اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140308068177119105
در دسترس نیست

تعمیر پکیج بیتا در تهران با ضمانت 6 ماه

تعمیر پکیج بیتا در تهران

کد: 140308068177119105

، تهران , (اخبار رسمی): تیم متخصصان تعمیرات پکیج دیواری مجموعه ما با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه و مدرک معتبر از آموزشگاه های مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور در ۵ شعبه تهران سرویس آنلاین به صورت ۲۴ ساعته در تمام طول هفته حتی ایام تعطیل اقدام به ارائه خدمات به مشتریان عزیز مینمایند.02122669196

تعمیر پکیج بیتا در تهران
تعمیر پکیج بیتا در تهران

تیم متخصصان تعمیرات پکیج دیواری مجموعه ما با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه و مدرک معتبر از آموزشگاه های مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور در ۵ شعبه تهران سرویس آنلاین به صورت ۲۴ ساعته

بیتا یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در حوزه تولید تجهیزات گرمایشی است که پکیج‌ های دیواری متنوعی را روانه بازار کرده است. اگر شما هم از پکیج بیتا استفاده می‌کنید و با مشکلاتی مثل روشن نشدن، عدم گرمایش کافی، نشتی آب و ... مواجه شده‌ اید، نگران نباشید. تهران سرویس آنلاین با دارا بودن تیمی از متخصصین مجرب در زمینه تعمیر پکیج بیتا، آماده ارائه خدمات سریع و باکیفیت به شماست. برای درخواست سرویس، تعمیر و نصب پکیج بیتا در تمام مناطق تهران (شرق، غرب، شمال و جنوب) می‌ توانید با شماره‌های  02122669196-02177241505-02166593368-02155795334-02144284743تماس بگیرید. تکنسین‌های این مرکز با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، عیب‌ یابی دقیق و تعمیرات تخصصی را انجام داده و برای کلیه خدمات ارائه شده، فاکتور و گارانتی معتبر ارائه می‌نمایند.

https://www.tehranservic.com/beta-package-repair/

کلیه خدمات تعمیر پکیج بیتا در تهران سرویس آنلاین دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

 تعمیر در محل
 فاکتور رسمی
 گارانتی تا 12 ماه
 قطعات اورجینال
 پشتیبانی 24 ساعته
 تاسیس از دهه 1370
نحوه ارائه خدمات
حدود قیمت
سوال از تعمیرکار
مشکلات متداول
سوالات متداول
نحوه تماس با شماره تلفن نمایندگی پکیج بیتا در تهران و ثبت درخواست
نحوه تماس برای تعمیر پکیج بیتا در تهران به شرح زیر است:

ابتدا برای تعمیر دستگاه خود می توانید با شماره نمایندگی پکیج بیتا 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
همچنین می توانید از طریق سایت تهران سرویس آنلاین اقدام به ثبت درخواست خدمات خود نمایید.
فرآیند ارائه خدمات تعمیر پکیج بیتا درتهران سرویس آنلاین
پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.
در پنل کاربری خود می توانید کد اشتراک، مشخصات تعمیرکار، زمان حضور (طبق توافقی که با شما انجام شده)، مدت گارانتی، فاکتور و ... را مشاهده کنید.
تکنسین متخصص در زمان مورد نظر در محل شما حاضر شده و اقدام به عیب یابی و تعمیر پکیج خواهد کرد.
پس از اتمام کار، فاکتور و گارانتی خدمات 90 تا 365 روزه به شما تحویل داده می شود.
از ابتدای دوره گارانتی تا پایان آن، یک کارشناس از شما پشتیبانی خواهد کرد.
همچنین می توانید در پنل کاربری خود در سایت تهران سرویس آنلاین به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
در نهایت کارشناس واحد هپی کال مرکز تهران سرویس آنلاین با شما تماس گرفته و نظر شما را در خصوص خدمات ارائه شده جویا می شود.
امکان ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و رسیدگی به شکایات در پنل کاربری وجود دارد.
در صورت بهره مندی از خدمات تعمیر پکیج بیتا درتهران سرویس آنلاین  می توانید تا 75 درصد در هزینه خود صرفه جویی نمایید.
نحوه تماس برای تعمیر پکیج بیتا در تهران سرویس آنلاین
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در تهران سرویس آنلاین
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان تهران سرویس آنلاین ثبت می شود.
هزینه تعمیر پکیج بیتا
هزینه تعمیر پکیج بیتا در تهران سرویس آنلاین به صورت شفاف و بر اساس نرخ‌های مصوب اتحادیه تعیین می‌شود. این مرکز تعمیرات، با ارائه خدمات در محل و استفاده از قطعات اصلی، اطمینان از عملکرد صحیح و ایمن پکیج شما را پس از تعمیر تضمین می‌کند. قبل از شروع هرگونه تعمیری، هزینه‌ها براساس مدل و نوع خرابی پکیج، قطعات معیوب و تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه توسط تکنسین متخصص تهران سرویس آنلاین به طور کامل به شما اعلام شده و در صورت نیاز، می‌توانید از جدول تعرفه‌های تقریبی قطعات استفاده نمایید. شفافیت در هزینه‌ها و اولویت دادن به رضایت مشتری، از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز است.
تهران سرویس آنلاین تعمیر کدام مدل ها و مشکلات پکیج بیتا را انجام می دهد؟
امروزه تنوع مدل‌های پکیج دیواری بیتا در بازار بسیار گسترده شده و به دلیل کیفیت ساخت و کارایی بالا، انتخاب بسیاری از مصرف‌کنندگان است. با این حال، ممکن است این دستگاه‌ها نیز مانند سایر تجهیزات، در طول زمان با مشکلاتی روبرو شوند. تهران سرویس آنلاین با بهره‌گیری از تکنسین‌های متخصص و با تجربه، آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج دیواری بیتا در تمامی مدل‌ها است، از جمله مدل‌های دیواری 22 Open، 22 Sealed، Bita 24 Sealed، Bita 26 Sealed بیتا. در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد پکیج دیواری بیتا، از جمله:

عدم گرمایش کافی آب مصرفی یا رادیاتورها
ایجاد صداهای غیرعادی و ناهنجار
نشتی آب از دستگاه
روشن نشدن دستگاه
کارکرد نوسانی و نامنظم دستگاه
و…
می‌توانید با اطمینان خاطر بر روی خدمات حرفه‌ای تهران سرویس آنلاین حساب کنید. تکنسین‌های این مجموعه با تشخیص دقیق مشکل، اقدام به تعمیر و رفع عیب پکیج شما خواهند کرد.

خدمات تعمیرکار پکیج بیتا در تهران سرویس آنلاین
پکیج‌های بیتا نیز مانند سایر تجهیزات گرمایشی، ممکن است در طول زمان دچار مشکل شوند. در نتیجه، افرادی که از پکیج بیتا استفاده می‌کنند، در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه، نیازمند خدمات تعمیر حرفه‌ای هستند. برای اطمینان از کیفیت خدمات و استفاده از قطعات اصلی، توصیه می‌شود که برای تعمیر پکیج بیتا خود به تکنسین‌های مجرب و متخصص تهران سرویس آنلاین مراجعه کنید.

رفع ارور پکیج بیتا
رفع ارور پکیج بیتا به معنای تشخیص و برطرف کردن مشکلاتی است که در عملکرد پکیج گرمایشی بیتا رخ می‌دهد. این فرآیند شامل بررسی دقیق دستگاه، شناسایی قطعه معیوب، تعویض قطعات آسیب‌دیده و تنظیم مجدد سیستم گرمایشی است. پکیج‌های بیتا نیز مانند دیگر تجهیزات گرمایشی ممکن است با گذشت زمان دچار اختلالاتی شوند که معمولاً با کدهای خطای مشخص روی نمایشگر دستگاه نشان داده می‌شوند. در صورت مشاهده هرگونه ارور یا عملکرد غیرعادی در پکیج بیتا، توصیه می‌شود که به یک تکنسین متخصص مراجعه کنید؛ زیرا تعمیر پکیج بیتا نیازمند دانش فنی و تخصص در زمینه سیستم‌های گرمایشی است.

رفع ارور پکیج بیتا
تعمیر برد پکیج بیتا
با گذشت زمان و استفاده مداوم از پکیج‌های گرمایشی، برد الکترونیکی آن‌ها ممکن است دچار مشکلاتی مانند سوختن قطعات کوچک، اتصال کوتاه سیم‌ها، خرابی آی سی‌ها و سایر اختلالات فنی شود. این مشکلات می‌توانند منجر به بروز اختلالاتی در عملکرد پکیج از جمله روشن نشدن، کار نکردن مشعل، نمایش ارورهای مختلف روی صفحه نمایش و سایر مشکلات شوند. برد الکترونیکی به عنوان مغز پکیج عمل می‌کند و تمام عملکردهای آن را کنترل می‌کند. بنابراین، خرابی این قطعه می‌تواند منجر به اختلال کامل در عملکرد پکیج شود. به همین دلیل، کاربران پکیج‌های بیتا که با مشکلاتی از این قبیل مواجه می‌شوند، نیاز به تعمیر برد الکترونیکی توسط تکنسین‌های متخصص خواهند داشت.

تعمیر و تعویض پمپ پکیج بیتا
پمپ سیرکولاتور پکیج بیتا وظیفه گردش آب گرم در سیستم را بر عهده دارد. با گذشت زمان و به دلیل استفاده مداوم، این پمپ ممکن است دچار مشکلاتی مانند گیرپاژ، نشت آب یا افزایش صدای کارکرد شود. این مشکلات نه تنها باعث کاهش کارایی سیستم گرمایش می‌شوند، بلکه می‌توانند منجر به افزایش مصرف انرژی و حتی آسیب به مبدل حرارتی شوند. خدمات تعمیر یا تعویض پمپ سیرکولاتور پکیج بیتا شامل عیب‌یابی دقیق، تعویض قطعات معیوب و تنظیم مجدد سیستم است که توسط متخصصان تهران سرویس آنلاین به مشتریان ارائه می شود.

تعمیر و تعویض پمپ پکیج بیتا
تعمیر شیر سه طرفه پکیج بیتا
شیر سه طرفه یکی از قطعات بسیار مهم پکیج است که وظیفه کنترل جریان آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ را بر عهده دارد. خرابی این قطعه می‌تواند منجر به اختلال در عملکرد پکیج و مشکلات متعددی شود. یکی از رایج‌ترین علائم خرابی شیر سه طرفه، نوسانات دمای آب گرم مصرفی است. اگر آب شوفاژ گرم نشود و یا به اندازه کافی گرم نشود، ممکن است مشکل از شیر سه طرفه باشد. در این شرایط تعمیرکار تهران سرویس آنلاین ابتدا با بررسی علائم و تست‌های مختلف، مشکل دقیق شیر سه طرفه را تشخیص می‌دهد. سپس با توجه به نوع خرابی، تکنسین اقدام به تمیز کردن رسوبات، تعویض واشرهای فرسوده یا تعویض کامل شیر سه طرفه می‌کند.

تعمیر فلوسوئیچ پکیج بیتا
فلوسوئیچ یکی از قطعات مهم در پکیج های دیواری است که وظیفه تشخیص جریان آب در سیستم را بر عهده دارد. زمانی که شما شیر آب گرم را باز می‌کنید، فلوسوئیچ این جریان را حس کرده و به برد الکترونیکی پکیج اطلاع می‌دهد تا پکیج شروع به کار کند. رسوب گرفتن در داخل فلوسوئیچ می‌تواند باعث اختلال در عملکرد آن شود. با گذشت زمان و استفاده مکرر، قطعات داخلی فلوسوئیچ ممکن است خراب شده و عملکرد خود را از دست بدهند. روشن نشدن پکیج با باز کردن شیر آب گرم رایج‌ترین علامت خرابی فلوسوئیچ است. در صورت بروز این مشکل بهتر است با تکنسین متخصص تهران سرویس آنلاین تماس بگیرید تا نسبت به تعمیر یا تعویض فلوسوئیچ اقدام کند.

تعمیر فلوسوئیچ پکیج بیتا
تعمیر منبع انبساط پکیج بیتا
زمانی که دمای آب افزایش می‌یابد، حجم آن نیز بیشتر می‌شود. منبع انبساط این انبساط حرارتی را جذب کرده و از ایجاد فشار بیش از حد که می‌تواند به سیستم آسیب برساند، جلوگیری می‌کند. یکی از رایج‌ترین دلایل نیاز به تعویض منبع انبساط در پکیج بیتا، نشت آب از آن است. این نشت معمولاً به دلیل فرسودگی یا آسیب دیدگی دیافراگم داخلی منبع اتفاق می‌افتد. همچنین، اگر منبع انبساط نتواند فشار سیستم را به درستی حفظ کند، شاهد افت فشار مداوم در سیستم خواهیم بود. تعویض منبع انبساط پکیج بیتا، کاری تخصصی است و نیازمند دانش فنی و تجربه کافی است. تکنسین‌های متخصص تهران سرویس آنلاین با بررسی دقیق سیستم، منبع انبساط معیوب را شناسایی و آن را با قطعه‌ای مناسب و اورجینال تعویض می‌کنند.

تعمیر و تعویض فن پکیج بیتا
فن پکیج یکی از قطعات بسیار مهم در پکیج دیواری است که وظیفه تخلیه گازهای حاصل از احتراق و مکش هوای تازه را بر عهده دارد. اگر فن پکیج شما با مشکل مواجه شود، عملکرد پکیج مختل شده و ممکن است خطراتی را نیز به همراه داشته باشد. تجمع گرد و غبار روی پره‌های فن می‌تواند باعث ایجاد اصطکاک و کاهش کارایی فن شود. اگر فن به درستی کار نکند، گازهای حاصل از احتراق به طور کامل تخلیه نشده و ممکن است بوی گاز در محیط احساس شود. اگر با هریک از این علائم مواجه شدید، بهتر است هر چه سریع‌تر با یک تکنسین متخصص تماس بگیرید.

تعمیر و تعویض فن پکیج بیتا
تعویض سنسور پکیج بیتا
سنسور پکیج بیتا یکی از قطعات حساس و مهم در عملکرد صحیح پکیج است. این قطعه وظیفه اندازه‌گیری دما و فشار آب را بر عهده دارد و اطلاعات را به برد کنترل ارسال می‌کند. با استفاده از این اطلاعات، برد کنترل می‌تواند تصمیم بگیرد که شعله پکیج را روشن یا خاموش کند و دمای آب را تنظیم نماید. با گذشت زمان و استفاده مداوم، سنسور پکیج ممکن است دچار خرابی شده و عملکرد صحیح خود را از دست بدهد. تعویض سنسور پکیج کاری تخصصی است و بهتر است توسط تکنسین‌های مجرب انجام شود.

تعمیر شیر پرکن پکیج بیتا
شیر پرکن مسئولیت تنظیم دقیق فشار آب درون سیستم را بر عهده دارد. عملکرد صحیح شیر پرکن، تضمین‌کننده کارایی بهینه پکیج و جلوگیری از مشکلاتی مانند کاهش فشار آب، نشت آب و آسیب به سایر اجزای سیستم است. اگر متوجه کاهش مداوم فشار آب در پکیج بیتای خود شدید و با پر کردن مجدد، به حالت اولیه برنگشت، احتمالاً مشکل از شیر پرکن نشأت می‌گیرد. در چنین شرایطی، ممکن است قطعات داخلی شیر پرکن دچار آسیب دیدگی یا گرفتگی شده باشند که نیاز به تعمیر یا تعویض آن را ضروری می‌سازد. تعویض به موقع شیر پرکن، علاوه بر بهبود عملکرد پکیج، از بروز هزینه‌های سنگین‌تر در آینده جلوگیری می‌کند.

تعمیر شیر پرکن پکیج بیتا
تعمیر مبدل پکیج بیتا
مبدل وظیفه‌ انتقال گرما از دستگاه به آب مصرفی را بر عهده دارد. اما با گذشت زمان، رسوبات و جرم داخل مبدل جمع می‌شوند و باعث کاهش کارایی پکیج، افزایش مصرف انرژی و حتی خرابی آن می‌شوند. اگر آب گرم مصرفی شما کم شده یا نشتی آب مشاهده می‌کنید، احتمالاً مبدل حرارتی پکیج بیتا شما نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. با تعمیر یا تعویض مبدل حرارتی، پکیج بیتا دوباره مثل روز اول کار می‌کند.

تعویض فیلتر پکیج بیتا
فیلتر پکیج بیتا ذرات معلق، رسوبات و آلودگی‌های موجود در آب ورودی به پکیج را جذب کرده و از رسیدن آن‌ها به مبدل حرارتی و سایر بخش‌های حساس دستگاه جلوگیری می‌کند. با گذشت زمان، این فیلتر مسدود شده و باعث کاهش کارایی پکیج، افزایش مصرف انرژی و حتی خرابی برخی قطعات می‌شود. تعویض به موقع فیلتر، علاوه بر افزایش طول عمر پکیج، موجب بهبود کیفیت آب گرم مصرفی و جلوگیری از بروز مشکلات جدی‌تر مانند رسوب‌گذاری و خوردگی می‌شود. یک فیلتر کثیف می‌تواند باعث کاهش دبی آب گرم، نوسانات دمایی و در نهایت، اختلال در عملکرد صحیح پکیج شود.

تعویض فیلتر پکیج بیتا
هواگیری پکیج بیتا
وجود هوا در سیستم گرمایشی پکیج بیتا، موجب اختلال در عملکرد دستگاه و کاهش بازدهی آن می‌گردد. هواگیری منظم، از آسیب دیدن پمپ و افزایش طول عمر دستگاه جلوگیری کرده و باعث بهبود عملکرد کلی سیستم گرمایشی خواهد شد. به منظور اطمینان از عملکرد بهینه پکیج بیتا، توصیه می‌شود به طور مرتب نسبت به هواگیری آن اقدام نموده و در صورت نیاز از خدمات متخصصین مجرب بهره‌مند گردید.

جرم گیری و رسوب زدایی پکیج بیتا
تجمع رسوبات در داخل پکیج بیتا، به مرور زمان باعث کاهش راندمان دستگاه، افزایش مصرف انرژی، ایجاد صداهای غیرعادی و در نهایت خرابی قطعات می‌شود. رسوبات معمولاً از املاح موجود در آب تشکیل می‌شوند و در قسمت‌هایی مانند مبدل حرارتی، پمپ سیرکولاتور و لوله‌ها تجمع می‌یابند. جرم‌گیری و رسوب‌زدایی پکیج، کاری تخصصی است و بهتر است توسط تکنسین‌های مجرب انجام شود.

جرم گیری و رسوب زدایی پکیج بیتا
سرویس پکیج بیتا
برای حفظ عملکرد بهینه و افزایش طول عمر پکیج گرمایشی بیتا، سرویس دوره‌ای آن امری ضروری است. تیم متخصص تهران سرویس آنلاینبا استفاده از تجهیزات پیشرفته و دانش فنی بالا، کلیه خدمات سرویس و تعمیر پکیج بیتا را با بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند. مراحل سرویس پکیج بیتا در تهران سرویس آنلاین شامل موارد زیر است:

تمامی اجزای پکیج از جمله مبدل حرارتی، مشعل، فیلترها و مسیرهای آب گرمایش از رسوبات و آلودگی‌ها پاکسازی می‌شوند.
قطعات متحرک مانند پمپ سیرکولاتور و مشعل روغن‌کاری می‌شوند تا اصطکاک کاهش یافته و عملکرد آنها بهبود یابد.
تمامی اتصالات گاز و آب بررسی شده و در صورت نیاز سفت می‌شوند تا از نشت جلوگیری شود.
تنظیمات فشار گاز، دما و سایر پارامترهای پکیج بر اساس استانداردهای کارخانه انجام می‌شود.
عملکرد کلی پکیج در حالت‌های مختلف گرمایش و آب گرم مصرفی بررسی می‌شود.
نصب پکیج بیتا
راه اندازی و نصب پکیج بوتان فرایندی تخصصی است که نیازمند دانش و مهارت کافی برای اتصال ایمن لوله‌های گاز و آب، نصب دقیق دستگاه روی دیوار، تنظیم فشار گاز و آب و راه‌اندازی اولیه آن است. نصب صحیح پکیج بوتان نه تنها به افزایش طول عمر دستگاه کمک می‌کند، بلکه از بروز مشکلات احتمالی مانند نشت گاز یا آب و آسیب به سیستم گرمایشی منزل جلوگیری می‌کند. برای اطمینان از نصب صحیح پکیج بوتان، بهتر است از خدمات تکنسین‌های مجرب و متخصص تهران سرویس آنلاین استفاده کنید.

نمایندگی پکیج بیتا در تهران
تهران سرویس آنلاین با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات پکیج‌ های گرمایشی، به ویژه پکیج‌ های بیتا، به طور گسترده در تمامی مناطق تهران فعالیت می‌کند. این مجموعه با دارا بودن شعب متعدد در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات سریع و باکیفیت را در محل شما فراهم آورده است. کافیست با یک تماس، درخواست تعمیرات پکیج بیتا خود را ثبت کنید تا نزدیک‌ترین تکنسین ما در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شود.

تعمیر پکیج بیتا در محل
آیا پکیج دیواری بیتای شما دچار مشکل شده است؟ دیگر نگران نباشید! تهران سرویس آنلاین با ارائه خدمات تعمیر پکیج بیتا در محل، آسایش شما را تضمین می‌کند. پس از ثبت درخواست، تکنسین متخصص مجموعه در سریع‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام خواهد شد تا عیب‌یابی و تعمیر پکیج شما را انجام دهد. ویژگی‌های متمایز خدمات تعمیر پکیج بیتا در تهران سرویس آنلاین:

شما می‌توانید به طور کامل مراحل عیب‌یابی و تعمیر پکیج خود را مشاهده کرده و از کیفیت کار تکنسین ما اطمینان حاصل کنید.
به شما این امکان را می‌دهیم تا بر تمام مراحل تعمیر پکیج نظارت داشته باشید.
می‌توانید زمان انجام تعمیرات و هزینه‌های مربوط به آن را به طور کامل مدیریت کنید.
با انجام تعمیرات در محل، از هرگونه آسیب احتمالی به پکیج و سایر تجهیزات منزل خود جلوگیری می‌شود.
تعمیر پکیج بیتا در محل
استفاده از خدمات تعمیرات پکیج بیتا در تهران سرویس آنلاین چه مزایایی دارد؟
تهران سرویس آنلاین با داشتن بیش از 30 سال سابقه درخشان، امروزه به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی مختلف نظیر پکیج های بیتا شناخته می شود. مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات پکیج بیتا در تهران به شرح زیر می باشد:

با استفاده از  این خدمات می توانید دستگاه خود را با قطعات فابریک تعمیر کنید.
تهران سرویس آنلاین به دلیل عضویت در اتحادیه توانسته هزینه های شما را تا 75 درصد کاهش دهد.
خدمات مربوطه فقط توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام خواهد شد.
با استفاده از این خدمات می توانید از ضمانت نامه 3 تا 12 ماهه رسمی نیز بهره مند شوید.
پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در پنل کاربری خود خواهید داشت.
فاکتور، مدت گارانتی و تمامی موارد مربوط به فرآیند تعمیر دستگاه را می توانید در پنل کاربری خود مشاهده کنید.
عیب یابی مشکلات پکیج بیتا
در صورتی که با هریک مشکلات زیر در پکیج بیتا خود مواجه شده اید، بهتر است آن را به تکنسین های متخصص تهران سرویس آنلاین بسپارید.

روشن نشدن پکیج بیتا
مطمئن شوید که شیر گاز اصلی ورودی به پکیج به طور کامل باز باشد.
وجود هرگونه نشتی در لوله‌های گاز می‌تواند باعث کاهش فشار و در نتیجه روشن نشدن پکیج شود.
گرفتگی در لوله‌های گاز نیز می‌تواند مانع از رسیدن گاز به مشعل پکیج شود.
مطمئن شوید که برق به پکیج می‌رسد و فیوزها سالم هستند.
اتصالات سیم‌کشی پکیج را به دقت بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه مشکل، آن را برطرف نمایید.
خرابی برد الکترونیکی می‌تواند باعث بروز مشکلات مختلفی از جمله روشن نشدن دستگاه شود.
روشن نشدن پکیج بیتا
چشمک زدن پکیج بیتا
اگر فشار گاز ورودی به پکیج بیتا کمتر از حد معمول باشد، سیستم ممکن است به درستی کار نکند و چراغ آن چشمک بزند.
سنسور شعله وظیفه تشخیص وجود شعله را بر عهده دارد. اگر این سنسور خراب شود، پکیج بیتا به طور متناوب خاموش و روشن می‌شود.
سنسور دود برای تشخیص نشت گاز و دود طراحی شده است. در صورت خرابی این سنسور، پکیج به منظور جلوگیری از خطر، به طور خودکار خاموش می‌شود.
برد الکترونیکی مغز پکیج بیتا است. خرابی این قطعه می‌تواند منجر به بروز انواع مختلفی از خطاها و چشمک زدن چراغ شود.
چشمک زدن پکیج بیتا
خاموش شدن پکیج بیتا
اطمینان حاصل نمایید که شیر گاز اصلی و شیر گاز ورودی به پکیج به طور کامل باز باشند و فشار گاز ورودی به اندازه کافی برای تأمین احتراق پایدار مشعل باشد.
بررسی کنید که پریز برق پکیج به برق متصل باشد و فیوزهای مربوطه سالم باشند.
تنظیمات شعله پکیج را مجدداً بررسی کرده و در صورت نیاز، مطابق با دستورالعمل دستگاه تنظیم نمایید.
در صورتی که پس از انجام بررسی‌های فوق، مشکل برطرف نشد، احتمالاً ایرادی در برد الکترونیکی یا سایر قطعات داخلی پکیج وجود دارد.
افت فشار پکیج بیتا
کوچک‌ ترین نشتی در لوله‌ها، رادیاتورها، اتصالات یا شیرآلات می‌تواند به مرور زمان باعث کاهش محسوس فشار آب شود.
نشتی ممکن است در محل اتصال لوله‌ها، شیرآلات، رادیاتورها یا حتی در خود لوله‌ها به دلیل خوردگی یا ترکیدگی ایجاد شود.
خرابی یا تنظیم نادرست شیر پرکن باعث می‌شود دستگاه نتواند فشار آب را به مقدار مطلوب برساند.
اگر منبع انبساط هوا نداشته باشد یا به درستی کار نکند، فشار آب در سیستم کاهش می‌یابد.
خرابی یا کاهش کارایی پمپ باعث می‌شود آب به خوبی در سیستم گردش نکند و در نتیجه فشار آب کاهش یابد.
وجود هوا در لوله‌ها و رادیاتورها باعث ایجاد حباب‌های هوا شده و مانع از گردش آزادانه آب و کاهش فشار آب می شوند.
افت فشار پکیج بیتا
قرمز شدن چراغ پکیج بیتا
سنسور NTC دمای آب را اندازه‌گیری می‌کند و در صورت خرابی یا اتصال کوتاه می‌تواند باعث روشن شدن چراغ قرمز شود.
ترموستات دمای محیط را کنترل می‌کند و اگر به درستی کار نکند، ممکن است پکیج خاموش و روشن شود و چراغ قرمز روشن شود.
اگر پمپ خراب یا مسدود شود، پکیج ممکن است به درستی کار نکند و چراغ قرمز روشن شود.
در صورتی که برد دچار مشکل شود، می‌تواند باعث بروز انواع خطاها و از جمله روشن شدن چراغ قرمز شود.
صدای زیاد پکیج بیتا
تجمع املاح و مواد معدنی در داخل پکیج به مرور زمان باعث کاهش راندمان و ایجاد صدا می‌شود.
وجود هوا در سیستم گرمایشی باعث ایجاد صداهای ضربه ای و کاهش فشار آب می‌شود.
لوله کشی نامناسب یا شل بودن اتصالات باعث لرزش و ایجاد صدا در هنگام کارکرد پکیج می‌شود.
خرابی یا ساییدگی فن باعث کاهش قدرت مکش و ایجاد صداهای غیرعادی می‌شود.
صدای زیاد پکیج بیتا
سرد شدن آب در پکیج بیتا
یکی از شایع‌ ترین دلایل سرد شدن آب، رسوب‌گیری مبدل ثانویه است.
رسوبات مانع از انتقال حرارت موثر بین آب و گاز می‌شوند و در نتیجه آب به اندازه کافی گرم نمی‌شود.
اگر پمپ به درستی کار نکند، آب به اندازه کافی در سیستم گردش نمی‌کند و در نتیجه آب سرد می‌شود.
کاهش فشار آب ورودی به پکیج می‌تواند باعث کاهش دبی آب گرم شود.
گرفتگی فیلترهای آب باعث کاهش دبی آب شده و در نتیجه آب گرم کمتری تولید می‌شود.
آب دادن پکیج بیتا
یکی از دلایل اصلی نشتی از اتصالات، فرسودگی واشر یا اورینگ‌هایی است که در محل اتصال لوله‌ها به پکیج قرار دارند.
با گذشت زمان و در اثر حرارت، این قطعات ممکن است سفت شده یا دچار ترک شوند و باعث نشت آب شوند.
اگر فشار آب ورودی به پکیج بیش از حد مجاز باشد، شیر اطمینان برای جلوگیری از آسیب دیدن پکیج، آب اضافی را تخلیه می‌کند.
با گذشت زمان و در اثر تماس با آب، مبدل حرارتی ممکن است دچار خوردگی شود و باعث نشت آب شود.
آب دادن پکیج بیتا
انفجاری روشن شدن پکیج بیتا
اگر پرشر هوا خراب باشد، ممکن است مخلوط گاز و هوا به مقدار مناسب به مشعل نرسد و باعث انفجار شود.
انسداد یا نشتی در دودکش باعث می‌شود گازهای حاصل از احتراق به خوبی تخلیه نشوند و در محفظه احتراق تجمع کنند. این تجمع گاز می‌تواند منجر به انفجار شود.
اگر هوای کافی به محفظه احتراق نرسد، احتراق به صورت ناقص انجام شده و باعث تولید گازهای سمی و افزایش احتمال انفجار می‌شود.
اگر جرقه تولید شده توسط الکترود جرقه زن ضعیف باشد، ممکن است مخلوط گاز و هوا به طور کامل مشتعل نشود و باعث تجمع گاز و انفجار شود.
بالا رفتن فشار پکیج بیتا
اگر شیر اطمینان پکیج بیتا به درستی کار نکند و نتواند آب اضافی را تخلیه کند، فشار داخل سیستم به شدت بالا می‌رود.
همچنین، اگر منبع انبساط هواگیری نشود یا نشتی داشته باشد، فشار آب در سیستم افزایش می‌یابد.
علاوه بر این، ترک خوردگی یا سوراخ شدن مبدل حرارتی باعث ورود آب به مدار گرمایش و افزایش فشار می‌شود.
رسوب‌گیری لوله‌ها و رادیاتورها نیز می‌تواند جریان آب را کاهش داده و در نتیجه فشار سیستم را بالا ببرد.
گرم نکردن پکیج بیتا
فشار کم آب یا مسدود شدن فیلتر ورودی توسط رسوبات می‌تواند از فعال شدن این حسگر و در نتیجه روشن نشدن مشعل جلوگیری کند.
شیر اطمینان نقش مهمی در تنظیم فشار سیستم دارد و خرابی آن می‌تواند بر عملکرد پکیج تأثیر بگذارد.
رسوبات یا ذرات خارجی می‌توانند مسیر عبور گاز را مسدود کرده و از احتراق کامل جلوگیری کنند.
عدم ایجاد جرقه کافی برای اشتعال گاز نیز می‌تواند یکی از دلایل اصلی گرم نشدن آب باشد.
گرم نکردن پکیج بیتا
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید