اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140308038174227507
در دسترس نیست

بهترین محصولات کره ای در سال 2024

کد: 140308038174227507

، (اخبار رسمی): کره جنوبی از جمله کشورهای پیشتاز در تولید محصولات مراقبت از پوست با کیفیت و مرغوب است. بر همین اساس استفاده از بهترین محصولات کره‌ ای نه تنها در کشورمان بلکه در بسیاری از کشورهای غربی نیز رایج گردیده است.

بهترین محصولات کره ای در سال 2024
بهترین محصولات کره ای در سال 2024
بهترین محصولات کره ای در سال 2024
بهترین محصولات کره ای در سال 2024
بهترین محصولات کره ای در سال 2024
بهترین محصولات کره ای در سال 2024
بهترین محصولات کره ای در سال 2024
بهترین محصولات کره ای در سال 2024

در تولید محصولات کره‌ ای اغلب از مواد طبیعی و گیاهی استفاده شده تا بیشترین تاثیر را بر روی زیبایی و سلامتی پوست داشته باشد. امروزه بسیاری از افرادی که به شادابی و طراوت پوست خود اهمیت می‌دهند استفاده از محصولات کره‌ ای را در روتین پوستی خود قرار داده‌اند. فروشگاه اینترنتی کیووی کالا از معتبرترین مراکز عرضه کننده محصولات زیبایی و مراقبت از پوست کره‌ ای در سطح کشور به شمار می‌آید. شما می‌توانید برای خرید و سفارش محصولات کره‌ ای اورجینال با قیمت مناسب به آدرس اینترنتی این مجموعه تحت عنوان qvkala.ir مراجعه نمایید. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی پنج مورد از بهترین محصولات کره‌ ای در سال 2024 پرداخته و درباره ویژگی‌ها و نحوه استفاده از آنها توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم.

1.     اسنس حلزون کوزارکس

از بهترین سرم‌ های موجود در بازار می‌توان به اسنس حلزون کوزارکس اشاره کرد که دارای بافتی زود جذب و سبک است. استفاده از این محصول باعث سلامت پوست شده و به چهره درخشش طبیعی هدیه می‌دهد. این سرم دارای مقادیر بالایی اسلایم حلزون است که به تغذیه رسانی عمیق پوست کمک کرده و باعث درخشان و مرطوب نگه داشتن آن در تمامی طول روز می‌گردد. اسنس حلزون کوزارکس ضمن آبرسانی و رطوبت رسانی عمقی پوست به بهبود بافت آن کمک کرده و باعث کاهش لک‌های پوستی می‌شود. اسلایم حلزون موجود در این محصول هرگونه حساسیت‌های پوستی را برطرف کرده و به بهبود اسکار، رفع کدری و زبری پوست کمک می‌کند. این محصول نقش مهمی در کاهش چین و چروک و خطوط پوستی داشته و باعث جوانی و طراوت پوست می‌شود.

برخی از ویژگی‌های مهم اسنس حلزون کوزارکس

  • به آبرسانی و رطوبت رسانی عمقی پوست کمک می‌کند.
  • التیام بخش قوی بوده و باعث بهبود بافت پوست می‌شود.
  • دارای هیچگونه مواد مضر شیمیایی مانند فتالات، سولفات، روغن معدنی، سیلیکون، پارابن، گلوتن، رنگ مصنوعی و عطر نیست.
  • در ترکیبات این محصول از اسلایم حلزون، سدیم هیالورونات، آلانتوئین، پانتنول، بتائین و هیالورونیک اسید استفاده شده است.

برای استفاده از اسنس حلزون کوزاکس ابتدا از تونر استفاده کرده و سپس مقدار مناسبی از اسنس را بر روی پوست به طور کامل پخش نمایید. ایجاد ضربات ملایم با نوک انگشتان روی پوست به جذب بهتر محصول کمک می‌کند.

2.     ضد آفتاب استیکی توکوبو

از دیگر محصولات پوستی کره‌ ای می‌توان به ضد آفتاب استیکی توکوبو اشاره کرد که از جمله ضد آفتاب‌های محبوب و با کیفیت کره‌ ای به شمار می‌آید. میزان SPF این محصول ۵۰ بوده و دارای PA++++است که به حفاظت کامل پوست در برابر صدمات ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌پردازد. بر همین اساس با استفاده از این محصول می‌توانید از بروز هرگونه لک، پیری زودرس پوست و… پیشگیری کنید. ضد آفتاب استیکی توکوبو متشکل از ذرات پودری فوق العاده ریزی بوده که از براق شدن و چربی پوست پیشگیری کرده و حالتی مات بر روی آن به وجود می‌آورد. این محصول ضمن اینکه به محافظت پوست در برابر نور خورشید پرداخته، بسیار زود جذب و سبک بوده و بعد از استفاده هیچگونه احساس سنگینی بر روی پوست نخواهید داشت. در فرمولاسیون این ضد آفتاب از ترکیباتی استفاده شده که میزان ترشح چربی در پوست را کنترل کرده و باعث رطوبت رسانی و التیام آن می‌شود.

ویژگی های مهم ضد آفتاب استیکی توبوکو

  • این محصول حفاظت کاملی از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید دارد و مانع از پیری زودرس آن می‌شود.
  • ضد آفتاب استیکی توکوبو بسیار زود جذب بوده و بدون آنکه رد سفیدی بر روی پوست باقی بگذارد از آن محافظت می‌کند.
  • این محصول کاملاً وگان بوده و در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ جوایز متعددی را برنده شده است.

ضد آفتاب استیکی توکوبو را می‌توانید نیم ساعت پیش از آنکه در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرید استفاده نمایید. کافی است این محصول را بر روی پوست خود کشیده، بدون اینکه با دست آن را ماساژ دهید.

3.     ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004

از بهترین ضد آفتاب‌های کره‌ ای می‌توان ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004 را نام برد که با برخورداری از ++++PA و میزان +SPF50 بیشترین سطح محافظت از پوست را در برابر اشعه‌های مضر خورشید دارد. این محصول دارای بافت سرمی بوده و بر همین اساس بسیار سبک بوده و سریعاً جذب پوست می‌شود. ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004 ضمن خاصیت رطوبت‌رسانی و آبرسانی قوی که دارد نقش التیام بخش و تسکین‌دهنده را برای پوست ایفا می‌کند. بعد از استفاده از این محصول مشاهده خواهید کرد که هیچگونه رد سفیدی از خود به جای نگذاشته و پوست شما کاملاً یکدست و صاف است. وجود فرمول هیالوسیکا در ترکیبات این ضد آفتاب باعث شده تا به عنوان یک محصول ضد حساسیت، ضد چروک و روشن کننده برای پوست به شمار آید. آبرسانی و التیام بخشی این محصول به دلیل وجود هیالورونیک اسید و عصاره سنتلا آسیاتیکا است.

ویژگی‌‌های مهم ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004

  • به صورت کامل از پوست در مقابل اشعه‌های ماورا بنفش خورشید حفاظت می‌کند.
  • یک رطوبت رسان، آبرسان، التیام بخش و تسکین دهنده قوی برای پوست محسوب می‌شود.
  • با توجه به بافت سبکی که دارد سریعاً جذب پوست می‌گردد.
  • این محصول ضد حساسیت بوده و افراد با تایپ‌های پوستی مختلف از جمله حساس می‌توانند از آن استفاده کنند.

برای استفاده از ضد آفتاب سنتلا می‌توانید آن بخش از نواحی پوست را که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند را پوشانیده و به آرامی ماساژ دهید.

4.     ضد آفتاب بیوتی آف جوسان

از دیگر ضد آفتاب‌های کره‌ ای فوق العاده با کیفیت در بازار می‌توان به ضد آفتاب بیوتی آف جوسان اشاره کرد. این محصول نیز دارای PA++++ و SPF50+بوده که قادر است از پوست در مقابل اشعه‌های مضر UVB و UVA به محافظت بپردازد. در ترکیبات این محصول از مواد مرطوب کننده و آبرسان استفاده شده که مانع از خشکی پوست و بروز چین و چروک می‌شود. ضد آفتاب بیوتی آف جوسان نقش التیام بخشی پوست را بر عهده داشته و باعث کاهش حساسیت و قرمزی آن می‌شود.

ویژگی‌های مهم

  • نقش حفاظتی کامل از پوست در برابر نور خورشید را بر عهده دارد.
  • از بروز لک و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.
  • بافت زود جذب و بسیار سبکی دارد. 

5.     سرم ترانگزامیک آنوا

از جمله سرم‌های پیشرفته و مرغوب برای از بین بردن هایپرپیگمنتیشن و لک های تیره روی پوست می‌توان به سرم ترانگزامیک آنوا اشاره کرد. در فرمولاسیون این محصول از ترکیبات شگفت انگیزی از جمله ترانکسامیک اسید و نیاسینامید استفاده شده است که دیسکرومیا را کاهش داده و هرگونه جای جوش و لک های تیره را برطرف می‌کند.

ویژگی‌های مهم سرم ترانگزامیک آنوا

  • دارای ۱۰ درصد نیاسینامید که رنگ پوست را بهبود داده و آن را روشن می‌سازد.
  • فرموله شده با ۴ درصد ترانکسامیک اسید که میزان هایپرپیگمنتیشن را بر روی پوست کاهش می‌دهد.
  • دارای دو درصد آربوتین که تولید ملانین را محدود ساخته و به روشنی پوست کمک می‌کند.
  • دارای مقادیر بالایی هیالورونیک اسید و روغن‌های گیاهی بوده که به تغذیه‌رسانی و رطوبت‌رسانی پوست کمک می‌کند.

برای استفاده از این محصول تنها کافی است چند قطره از سرم را بر روی نواحی مورد نظر پوست قرار داده و ماساژ دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی