اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140308048174714784
در دسترس نیست

برند های دیزل ژنراتور

معرفی برند های تولید کننده دیزل ژنراتور

کد: 140308048174714784

، تهران , (اخبار رسمی): دیزل ژنراتور ها به عنوان یک ماشین برای تبدیل انرژی جنبشی ناشی از سوخت گازوئیل به الکتریسته مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب برند های تولید کننده موتور های سنگین دیزلی به تولید دیزل ژنراتور نیز می پردازند. برند CUMMINS (کومنز) آمریکا و برند CAT کاترپیلار اظ شناخته شده ترین آنها هستند.

معرفی برند های تولید کننده دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور کومنز

شناخته شده ترین برند های تولید کننده دیزل ژنراتور در سطح دنیا برند های آمریکای کومنز CUMMINS و کاترپیلار CAT می باشند. دیزل ژنراتور های تولیدی این برند تا ظرفیت 3000 کاوا نیز تولید می شوند.

دیزل ژنراتور Diesel Generator همانطور که از نام آن مشخص است یک موتور دیزلی برای تولید برق (الکتریسیته) می باشد. دیزل ژنراتور ها از یک موتور دیزلی بصورت کوپل شده با یک آلترناتور (دینام) تشکیل می شوند. ساز و کار دیزل ژنراتور ها بدین گونه است که با مصرف سوخت گازوئیل در داخل موتور دیزلی به تولید انرژی جنبشی از نوع دورانی پرداخته و این نیروی جنبشی با ورود به داخل یک دینام به تولید الکتریسیته می پردازد. دیزل ژنراتور ها در توان های بسیار متنوعی تولید می شوند بدین گونه که برای کارهای فوق سبک از 3 کاوا KVA تا توان های بسیار بالای 3500 کاوا مورد استفاده قرار می گیرند.

اغلب دیزل ژنراتور هایی که در صنایع سنگین مانند صنایع معدنی، راهسازی، کشاورزی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرند با قابلیت تولید برق سه فاز یعنی با محدوده ولتاژ 360-400 ولت مورد استفاده قرار می گیرند. توان دیزل ژنراتور ها هم می تواند مانند کلیه ماشین آلات صنعتی بر حسب کیلو وات KW (در سیستم آمریکایی اسب بخار hp) تعریف شود و یا بصورت خاص در مورد دیزل ژنراتور ها بر حسب کمیت KVA که به کاوا نیز شناخته می شود معرفی گردد. کاوا در واقع بصورت مخفف برای کیلو ولت آمپر بکار می رود. هر اندازه کاوای دیزل ژنراتور ها بالاتر باشد میزان آمپراژی که در ولتاژ ثابت تولید می کنند بالاتر بوده و قابلیت راه اندازی تعداد بیشتری دستگاه را دارند.

معرفی دیزل ژنراتور کومنز CUMMINS

یکی از شناخته شده ترین برند های تولید کننده دیزل ژنراتور برند کومنز CUMMINS آمریکا می باشد. برند کومنز در واقع تولید کننده موتور های دیزلی اتصالات ماشین های سنگین معدنی و راهسازی مانند انواع لودر، بیل مکانیکی و بولدوزر می باشد. دیزل ژنراتور کومنز CUMMINS آمریکا در رینج بسیار گسترده ای یعنی از 30 الی 3000 کاوا تولید می شود. از سری های مختلفی موتور کومنز بر حسب توان بر روی دیزل ژنراتور این برند استفاده می شود که در واکاهای پایین تر مانند سری های 70 کاوا از موتور های خطی 4 سیلندر و در توان های بالاتر از موتور 6، 8، 12 و 16 سیلندر استفاده می شود.

آنچه سبب بالا بودن کیفیت دیزل ژنراتور کومنز می شود استفاده از موتور با کیفیت دیزلی کومنز از یک سمت و بکارگیری آلترناتور (دینام) با برند استمفورد Stamford آمریکا از سوی دیگر می باشد. موتور دیزل ژنراتور کومنز با قابلیت تولید گشتاور بسیار بالا و با راندمان بالای 94% و آلترناتور Stamford با قابلیت تولید راندمان نزدیک به 97% سبب کیفیت بالای دیزل ژنراتور کومنز آمریکا می شود. 

دیزل ژنراتور کاترپیلار CAT

یکی از دیگر برند های شناخته شده تولید کننده دیزل ژنراتور در دنیا برند کاترپیلار  CAT می باشد. برند کاترپیلار در واقع شناخته شده ترین برند در زمینه تولید ماشین های صنعتی از جمله انواع لودر، بولدوزر، گریدر و ... می باشد که به تولید موتور های دیزلی با این برند می پردازد. دیزل ژنراتور کاترپیلار هم بصورت ساده و هم بصورت دیزل ژنراتور سایلنت تولید شده که با تولید حداقل آلودگی صوتی شرایط مناسبی برای عملکرد در محیط های بسته را دارد.

از دیزل ژنراتور کاترپیلار در صنایع فوق سنگین مانند کشتی های باربری و مسافبری سنگین استفاده گسترده ای می شود. موتور دیزلی ژنراتور کاترپیلار دارای قابلیت تولید گشتاور بسیار بالا و راندمان ایده آل می باشد که میزان الکتریسیته بوجود آمده به ازای سوخت گازوئیل مصرفی را بصورت کامل توجیه می کند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات صنعتی نانو

اطلاعات عمومی، فنی و مهندسی تجهیزات صنعتی شامل انواع سیم بکسل ها، زنجیر صنعتی، بلبرینگ و رولبرینگ و کلیه ابزار آلات صنعتی. معرفی شرکت های خدماتی در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی، خدمات تاسیسات ساختمان، برق ساختمان، نو سازی و بازسازی ساختمان. معرفی قطعات صنعتی و مشخصات مکانیکی قطعات مورد استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید