کد: 140305127997925604

، تهران , (اخبار رسمی): برخورداری از اندام خوش فرم و دارای تناسب، روی اعتماد به نفس افراد تاثیر قابل توجهی دارد. عده‌ای از افراد ممکن است با ورزش و رژیم به دنبال فرار از چاقی باشند. اما برخی هم به سراغ تکنیک‌های پزشکی برای این امر می‌روند.

افراد چاق به جای پیکرتراشی، اسلیو کنند
جراحی اسلیو معده بهتر است یا پیکرتراشی

کدام روش برای لاغری شکم موثرتر است؟ اسلیو معده یا پیکرتراشی؟

در این مسیر گزینه‌هایی مانند پیکرتراشی، اسلیو معده، بای پس معده و… پیش روی افراد است. علی رغم رواج عمل لیپوماتیک یا همان پیکرتراشی، اما بسیاری پزشکان توصیه می‌کنند که افراد به سراغ معده اسلیو معده بروند. نتایج این عمل ماندگاری قابل توجهی داشته و بدلیل کاهش اشتهای افراد پس از این عمل، احتمال بازگشت چربی کمتر است. در ادامه درباره عمل اسلیو معده بیشتر توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اسلیو معده چیست؟

یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین متدهای لاغری، جراحی اسلیو معده است. طی این روش، بخش زیادی از معده فرد برداشته شده و می‌توان از آن به عنوان روشی غیرقابل بازگشت یاد کرد. اگر دچار چاقی مفرط یا بیماری‌های دیگر ناشی از آن شده اید، می‌توانید به سراغ این روش بروید. بعد از انجام این عمل فرد امکان خوردن غذا در حجم بالا ندارد. به همین دلیل سریعا سیر شده و به همین دلیل دچار کاهش وزن سریع خواهد شد.

در تمامی زبان ها، این عمل به نام اسلیو شناخته می‌شود. افراد بدلیل نیاز به بازیابی اندام خوش فرم و زیبای خود به سراغ بهترین جراح اسلیو معده می‌روند. ممکن است عده‌ای از افراد برای برطرف کردن چاقی و اضافه وزن خود، نیاز به رژیم و ورزش به صورت ترکیبی داشته باشند. اما زمانی که اضافه وزن از حدی بالاتر رود، فرد باید گزینه‌هایی مانند مراجعه به بهترین جراح اسلیو معده در تهران را در نظر بگیرد.

آیا اسلیو معده خطرناک است؟

می‌توان این روش را یکی از بی‌خطرترین روش‌های جراحی لاغری دانست. درصورتی که خدمات جراحی اسلیو معده در تهران را توسط یک متخصص کاربلد دریافت کنید، احتمال بروز عارضه‌ای مانند مرگ، کمتر از نیم درصد خواهد بود. اما گذشته از مرگ و میر، درصورت مراقب نبودن برخی عوارض سبک‌تر ممکن است بروز کنند. برای نمونه بعد از عمل در افرادی که مراقبت کافی در دستور کار قرار نمی‌دهند، ممکن است خونریزی، عفونت و… دیده شود.

همچنین درصورت بی‌احتیاطی، احتمال بروز تورم در پا و آمبولی ریه نیز وجود دارد. البته که این امر، به راحتی قابل پیشگیری است. از سوی دیگر افرادی که به دارو‌های بیهوشی حساسیت نشان می‌دهند، بهتر است پیش از این عمل، با جراح اسلیو معده در تهران مشورت کنند.

مزایای اسلیو معده

شاید اصلی‌ترین مزیت این عمل جراحی، کاهش اشتهای افراد باشد. طوری که افراد دیگر منابع زیاد کالری را وارد بدن نتوانند کنند. همچنین غدت ترشح کننده هورمون گرلین هم طی این عمل از بدن خارج می‌شوند.

اما رفتن نزد جراح اسلیو معده، مزایای دیگری نیز دارد. این را بدانید که کاهش وزن افراد بعد از این عمل جراحی، شیب ملایمی خواهد داشت. بنابراین نگرانی بابت عوارض لاغری سریع مانند افتادن پوست و… نخواهید داشت. همچنین سنگ کیسه صفرا هم یکی دیگر از عوارضی است که گاها در مسیر جراحی‌های چاقی ممکن است دیده شود. اما خبری از آن در عمل اسلیو معده نخواهد بود.

همچنین بسیاری از بیماری‌هایی که به دنبال چاقی بروز می‌کنند، کنترل یا درمان خواهند شد. برای نمونه می‌توان به مشکلات تنفسی، قلبی و عروقی و همچنین بیماری دیابت نوع دو اشاره کرد. مطالعات نشان می‌دهند که بروز بیماری سرطان هم ارتباط خاصی با میزان چاقی دارد. بنابراین می‌توان به لاغری به کمک تخصص جراح اسلیو معده، جلوی بروز این بیماری مهلک را گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار تخصصی جراحی های درمانی داخلی

تمامی اطلاعات و دانستنی‌های تخصصی در زمینه جراحی‌های معده و عروق ارائه می‌شود. از جمله این جراحی‌ها می‌توان به انواع عمل‌های معده و لاغری مانند اسلیو معده و بای پس معده و انواع جراحی‌های عروق و واریس اشاره کرد.

اطلاعات تماس
  • 021266*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان