اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140306118024125833
در دسترس نیست

نمایشگاه برق و انرژی‌ تبریز فرصتی برای معرفی نوآوری‌ها و دستاوردهای شرکت‌های سبز

استقبال علاقمندان از غرفه مانا انرژی پاک در نمایشگاه برق و انرژی تبریز

کد: 140306118024125833

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه تخصصی برق و انرژیهای تجدیدپذیر تبریز، که 9_6 شهریورماه برگزار شد، فرصتی برای شرکت های فعال این حوزه، به ویژه مانا انرژی پاک، برای معرفی نوآوری ها و محصولات خود فراهم آورد. این رویداد علاوه بر نمایش توانمندی ها، بستری برای تبادل نظر میان متخصصان و شرکت کنندگان درباره انرژی خورشیدی بود.

استقبال علاقمندان از غرفه مانا انرژی پاک در نمایشگاه برق و انرژی تبریز
استقبال علاقمندان از غرفه مانا انرژی پاک در نمایشگاه برق و انرژی تبریز

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و انرژی‌های تجدیدپذیر تبریز، فرصتی بی‌نظیر برای معرفی نوآوری‌ها و دستاوردهای شرکت‌های پیشرو در عرصه انرژی سبز همچون مانا انرژی پاک بود.

نمایشگاه تخصصی صنعت برق و انرژی های تجدیدپذیر تبریز، یکی از مهمترین رویدادهای سالانه در حوزه انرژی و برق در کشور است که به عنوان بستری برای ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری ها در این صنعت شناخته می شود. این نمایشگاه که ششم شهریورماه آغاز شد، به ویژه برای شرکت های فعال در زمینه انرژی های تجدیدپذیر و پاک فرصتی بی نظیر برای معرفی محصولات و خدمات خود به بازار فراهم آورد.

شرکت مانا انرژی پاک، به عنوان یکی از پیشگامان تولید پنل های خورشیدی، در این نمایشگاه، حضور داشت. این مجموعه با هدف ترویج استفاده از انرژی‌های پاک و کاهش اثرات تخریبی نیروگاه های فسیلی بر محیط زیست، به ارائه محصولات و خدمات خود در زمینه انرژی خورشیدی پرداخت.

اهمیت حضور شرکت هایی با محوریت انرژی سبز در نمایشگاه برق سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و مخابرات، اتوماسیون های صنعتی، انرژی های تجدیدپذیر تبریز نه تنها فرصتی برای نمایش توانمندی های شرکت ها فراهم آورد، بلکه به عنوان بستری برای تبادل نظر و همکاری میان متخصصان و فعالان صنعت نیز محسوب می شود. در این رویداد، ضمن ایجاد فرصت آشنایی بازدیدکنندگان با آخرین فناوری ها و نوآوری ها، شرکت های فعال به بحث و تبادل نظر در مورد چالش ها و فرصت های موجود در صنعت برق و انرژی پرداختند.

همچنین برگزاری کارگاه­ ها و جلسات آموزشی در این نمایشگاه ­ها به افزایش آگاهی عمومی و تشویق افراد به استفاده از انرژی های تجدیدپذیر کمک می کند.

خوشبختانه غرفه مانا انرژی پاک با استقبال بالای مخاطبین و بازدیدکنندگان نمایشگاه مواجه شد و این موضوع تعاملات مثمر ثمر با متخصصان و علاقه‌مندان به انرژی‌های تجدیدپذیر را در پی داشت. این رویداد مهم نه تنها فرصتی برای معرفی نوآوری‌ها و محصولات بود، بلکه خبرگزاری‌های مختلف از جمله خبرگزاری نصر نیز به انتشار اخبار و گزارش‌های مربوط به نمایشگاه پرداختند و به ترویج آگاهی عمومی درباره اهمیت انرژی‌های پاک کمک کردند. این توجه رسانه‌ای نشان‌دهنده اهمیت و تأثیرگذاری این نمایشگاه در صنعت انرژی کشور است.

مانا انرژی پاک شرکت مانا انرژی پاک به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، با هدف کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی و افزایش بهره وری انرژی در این نمایشگاه حضور داشت. این شرکت با بهره گیری از دانش فنی روز و تیمی مجرب، به تولید و عرضه پنل های خورشیدی پرداخته و در تلاش است تا با ارائه راهکارهای نوین، سهمی در توسعه پایدار کشور داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانا انرژی

شرکت مانا انرژی پاک فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع پنل‌های خورشیدی در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. محورهای اصلی فعالیت این شرکت تولید یکپارچه زنجیره ارزش فتوولتائیک، اجرای نیروگاه و همچنین تحقیق و توسعه در حوزه تجدیدپذیر است. این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت دانش‌بنیان تولید کننده یکپارچه زنجیره ارزش فتوولتائیک در ایران حداکثر تلاش خود را در راستای ورود به عصر جدید بدون کربن می‌کند. مانا انرژی پاک هم راستا با چشم انداز ۲۰۳۰ در زمینه انرژی پاک در ایران توانسته است دانش زنجیره ارزش فتوولتائیک را بومی‌سازی کند. ظرفیت تولید ویفرهای سیلیکونی این مجموعه معادل ۱۵۰۰ مگاوات، سلول خورشیدی برابر با ۱۵۰۰ مگاوات و ظرفیت تولید پنل‌های مانا انرژی پاک ۲۳۰۰ مگاوات است. در حال حاضر، پنل‌های خورشیدی مانا انرژی با توان ۳۰۰ الی ۷۰۰ وات تولید می‌شوند که با توجه به گستردگی شبکه نمایندگی فروش این مجموعه در ۲۳ استان، امکان سفارش‌گذاری و دریافت سریع محصول در سراسر کشور فراهم شده است. علاوه بر این، مجموعه تامین انرژی مانا، جهت ارائه خدمات طراحی، اجرا و بهره‌برداری نیروگاه‌های خورشیدی کوچک و بزرگ مقیاس در خدمت مشتریان و سرمایه‌گذاران فعال این صنعت می‌باشد. چشم‌انداز گروه صنعتی مانا انرژی ارائه راه‌حل‌های مقرون به صرفه و بدون کربن برای مصارف نیروگاهی، صنعتی و خانگی و نیز حضور در بازارهای جهانی است. مانا انرژی پاک در یک نگاه ۱۳۹۷ - تاسیس شرکت مانا انرژی پاک ۱۴۰۰ - کسب گواهی دانش‌بنیان ۱۴۰۱ – ایجاد شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ مانا ۱۴۰۲ - تبدیل شدن به بزرگترین هلدینگ انرژی تجدیدپذیر در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته