اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139402295270005

روابط عمومی نوین، به عنوان راهکاری برای کسب‌وکارهای کوچک

دوره آموزشی «مدیریت روابط عمومی با زبان ساده» به صورت آنلاین ارائه شد

کد: 139402295270005

http://bit.ly/1FwWVPD

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی آنلاین «مدیریت روابط عمومی با زبان ساده» تدریس شده توسط مجید کثیری، کارشناس روابط عمومی و بنیانگذار «اخبار رسمی» از 29 اردیبهشت ماه به صورت رایگان در دسترس عموم علاقه مندان و فعالان کسب و کار قرار گرفته است که در این دوره، مدیران کسب‌وکارهای کوچک با ضرورت‌ها و راهکارهای استفاده از ابزار روابط عمومی آشنا می‌شوند

ارائه دوره آموزشی آنلاین «مدیریت روابط عمومی با زبان ساده» توسط مجید کثیری، بنیانگذار «اخبار رسمی»

در این دوره مخاطبان با اهمیت و چیستی روابط عمومی آشنا شده و پس از مشاهده کامل آن خواهند توانست قدم‌های نخست را برای ایجاد یک روابط عمومی مقتدر و اثربخشی بردارند

به گزارش روابط عمومی آژانس «اخباررسمی»، اولین دوره آموزشی آنلاین «مدیریت روابط عمومی با زبان ساده» تدریس شده توسط مجید کثیری، کارشناس روابط عمومی و بنیانگذار «اخبار رسمی» از  29 اردیبهشت ماه به صورت رایگان در سایت «وبیاد» در دسترس عموم علاقه مندان و فعالان کسب و کار قرار گرفته است که در این دوره، مدیران کسب‌وکارهای کوچک با ضرورت‌ها و راهکارهای استفاده از ابزار روابط عمومی آشنا می‌شوند.

کثیری، مدرس این دوره ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در گسترش کسب و کار، اظهار داشت: داشتن روابط عمومی فعال به شما کمک می کند که با مشتریان و سایر ذی‌نفعان خود در ارتباط باشید، آنان را علاقمند به فعالیت خود نگه دارید و اطلاعات مهم را با آن‌ها در میان بگذارید.

این کارشناس روابط عمومی ادامه داد: در این دوره مخاطبان با اهمیت و چیستی روابط عمومی آشنا شده و پس از مشاهده کامل آن خواهند توانست قدم‌های نخست را برای ایجاد یک روابط عمومی مقتدر و اثربخش بردارند.

مدرس دوره «مدیریت روابط عمومی با زبان ساده» آنلاین بودن این دوره را امتیازی در راستای نیازهای روز جامعه دانست و تصریح کرد: تصمیم گرفته شد با هدف گسترش فرهنگ روابط عمومی و رشد این دانش در کشور، این دوره به صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار گیرد تا بتواند هرچه بیشتر گره گشای فعالیت‌های صاحبان کسب وکار باشد.

مجید کثیری یک مشاور و استراتژیست خبره در زمینه روابط عمومی است. تخصص و تمرکز وی بر برندسازی از طریق روابط عمومی آنلاین، مدیریت ارتباطات رسانه ای و رسانه های دیجیتال و اجتماعی است و در این زمینه وی تجربه همکاری با دهها برند مطرح داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد. وی همچنین سالها به عنوان روزنامه نگار فعالیت داشته است و اکنون یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل «اخبار رسمی»، اولین پلتفرم انتشار و توزیع خبر یا پرس ریلیز سرویس در ایران است.

دوره  «مدیریت روابط عمومی با زبان ساده»، در 11 بخش و مجموعا نزدیک به 1 ساعت ارائه شده و علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماشای آن به وبسایت «وبیاد» به آدرس www.Webyad.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینکهای مرتبط:
http://akhbarrasmi.com
وبسایت اخباررسمی
http://goo.gl/afVGz3
لینک دوره آموزشی
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش