اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307078144527386
در دسترس نیست

در روزهای جمعه به صورت حضوری برگزار می‌شود

برگزاری دوره آموزشی منتورینگ فارکس توسط آکادمی کواکبیان

کد: 140307078144527386

، (اخبار رسمی):  روزهای جمعه، دوره ای با عنوان دوره آموزشی «منتورینگ فارکس » در ساری خیابان 15 خرداد 20 متری اول کوچه کلانتری برگزار خواهد شد تا علاقه مندان موضوع آموزش فارکس از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره آموزشی منتورینگ فارکس  توسط آکادمی کواکبیان
بهترین دوره فارکس به صورت حضوری

دوره منتورینگ فارکس به صورت حضوری و در روزهای جمعه برگزار می‌شود که این دوره شامل 10 جلسه است که هر هفته دو جلسه 2 ساعته خواهد بود.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آکادمی کواکبیان،  منان کواکبیان با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت:

دوره منتورینگ فارکس به صورت حضوری و در روزهای جمعه برگزار می‌شود که این دوره شامل 10 جلسه است که هر هفته دو جلسه 2 ساعته خواهد بود.

جلسات دوره منتورینگ فارکس از ساعت 9 صبح تا 11 صبح و سپس از ساعت 11:30 تا 13:30 ادامه خواهند داشت و به مدت 5 هفته برگزار می‌شوند. دانشجویانی از نقاط مختلف ایران می‌توانند با حضور فیزیکی در مجموعه آموزشی کواکبیان، واقع در شهر ساری، به این دوره ملحق شوند. مهم است بدانید که دوره منتورینگ T4 فارکس یک دوره آموزشی ترید نیست. بلکه در این دوره، شما استراتژی‌های تست شده‌ای را یاد خواهید گرفت که حاصل سال‌ها تجربه منان کواکبیان (مدیر و مدرس آکادمی کواکبیان) در بازار فارکس است.

همچنین نکات کلیدی و قلق‌های بازار فارکس برای شما توضیح داده خواهد شد. در این دوره منتورینگ فارکس، شما با نقاط امن معامله‌گری (سطوح منشا) آشنا خواهید شد. این سطوح دقیقا همان نقاطی هستند که می‌توانید موقعیت‌های مناسب را شناسایی کرده و معاملات خود را با کمترین ریسک ممکن انجام دهید.

لازم است بدانید در این مسیر، مدرس دوره در طول کلاس‌ها کنار شما خواهد بود؛ بنابراین قادر خواهید بود معاملات خود را به صورت زنده و عملی در بازار فارکس اجرا کنید و تحت نظر استاد تمرین نمایید تا به نتایج مطلوب برسید.

این فرصت عالی برای یادگیری عملی و تعامل مستقیم با استاد، می‌تواند به افزایش مهارت‌های معاملاتی شما کمک کند و اعتماد به نفس شما را در ورود به بازارهای مالی تقویت نماید.

همچنین وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود:

در این دوره، شما از یک پشتیبان اختصاصی VIP بهره‌مند خواهید شد. این به معنای آن است که طی سه ماه آینده، منان کواکبیان، مدرس دوره، به‌طور مداوم شما را همراهی و راهنمایی خواهند کرد تا بهترین نتایج ممکن را کسب کنید. همچنین اگر در طول دوره سؤالی برایتان پیش بیاید، پاسخ‌ها به‌صورت خصوصی و اختصاصی در پیام‌رسانها به صورت (PV) به شما ارائه خواهد شد.

لازم است به این نکته نیز توجه کنیم که دوره منتورینگ فارکس T4 به طور مستمر و منظم با آپدیت‌های جدید همراه است. پس از یک بار ثبت‌نام، شما به صورت دائمی به آخرین تکنیک‌ها و اطلاعات ترید دسترسی خواهید داشت. نکته قابل توجه این است که دسترسی شما به محتوای آموزشی بلافاصله پس از ثبت نام در نرم‌افزار اسپات پلیر فعال می‌شود.

همچنین تمامی جلسات ضبط شده و فیلم‌های مربوطه در این نرم‌افزار دائما بارگذاری می‌شوند؛ بنابراین هرگونه تغییر یا بروزرسانی در محتوا نیز برای شما قابل مشاهده و رویت خواهد بود. علاوه، پس از پایان کلاس‌ها، فرصتی برای لایو تریدینگ با استاد در سوپر گروه VIP آکادمی فراهم خواهد شد. هدف از این اقدام تقویت مهارت‌هایی است که در کلاس فارکس یاد گرفته‌اید. بدین ترتیب، شما قادر خواهید بود تجربه‌ای عملی و زنده کسب کنید و شانس افزایش سودهای خود را بالا ببرید.

دوره منتورینگ فارکس T4 به شدت مناسب افرادی است که به دنبال روش‌های مطمئن برای کسب درآمد دلاری پایدار و دستیابی به دنبال استقلال مالی هستند. با بهره‌گیری از آموزش‌های کاربردی و پشتیبانی مستمر، شرکت‌کنندگان می‌توانند مسیر موفقیت خود را هموارتر کنند و اهداف مالی خود را همواره تحقق ببخشند.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد:

این دوره شامل اشتراک یک‌ماهه کانال VIP آکادمی کواکبیان است که ارزش آن 6 میلیون تومان می‌باشد. پس از ثبت‌نام در دوره فارکس، شما به صورت رایگان به این کانال دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از فرصت‌های موجود برای ترید بهره‌برداری کنید.  

گفتنی است این دوره آموزشی از روزهای جمعه در 10 جلسه، هر هفته 2 جلسه 2 ساعته  برگزار می شود.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت https://kavakebianmannan.ir/ مراجعه و یا با شماره 01133262849 تماس حاصل کنند.

همچنین جهت درخواست مشاوره رایگان ارز دیجیتال و فارکس میتوانند از فرم زیر اقدام کنند:

https://kavakebianmannan.ir/consultation-request/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی کواکبیان

هر آنچه هست از لطف بیکران پروردگار است آکادمی کواکبیان یک مجموعه جوان، پویا و با انگیزه است که فعالیت تخصصی خود را در زمینه آموزش بازارهای مالی از سال ۱۳۹۹ در شمال کشور، استان مازندران، شهر ساری آغاز کرد. در این مسیر تیمی +۲۰ نفره از افراد متخصص و مجرب را دور هم گردآوری کرده‌ایم تا خدماتی را که لایقش هستید، در اختیارتان قرار دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش