اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307098146923645
در دسترس نیست

ماندگاری کاشت ابرو

آیا کاشت ابرو واقعاً دائمی است؟

کد: 140307098146923645

، تهران , (اخبار رسمی): نتیجه کاشت ابرو و ماندگاری آن تا حد زیادی به نحوه کاشت، مهارت پزشک و مراقبت های بعد از آن بستگی دارد. اگر مراقبت های لازم را پیروی کنید، ماندگاری کاشت ابرو را بالا خواهید برد و تقریباً می‌توانید از این روش به عنوان رشد دائمی مو در ناحیه ابرو استفاده کنید و مشکلات موجود در این ناحیه را از بین ببرید.

آیا کاشت ابرو واقعاً دائمی است؟
آیا کاشت ابرو دائمی است؟

برخی متخصصان کاشت مزوتراپی بعد از کاشت ابرو را پیشنهاد می‌کنند تا ماندگاری کاشت ابرو را بالا ببرند. مزوتراپی با تغذیه فولیکول های ابرو، ماندگاری آن را افزایش می‌دهد.

کاشت ابرو یکی از روش های جدید برای زیباتر شدن چهره و ترمیم نقص ها و کم پشتی ابرو خواهد شد. چنانچه دچار ابروهای خالی یا کم پشتی هستید، می‌توانید با کاشت ابرو آن را جبران کنید. اما یکی از سوالات مهم درباره استفاده از این تکنیک، این است که آیا کاشت ابرو دائمی است؟ در این مقاله به این سوال و میزان ماندگاری کاشت ابرو پاسخ خواهیم داد.

ماندگاری کاشت ابرو چقدر است؟

سوال مهمی که در ابتدا می تواند مطرح شود این است که میزان ماندگاری کاشت ابرو چقدر است؟ پیوند ابرو دائمی و ماندگار است. استفاده از برخی روش ها  باعث ماندگاری بیشتر کاشت ابرو می‌شود و این روش باید حتماً توسط پزشک با مهارت بالا انجام شود. برخی پزشکان روش مزوتراپی را بعد از کاشت ابرو پیشنهاد می‌کنند تا ماندگاری آن را بالا ببرند. مزوتراپی با تغذیه فولیکول های ابرو، ماندگاری آن را افزایش می‌دهد.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو می‌تواند ماندگاری آن را بالا ببرد. بعد از کاشت، پانسمانی بر روی ابرو قرار داده می‌شود و از بخیه استفاده نمی‌شود تا فولیکول ها هواگیری کنند. از آرایش کردن صورت و خیس کردن ابروها خودداری کنید تا فولیکول های تازه کاشته شده ابرو بهبود یابد. بعد از کاشت تا چند روز نواحی اطراف ابرو دچار پوسته پوسته شدن می‌شوند. هرگز این پوسته ها را نباید بکنید تا کامل بهبود یابند و خود به خود ریزش پیدا کنند. در ضمن رویش تمامی فولیکول ها کار غیر ممکنی است و نیاز به جلسات ترمیمی دارید تا فولیکول هایی که دچار ریزش شده و یا در جهت نامناسبی کاشته شده است.

عوامل موثر در ماندگاری کاشت ابرو

در ماندگاری کاشت ابرو عوامل مهمی نقش دارند و می‌توانند طول عمر کاشت ابرو را بالا ببرند. این عوامل به شرح زیر است:

  • تجهیزات کلینیک: تجهیزات استفاده شده در کاشت ابرو در ماندگاری آن تاثیر مستقیم دارد. مثلاً استفاده از مواد مصنوعی ماندگاری بیشتری دارد.
  • روش کاشت: برای کاشت ابرو از روش های مختلفی استفاده می‌شود که این روش ها هر کدام دارای ماندگاری متفاوتی است.
  • عوامل محیطی:  عواملی مانند رطوبت، نور آفتاب، حرارت، مواد آرایشی و غیره می‌تواند بر روی ماندگاری کاشت ابرو تاثیر زیادی داشته باشد. به طور مثال قرار گرفتن طولانی جلوی نور آفتاب می‌تواند طول عمر کاشت ابرو را کاهش دهد.
  • مراقبت های بعد از کاشت ابرو: بسیار مهم است که بعد از عمل کاشت مو به مراقبت هایی که پزشک توصیه می‌کند، عمل کنید تا ماندگاری آن را بالا ببرید.
  • دلایل ریزش ابروها بعد از کاشت ابرو بعد از کاشت، ابرو معمولاً دچار ریزش می‌شود و این امر روند طبیعی کاشت ابرو است. اما بعد از این ریزش، چنانچه مجددا ابروها به دلایل مختلف دچار ریزش ‌شوند، نیاز به پیگیری توسط پزشک دارد. این عوامل می‌تواند موارد زیر باشد:
  • قرار گرفتن در معرض پرتوهای نور: چنانچه بعد از کاشت ابرو در معرض مستقیم نور آفتاب قرار بگیرید، می‌تواند باعث ریزش ابرو شود و ماندگاری کاشت ابرو را بالا ببرد.
  • تماس با آب: چنانچه بعد از عمل کاشت ابرو، فولیکول ها با آب تماس پیدا کنند می‌تواند ابرو را دچار ریزش کند. بنابراین حمام رفتن یا شستشوی ابرو تا چند روز بعد از کاشت طول عمر کاشت مو را کم کرده و باعث ریزش مو می‌شود.
  • التهاب و عفونت: وجود التهاب و عفونت در اثر عدم رعایت بهداشت در محل کاشت ابرو، می‌تواند ابرو را دچار ریزش کند.

نتیجه گیری

نتیجه کاشت ابرو و ماندگاری آن تا حد زیادی به نحوه کاشت، مهارت پزشک و مراقبت های بعد از آن بستگی دارد. اگر مراقبت های لازم را رعایت کنید، ماندگاری کاشت ابرو را بالا خواهید برد و تقریباً می‌توانید از این روش به عنوان رشد دائمی مو در ناحیه ابرو استفاده کنید و مشکلات موجود در این ناحیه را از بین ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو

کلینیک فوق تخصصی کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده، مجهزترین کلینیک پیوند مو در ایران است. این کلینیک دارای بیش از 20 اتاق عمل، پزشکان و تکنسین‌های باتجربه است. تمامی فرآیندهای پیوند مو و ابرو در این کلینیک با جدیدترین روش‌های روز دنیا و متد تلفیقی دکتر نیلفروش زاده انجام می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی