اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305288014125874
در دسترس نیست

راهنمای خرید دستگاه جذب اتمی AAnalyst 400

دستگاه جذب اتمی AAnalyst 400

کد: 140305288014125874

، (اخبار رسمی): دستگاه جذب اتمی یکی از دستگاه‌های مهم برای اندازه‌گیری کمی عناصر شیمیایی با استفاده از جذب اشعه‌ی نوری (نور) توسط اتم در حالت گازی است.

دستگاه جذب اتمی AAnalyst 400
دستگاه جذب اتمی AAnalyst 400

دستگاه جذب اتمی یکی از دستگاه‌های مهم برای اندازه‌گیری کمی عناصر شیمیایی با استفاده از جذب اشعه‌ی نوری (نور) توسط اتم در حالت گازی است. با توجه به کاربرد دستگاه جذب اتمی باید با راهنمای اطلاعات دقیق، خرید دستگاه را انجام داد تا با نیازهای آزمایشگاه متناسب باشد و کاربری مورد نیاز را ارائه دهد.

جهت خرید دستگاه جذب اتمی به راهنمای اطلاعات زیر دقت کنید:

دقت و اندازه گیری دستگاه جدب اتمی

میزان دقت دستگاه جدب اتمی با توجه به نوع لامپ آن قابل تغییر است. حساسیت لامپ‌های هالوکاتیدی چند عنصری نصبت به سایر لامپ‌ها کمتر است. پس در خرید دستگاه جذب اتمی حتما به نوع لامپ دقت کنید.

برند دستگاه جذب اتمی

انتخاب برند مناسب در خرید دستگاه جذب اتمی با توجه به مواردی همچون؛ پشتیبانی، قطعات به کار رفته و با کیفیت در دستگاه و ارائه خدمات پس از فروش بسیار مهم است.

مقاله دستگاه جذب اتمی 800 AAnalyst را اینجا بخوانید.

زمان مورد نیار جهت کار با دستگاه جذب اتمی

با توجه به زمان کار دستگاه جدب اتمی و نیاز شما جهت آنالیز نمونه، می‌بایست به زمان کار دستگاه جذب اتمی دقت کنید. زمان کار این دستگاه جهت جداسازی نمونه از 8 ساعت تا 5 دقیقه متغیر است.

انواع لامپ دستگاه جذب اتمی

انواع لامپ در دستگاه جذب اتمی شامل؛ لامپ هالوکاتدی، لامپ هالوکاتدی چند عنصری و لامپ‌های تخلیه بدون الکترود هستند. هر کدام از عناصر یک لامپ هالوکاتدی مخصوص به خود را نیاز دارند. لامپ‌های هالوکاتیدی برای شناسایی چند عنصر بکار می‌روند و لامپ تخلیه‌ی بدون الکترود برای طیف وسیعی از عنصرها کاربرد دارند.

موارد دیگر در خرید دستگاه جذب اتمی؛

  1. پیکربندی دستگاه
  2. نوع نمونه
  3. اتوماسیون
  4. نرم افزار و داده‌ها
  5. میزان بودجه‌ی خرید
  6. گازهای مورد نیاز
  7. نوع نمونه

امیدواریم این مقاله در بالا بردن اطلاعات شما در مورد خرید دستگاه‌ جذب اتمی کمک کرده باشد. برای اطلاع از شرایط خرید دستگاه HPLC به سایت سام پارس اکسیر مراجعه نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سام پارس اکسیر

شرکت سام پارس اکسیر از دهه نود به عرصه فروش و ارائه تجهیزات آزمایشگاهی از جمله کروماتوگرافی گازی و کروماتوگرافی مایع پای گذاشت. ما با پشتوانه علمی و تجربه مدیران متخصص و بنام این شرکت، به ارائه تجهیزات و خدمات مورد نیاز آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و موسسات تحقیقاتی پرداخته‌ایم.

اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید