اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140306158028023866
در دسترس نیست

آیا بیمه هزینه کاشت ابرو را می دهد؟

کاشت ابرو با بیمه؛ آیا امکان پذیر است؟

کد: 140306158028023866

، تهران , (اخبار رسمی): هزینه کاشت ابرو طبیعی یکی از مهم‌ترین مسائل برای پیوند ابرو به شمار می‌آید. خیلی از زیباجویان به دنبال این هستند که بدانند آیا کاشت ابرو با بیمه امکان پذیر است یا خیر. قیمت کاشت ابرو با توجه به پارامترهای مختلفی از جمله تراکم مو، نوع تکنیک پیوند ابرو و نوع کلینیک انتخابی تعیین می‌شود.

کاشت ابرو با بیمه؛ آیا امکان پذیر است؟
پول کاشت ابرو را بیمه میدهد؟

پرداخت هزینه کاشت ابرو توسط بیمه واقعیت دارد؟!

قصد داریم در این محتوا به بررسی قیمت کاشت ابرو بپردازیم. همچنین بدانیم که آیا بیمه‌های درمانی این عمل زیبایی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند یا خیر. اگر شما هم به دنبال پیوند ابرو هستید، خواندن این محتوا به شما پیشنهاد می‌شود. در ادامه همراه ما باشید.

قیمت کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟ لازم به ذکر است که قیمت کاشت ابرو طبیعی به چندین عامل بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

  • تعداد گرافت‌ های مو کاشت شده در ابرو

تراکم کاشت به عنوان یکی از فاکتورهای موثر در هزینه کاشت ابرو شناخته می‌شود. طبیعتاً هر مقدار که تراکم موی پیوند زده شده بیشتر باشد، هزینه کاشت ابرو هم بالاتر خواهد بود. زیرا در صورتی که به تراکم بالای مو نیاز باشد، تعداد گرافت‌های بیشتری از بانک مو برداشت می‌شود. به دنبال آن کاشت فولیکول های موی بیشتری در ناحیه ابرو انجام خواهد گرفت. در فرایند کاشت ابرو، اندازه تراکم بر اساس سلیقه، نوع فرم و اندازه ابرو صورت می‌گیرد.

  • نوع روش کاشت ابرو

در حقیقت برای کاشت ابرو معمولاً از دو روش FUT و FIT استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که در پیوند ابرو با تکنیک FUT، گرافت‌های مو به شکل گروهی از بانک مو برداشت می‌شوند. انجام این روش برای زیباجویان معمولا با هزینه پایین‌تری صورت می‌گیرد.

اما در کاشت ابرو به روش FIT یا همان FUE، گرافت‌های مو به صورت تک به تک از بانک مو گرفته می‌شوند. این شیوه پیوند ابرو به هیچ نوع برش و بخیه‌ای نیاز ندارد. بنابراین به خاطر کم تهاجمی بودن، هزینه انجام آن نسبت به روش FUT بالاتر خواهد بود.

  • کلینیک انتخابی برای پیوند ابرو

هزینه ارائه خدمات کاشت ابرو در کلینیک‌های متعدد تا حدی متفاوت است. متاسفانه دلیل اصلی این اختلاف در هزینه‌ها به خاطر عدم نظارت قیمتی بر کلینیک‌های کاشت مو و ابرو است. این عامل سبب شده است که بسیاری از زیباجویان برای انتخاب کلینیک مناسب تردید داشته باشند. این روزها کاشت ابرو طبیعی در کلینیک‌های معتبر با هزینه ۸ الی ۲۰ میلیون تومان برای زیباجویان انجام می‌شود.

هزینه کاشت ابرو طبیعی با بیمه ‌های درمانی شایان ذکر است که کاشت ابرو در دسته عمل‌های زیبایی و غیر تهاجمی قرار دارد. بیمه‌های درمانی نیز هیچ گونه تعهدی برای پرداخت هزینه‌های پیوند ابرو نخواهند داشت. بنابراین چنانچه قصد انجام کاشت ابرو را دارید، فریب تیترهای تبلیغاتی تحت عنوان پرداخت هزینه‌های کاشت ابرو با بیمه درمانی را نخورید. چون بایستی تمامی هزینه‌ها را به شکل آزاد پرداخت نمایید.

البته با توجه به اینکه امروزه زیباجویان تحت پوشش بیمه‌های درمانی مختلفی قرار دارند، پرداخت هزینه کاشت ابرو طبیعی را جداگانه توسط این بیمه‌ها بررسی می‌کنیم:

  • کاشت ابرو با بیمه تامین اجتماعی

بیمه تامین اجتماعی آن دسته از جراحی‌هایی که در حیطه زیبایی قرار دارند را پوشش نمی‌دهد. با توجه به اینکه کاشت ابرو به عنوان یک عمل زیبایی شناخته می‌شود، در نتیجه هزینه انجام آن توسط این بیمه درمانی پرداخت نخواهد شد. البته در صورت داشتن قرارداد پزشک متخصص با بیمه تامین اجتماعی، یک مقداری از هزینه ویزیت و یکسری از داروها توسط این بیمه پرداخت خواهد شد.

  • کاشت ابرو با بیمه تکمیلی

همواره عمل‌های زیبایی از جمله کاشت ابرو با هزینه‌های بالایی همراه هستند. بنابراین بیمه‌های درمانی وظیفه پوشش دهی آن‌ها را برعهده ندارند. بیمه تکمیلی نیز در دسته این نوع بیمه‌های درمانی قرار دارد که هزینه‌های مربوط به عمل زیبایی کاشت ابرو را متقبل نمی‌شود. البته ممکن است که برخی از بیمه‌های تکمیلی هزینه‌هایی از قبیل ویزیت و برخی داروها را برای فرایند کاشت ابرو پوشش بدهند.

  1. کاشت ابرو با بیمه نیروهای مسلح

بیمه‌های درمانی نظیر بیمه نیروهای مسلح فقط هزینه درمان‌هایی که جنبه ترمیمی و درمانی داشته باشند را پرداخت می‌کنند. به بیانی دیگر، تنها آن دسته از درمان‌هایی تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح قرار می‌گیرند که به دلیل برطرف نمودن مشکلات ناشی از بیماری و نجات جان بیماران باشند. بنابراین این نوع بیمه درمانی هیچ گونه تعهدی در قبال پرداخت هزینه‌های مربوط به پیوند ابرو ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار تخصصی کاشت مو و ابرو

تمامی اطلاعات و دانستنی‌های تخصصی در زمینه پیوند و کاشت مو و ابرو ارائه می‌شود.

اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی