اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307098148223866
در دسترس نیست

پر پشت شدن ابرو بعد از کاشت

قطعی ترین راه برای داشتن ابروهایی پرپشت

کد: 140307098148223866

، تهران , (اخبار رسمی): بعد از کاشت ابرو لازم است تا فولیکول‌های ابروی کاشته شده بعد از گذر از چندین فاز رشدی مختلف از ریزش تا رویش مجدد، به رشد لازم برسند. البته برای تقویت و پرپشت شدن ابرو بعد از کاشت مو نکاتی وجود دارد که با رعایت آنها می‌توانید شاهد رشد سریع تر ابرو باشید.

قطعی ترین راه برای داشتن ابروهایی پرپشت
پرپشت کردن ابرو بعد از کاشت

مهمترین نکات پرپشتی ابرو بعد از کاشت ابروی تخصصی

تقویت ابرو بعد از کاشت پس از کاشت ابرو نیاز است با رعایت کردن نکات مراقبتی بعد از عمل باعث تقویت ابروی کاشته شده شوید. در ادامه شما را با این روش‌ها آشنا می‌کنیم:

استفاده از مزوتراپی مزوتراپی از روش‌های موثر در رشد مو است که با استفاده از ویتامین‌ها و مواد معدنی و غیره باعث تقویت و پرپشت شدن ابرو بعد از کاشت می‌شود. مزوتراپی با تغذیه و خون رسانی مو، از ریزش آن جلوگیری کرده و سبب رشد بهتر ابرو می‌شود.

تزریق پی ار پی جهت تقویت و رشد موی ابرو از دیگر روش‌های موثر در تقویت و پرپشت شدن ابرو بعد از کاشت مو، استفاده از پی آر پی است. در این روش از پلاسمای بدن که حاوی مواد معدنی و ویتامین‌های زیادی برای تقویت و استحکام ابرو است، استفاده می‌شود. در روش پی آر پی از پلاسمای غنی خود فرد در نقاط مختلف ابرو بهره می‌برند و به وسیله آن شاهد رشد بهتر ابرو خواهیم بود. توجه داشته باشد که این تکنیک حتماً باید توسط متخصص کاشت ابرو با تجربه انجام شود.

استفاده از دارو های تقویت رشد مو بعد از کاشت  با استفاده از داروهای تقویت رشد مو مانند ماینوکسیدیل، به افزایش سرعت رشد مو کمک خواهید کرد. این داروها حتما باید توسط پزشک تجویز شود.

استفاده از سرم ‌های تقویت رشد مو پزشکان معمولاً حدود 3 الی 4 هفته بعد از کاشت ابرو برای تقویت و رشد مجدد ابرو، توصیه به استفاده از سرم‌های تقویت ابرو می‌کنند. تغییرات ایجاد شده در رشد ابروهای کاشته شده بعد از استفاده سرم‌های تقویتی، معمولاً بعد از حدود 8 هفته قابل مشاهده است. این سرم‌ها حاوی روغن‌های مفید و مقدار بالایی از کراتین است و ویتامین E لازم برای رشد ابروها را تامین می‌کنند.

استفاده از ترکیب آلوئه ورا و روغن نارگیل تقویت رشد مو آلوئه ورا بر روی رشد ابرو تاثیر زیادی دارد و چنانچه با روغن نارگیل ترکیب شود، تاثیر آن دو چندان می‌شود.

ماساژ ابرو با برس نرم جهت ماساژ آرام ابرو برای افزایش خون رسانی، از برس‌های نرم استفاده کنید. با ماساژ ابرو گردش خون در ناحیه کاشت ابرو زیاد می‌شود و مواد مغذی به فولیکول‌ها بهتر رسیده و باعث جذب بهتر این مواد جذب می‌شود.

استفاده از مواد غذایی و مکمل ‌های حاوی ویتامین‌ها و املاح تقویت رشد مو با در نظر گرفتن رژیم سالم غذایی می‌توانید شاهد پرپشت شدن ابرو بعد از کاشت مو باشید. این محصولات شامل میوه‌ها، سبزیجات حاوی ویتامین‌ها و پروتئین‌ها همچنین مواد سرشار از آنتی اکسیدان، امگا 3 و اسیدهای چرب غیر اشباع است. به علاوه از مکمل‌های حاوی زینک پلاس به همراه ویتامین‌های گروه A، B ، C و E  نیز می‌توان برای کمک به تقویت ابرو استفاده کرد.

کمک گرفتن از متخصص کاشت ابرو با تجربه یکی از مهم ترین راه‌های پرپشت شدن ابرو بعد از کاشت مو، استفاده از متخصص کاشت ابرو با تجربه است. در این راه حتماً باید از مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو را که پزشک به شما توصیه می‌کند، پیروی کنید. رعایت این نکات می‌تواند روند درمان را سریع تر کند و نیاز شما را برای کاشت مجدد ابرو کاهش دهد.

 نتیجه گیری همان طور که در این مقاله اشاره کردیم، روش‌های مراقبتی زیادی برای پرپشت شدن ابرو بعد از کاشت مو وجود دارد. تمامی این روش‌ها باید زیر نظر پزشک متخصص کاشت ابرو با تجربه استفاده شود تا از عوارض ناخواسته آن تا حد زیادی جلوگیری شود. چرا که هر روشی با توجه مشخصات و شرایط هر شخصی انتخاب می‌شود و با فرد دیگر متفاوت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار تخصصی کاشت مو و ابرو

تمامی اطلاعات و دانستنی‌های تخصصی در زمینه پیوند و کاشت مو و ابرو ارائه می‌شود.

اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی