اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307258166326160
در دسترس نیست

جذب ماموریت ماست، حفاظت از زمین هدف ماست

کد: 140307258166326160

، (اخبار رسمی): معرفی یکی از حرفه ای ترین شرکت های تولید کننده محصولات جاذب نفتی و توضیح مختصری از خدمات، محصولات و اهمیت آنها ارائه شده است.

جذب ماموریت ماست، حفاظت از زمین هدف ماست
جذب ماموریت ماست، حفاظت از زمین هدف ماست

سبزسورا یکی از حرفه ای ترین شرکت های تامین کننده محصولات جاذب نفتی مانند بوم، پد و بالش‌های جاذب روغن در خاورمیانه است که با هدف مبارزه با نشت‌ها و آلودگی های دریایی در صنایع مختلف تاسیس شده است. محصولات این مجموعه با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی موجود، در راستا کنترل و دفع هیدروکربن های مایع به بازار عرضه می‌شوند. در ساخت این محصولات از بافت های هیدروفیل پلی پروپیلن استفاده شده است که این ویژگی، جاذب های سبز سورا را بهترین راه حل ضدعفونی انواع نشت های نفتی در دریا و خشکی کرده است.

*اطلاعات کامل شرکت سبز سورا*

مدیران شرکت راهبرد بین الملل سبز سورا سعی داشته با خلاقیت و تلاش،به سمت تکنولوژی های جدید قدم برداشته و با داشتن مهندسین خلاق و باتجربه،محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب تولید نماید تا جهت کنترل نشتی های مواد نفتی در تاسیسات دریایی و خشکی، مورد استفاده قرارگیرند.

محصولات جاذب نفتی پس از استفاده به راحتی قابل برداشتن بوده و برای تمیز کردن محیط، دیگر نیاز به استفاده از آب و مواد تمیزکننده نمی‌باشد.

ویژگی ها:

  • جاذب مواد شیمیایی
  • قابلیت انتخاب برای هر حجم پسماند
  • سرعت عمل در جذب 
  • جلوگیری از انتشار آلودگی
  • بازگرداندن وضعیت بحرانی به عادی در کمترین زمان
  • جمع‌آوری آسان و دفع پسماند پس از اتمام فعالیت

محصولات جاذب نفتی سبزسورا

  • گرانول: گرانول جاذب ذراتی اند که برای جذب انواع روغن بکار می‌روند و اگر درست استفاده شوند بسیار سریع و موثر هستند.
  • پد جاذب نفتی: ترکیب اصلی و ماده موثر در محصولات جاذب نفت، الیاف نازک و میکرونی به عنوان هسته و اطراف آن را در لایله منسوج نبافته و سپس حفاظ محکم و متخلخل دربرگرفته است. این جاذب ها مواد نفتی جذب شده را تا مدت های در خود نگه می‌دارند.
  • بوم جاذب نفتی: بوم جاذب از پلی پروپیلن فوق جاذب با مش بیرونی قوی ساخته شده است. بوم جاذب یکی از پرفروش ترین محصولات سبزسورا است. این محصول با شناور ماندن روی آب، مواد نفتی و روغنی را جذب می‌کند و پس از جذب شناور باقی می‌ماند.
  • جوراب جاذب نفتی: این محصول بسته به نوع روغن در اندازه ها و ضخامت ها می‌شوند. این جوراب های جاذب آبگریز و نفت دوست هستند.
  • بالشتک جاذب: این ابزار حاوی الیاف ویژه بوده و در اندازه های مختلف تولید می‌گردد.

جاذب مواد شیمیایی سبز سورا

برخی از مواد شیمیایی هنگام ریختن بر روی سطح به سرعت پخش شده و بسته به واکنش پذیری و نوع مایع، این پخش ناخواسته میتواند منجربه تخریب های جدی گردد. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدام ابتدا دور آن را با بوم یا جوراب جاذب محصور کرد تا مانع گسترش آلودگی شوندو

اشخاص آگاهی و تجهیزات لازم برای عکس العمل مناسب را ندارند، به همین خاطر بازگرداندن محل آلوده بسیار زمان‌بر خواهد بود. شرکت سبز سورا محصولات جاذب نفتی و شیمیایی خود را جهت جذب و کنترل نشتی ها ارائه کرده است.نحوه استفاده از این محصولات آسان بوده و در کوتاه ترین زمان قادر به بازگردندن محل به شکل قبل حادثه و نشت می‌باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | محیط زیست