اطلاعات تماس
  • 092145*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140306028017126256
در دسترس نیست

کدمعرف لیاتیم و ثبت نام به عنوان فروشنده و گرفتن نمایندگی فروش محصولات تراست

کدمعرف لیاتیم

کد: 140306028017126256

، (اخبار رسمی): کد معرف لیاتیم(2778)کدی هست که توسط مشاوران فروش لیاتیم در اختیار شما قرار داده می شود است که برای ثبت نام در سایت این مجموعه چه به عنوان نمایندگی (فروشنده) و چه به عنوان خریدار به این کد احتیاج دارید

کدمعرف لیاتیم
کدمعرف لیاتیم(2778 برای ثبت نام در لیاتیم چه به عنوان نمایندگی (فروشنده) و چه به عنوان خریدار تراست

کد معرف لیاتیم(2778)کدی هست که توسط مشاوران فروش لیاتیم در اختیار شما قرار داده می شود است که برای ثبت نام در سایت این مجموعه چه به عنوان نمایندگی (فروشنده) و چه به عنوان خریدار به این کد احتیاج دارید

کدمعرف لیاتیم و ثبت نام به عنوان فروشنده و گرفتن نمایندگی فروش محصولات تراست:

لیاتیم(تراست)، به عنوان یکی از شرکت های فعال در صنف دیجیتال مارکتینگ ایران، در سال 1397 توسط هلدینگ مهلران تاسیسس شده و به واسطه مدل کسب و کار فروش مستقیم،محصولات تولید شده با کیفیتش در کارخانه های مهلران را در پنج دسته بندی مراقبت از پوست، بدن، مو، دهان و دندان و عطر و عطر و آرایشی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و یک فرصت کسب درآمد رای برای علاقمندان فراهم کند.

کیفیت بالای محصولات آرایشی و بهداشتی TRUST و رضایت بالای مشتریان این برند، موجب شده است که تقاضای این محصولات روز ب­ه ­روز در بازار افزایش یابد. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال اخذ نمایندگی و یا عضویت در این مجموعه به عنوان فروشنده و یا مشاور فروش هستند.

کد معرف لیاتیم چیست؟

کد معرف لیاتیم(2778)،کدی هست که توسط مشاوران فروش لیاتیم در اختیار شما قرار داده می شود است که برای ثبت نام در سایت این مجموعه چه به عنوان نمایندگی (فروشنده) و چه به عنوان خریدار به این کد احتیاج دارید.

اگر شما به عنوان نماینده در این مجموعه ثبت نام کنید به خود شما نیز یک کد اختصاصی تعلق می گیرد که می توانید از آن برای خرید مشتریان خود و یا عضویت آن ها در این سایت استفاده کنید.

چطور می توان با ثبت نام در لیاتیم و فروش محصولات تراست کسب درآمد کرد؟

با عضویت در لیاتیم تراست شما به دو طریق می توانید درآمد داشته باشید:

1- فروش مستقیم محصولات: با فروش محصولات تراست شما حدود 20 درصد سود خرده فروشی خواهید داشت. پس از عضویت قیمت های سایت liateam برای شما تا حدود 20 درصد کاهش می یابد و می توانید این محصولات را بدون واسطه خریداری کنید و به دوستان آشنایان و مشتریان خود بفروشید.

باید دقت داشته باشید که قیمت مصرف کننده بر روی تمام محصولات درج شده شما نمی بایست زیر قیمت و یا بیشتر از قیمت مندرج محصول را بفروشید.

2- اعطای نمایندگی: شما با معرفی لیاتیم به دیگران می توانید از مجموعه لیاتیم سود دریافت کنید. این مجموعه به نحوی یک سیاست بازاریابی شبکه ای دارد که می توان با معرفی افراد دیگر به این مجموعه و گسترش زیر دسته ها به سود های بالاتر دست یافت. هرچه افراد زیر گروه شما فروش بیشتری داشته باشند درصد سود بیشتری نیز به شما تعلق می گیرد.

در مجموعه لیاتیم تراست شما حتی نیاز به خرید محصولات قبل از فروش آن ها ندارید و می توانید پس از آنکه از مشتریان خود سفارش را دریافت کردید، محصولات مورد نیاز را از مجموعه تهیه و به مشتریان خود عرضه کنید. البته که شما مختار هستید مقداری محصول قبل از سفارش از طریق مشتریان خود خریداری کنید.

مجموعه لیاتیم هرگز کسی را وادار به خرید انبوه محصولات خود نمی کند و حتی به افراد تازه کار اجازه خرید انبوه را نمی دهد. چرا که ممکن است شخص با خرید هیجانی دچار ضرر های مالی شود.

نحوه ثبت نام در لیاتیم

شما عزیزان با دو روش به سادگی میتوانید عضو مجموعه بزرگ لیاتیم شده و کسب درآمد کنید

1-ثبت نام با کد معرف 2778 و  با لیک:

https://liateam.ir/auth/sign-up

2-ثبت نام با لینک مستقیم و بدون نیاز به وارد کردن کدمعرف :

https://liateam.ir/auth/sign-up?user_id=2778

آموزش های لازم در مورد فروش محصولات آرایشی و بهداشتی تراست – پرتال آموزشی متس (METS) چیست؟

پس از ثبت نام در لیاتیم یکی از امکاناتی که به آن دست پیدا می کنید آموزش های متنوع ویدئویی در مورد سلامت پوست و مو و آموزش های تخصصی در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی است.

این مجموعه با راه اندازی سامانه آموزشی متس شما را با حجم بسیار زیادی آموزش های رایگان و تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ شما را غافلگیر می کند. این مجموعه در این پورتال آموزشی تلاش کرده است علاوه بر آموزش های تخصصی در حوزه آرایشی و بهداشتی به شما آموزش هایی ارائه دهد تا در حوزه فروش محصولات و خدمات نیز متخصص شوید.

کلام آخر

ثبت نام در Liateam می­ تواند مسیر جدیدی برای کسب درآمد برای شما باشد. فرقی نمی­ کند شما خانه­ دار باشید یا کارمند یا یک فروشنده حرفه ای، شما می ­توانید فروش محصولات تراست را در کنار کار اصلی خود انجام دهید.

جهت هرگونه سوال یا نیاز به مشاوره به پشتیبانی تراست لوکس (09214556108) درارتباط باشید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092145*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی